dystychima-ston-isap-thrinos-stin-kideia-toy-petroy-giamali-sparazei-i-aderfi-toy-piso-apo-to-leyko-feretro-103249
14:19

Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Θρήνος στην κηδεία του Πέτρου Γιάμαλη, σπαράζει η αδερφή του πίσω από το λευκό φέρετρο

14:19
Ελισάβετ Πασπαλιάρη

Σε κλίμα οδύνης πραγματοποιείται αυτή την ώρα η κηδεία του άτυχου 41χρονου Πέτρου Γιάμαλη, του εργοδηγού που έχασε τη ζωή του στις γραμμές του ΗΣΑΠ, μετά από τη σύγκρουση του μηχανήματος που επέβαινε με το τρένο, τα ξημερώματα της Τρίτης.

Στις 12:30 το μεσημέρι συγγενείς, φίλοι και συνάδελφοι του από τον ΗΣΑΠ συγκεντρώθηκαν στο Τρίτο Νεκροταφείο Αθηνών για να αποχαιρετήσουν τον Πέτρο Γιάμαλη, που βρήκε τραγικό τέλος στο εργατικό δυστύχημα.

Advertisement

Τραγικές φιγούρες η μητέρα του και η αδερφή που έφτασαν στο νεκροταφείο υποβασταζόμενες.

Θλίψη στο τελευταίο αντίο στον 41χρονο Πέτρο Γιάμαλη – Συντετριμμένες η αδερφή και η μητέρα του

Πέτρου Γιάμαλη

Advertisement

Όπως μεταδίδει το newsit.gr, η μητέρα του κρατούσε την φωτογραφία του παιδιού της αγκαλιά και μέσα σε λυγμούς φώναζε, «Πέτρο μου, παιδί μου, δεν θα ξανάρθει στη δουλειά… Αγάπη μου…», ενώ η αδελφή του πίσω από το λευκό φέρετρο έκλαιγε απαρηγόρητη.

Advertisement

Πέτρου Γιάμαλη

Φίλοι του είχαν τυλίξει το φέρετρο του Πέτρου Γιάμαλη με τη σημαία της αγαπημένης τους ομάδας, του Ιωνικού.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων στο ΤΡΑΜ, Ηλίας Μανιωτάκης, που βρέθηκε στην κηδεία, δήλωσε συγκλονισμένος για τον θάνατο του συναδέλφου του και εξέφρασε την ελπίδα να είναι το τελευταίο περιστατικό με νεκρό στις δημόσιες μεταφορές.

Advertisement

Επίσης, τόνισε πως «Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει εισαγγελική παρέμβαση. Να ξέρουμε ακριβώς τι έχει γίνει».

Υπενθυμίζεται ότι, ο 41χρονος εργοδηγός της ΣΤΑ.ΣΥ έχασε τη ζωή του στην προσπάθειά του να σωθεί από την τρελή πορεία του μηχανήματος λείανσης των γραμμών, όταν παρουσιάστηκε βλάβη στα φρένα, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα, ενώ δύο συνάδερφοί του μεταφέρθηκαν τραυματισμένοι στο νοσοκομείο.

Advertisement

Άγνωστο παραμένει μέχρι στιγμής γιατί τα εφεδρικά φρένα του μηχανήματος δεν λειτούργησαν, με αποτέλεσμα  να αποκτήσει ανεξέλεγκτη ταχύτητα λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ. Κάποιοι από τους επτά εργαζόμενους κατάφεραν να πηδήξουν στον σταθμό του Ν. Ηρακλείου και να σωθούν, ωστόσο ο 41χρονος έχασε τη ζωή του.

Στο μηχάνημα επέβαιναν συνολικά πέντε άτομα, που αναγκάστηκαν να πηδήξουν στις γραμμές για να σώσουν τη ζωή τους, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν οι τρεις και να μεταφερθούν στο νοσοκομείο «Γεννηματάς».

ΣΤΑΣΥ: Θα αναζητηθούν ευθύνες στον ιδιώτη ανάδοχο του έργου για το δυστύχημα του Πέτρου Γιάμαλη

Σε διευκρινίσεις για το τραγικό δυστύχημα προχώρησε μέσω νεότερης ανακοίνωσής της η εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες.

Σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ, διερευνάται για ποιο λόγο δεν λειτούργησαν τα εφεδρικά συστήματα πέδησης του μηχανήματος λείανσης ενώ θα αναζητηθούν ευθύνες στον ιδιώτη ανάδοχο του έργου για το τραγικό δυστύχημα.

Σημειώνεται πως, η μηχανή ξεκινώντας από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα, και άρχισε να κατεβαίνει ανεξέλεγκτα προς τον Πειραιά προτού τελικά συγκρουστεί με τον συρμό, ο οποίος και είχε τοποθετηθεί ως ανάχωμα μεταξύ των σταθμών «Αττική» και «Άγιος Νικόλαος», προκειμένου να σταματήσει την πορεία του.

Η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο λείανσης του τροχιόδρομου είναι γερμανική Schweerbau GMBH & CO KG. Το μηχάνημα λείανσης ανήκει στην εν λόγω εταιρεία, και στις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων και η συντήρηση και ο έλεγχος των μηχανημάτων.

Ειδικότερα, η ΣΤΑΣΥ στην ανακοίνωσή της διευκρινίζει:

– Στο μηχάνημα λείανσης επέβαιναν 5 συνολικά εργαζόμενοι, 2 υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ και 3 αλλοδαποί, υπάλληλοι της γερμανικής εταιρείας που εκτελεί το έργο. Ο εκλιπών είναι υπάλληλος της ΣΤΑΣΥ, ένας υπάλληλος της Αναδόχου εταιρείας νοσηλεύεται με σοβαρά τραύματα και οι λοιποί τρεις επιβαίνοντες είναι καλά στην υγεία τους.

– Οι υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ μετακίνησαν σταθμευμένο στο σταθμό «Αττική» συρμό στον τροχιόδρομο μεταξύ των σταθμών «Αττική» και «Άγιος Νικόλαος», ούτως ώστε να προκληθεί ελεγχόμενη σύγκρουση εκτός του σταθμού, με τις μικρότερες το δυνατό υλικές ζημιές.

– Διερευνάται ο λόγος για τον οποίο δεν λειτούργησαν τα εφεδρικά συστήματα πέδησης του μηχανήματος λείανσης της Αναδόχου εταιρείας.

– Το έργο λείανσης του τροχιόδρομου ανέλαβε εταιρεία, πιστοποιημένη στο εν λόγω αντικείμενο, μετά από διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού. Στις συμβατικές υποχρεώσεις τις εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων και η συντήρηση και ο έλεγχος των μηχανημάτων.

– Το τραγικό συμβάν αποδίδεται σε αίτια που αφορούν στον εξοπλισμό της Αναδόχου και η ΣΤΑΣΥ θα αναζητήσει κάθε είδους ευθύνες για αυτό.