epistoli-apognosis-mathitrias-se-kerameos-chasame-toys-eaytoys-mas-mas-agnoeite-kanete-ti-zoi-mas-pio-dyskoli-81224
14:54

Επιστολή απόγνωσης μαθήτριας σε Κεραμέως: Χάσαμε τους εαυτούς μας. Μας αγνοείτε, κάνετε τη ζωή μας πιο δύσκολη

14:54
Ελισάβετ Πασπαλιάρη

Επιστολή μαθήτριας σε Κεραμέως: Γιατί κ. υπουργέ αγνοείτε την πίεση που έχουμε και γιατί κάνετε τις συνθήκες πιο δύσκολες;

Την αγανάκτησή της, για τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας στα σχολεία, εκφράζει με επιστολή που έστειλε στο alfavita.gr μία μαθήτρια της Γ’ Λυκείου.

Advertisement

Το alfavita.gr δημοσίευσε την επιστολή της μαθήτριας, η οποία έχει ήδη αποσταλεί στο email της Υπουργού κ. Νίκης Κεραμέως, όπως επίσης και στην φόρμα επικοινωνίας του Υπουργείου Παιδείας.

Η επιστολή της μαθήτριας

Αξιότιμη κυρία υπουργέ,

Advertisement

Όπως γνωρίζεται και εσείς, τα τελευταία δύο χρόνια για ολόκληρο τον κόσμο αποτελούν ένα βάναυσο αγώνα ενάντια σε έναν αόρατο εχθρό, τον COVID-19.

Advertisement

Μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες οι μαθητές πρέπει να συνεχίσουν τον αγώνα τους.

Όμως οι καταστάσεις μέσα στις οποίες εγώ και συμμαθητές μου χτίσαμε τις βάσεις μας ήταν ιδιαίτερα δύσκολες και καταπιεστικές. Ξεκινώντας την Α’ λυκείου δια ζώσης και έπειτα με τηλεκπαίδευση και συνεχίζοντας την Β’ λυκείου με το μεγαλύτερο μέρος του σχολικού έτους σε τηλεκπαίδευση. Σε αυτά τα δύο χρόνια όμως χάσαμε μεγάλο μέρος των μαθημάτων λόγω τεχνικών προβλημάτων, χάσαμε διδακτικές ώρες λόγω απουσίας καθηγητών και μαθητών που νόσησαν με το COVID – 19, χάσαμε δικούς μας ανθρώπους και χάσαμε τους εαυτούς μας. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα τον αποπροσανατολισμό μας από τους στόχους μας.

Φτάνοντας στο σήμερα, οι μαθητές έχουν φτάσει στο όριο τους. Είμαστε η γενιά της τηλεκπαίδευσης, είμαστε η γενιά όλων των μεγάλων εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, είμαστε η γενιά με την αυξημένη σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές ύλη, είμαστε η γενιά που κουράστηκε ψυχικά και σωματικά.

Advertisement

Είμαστε η γενιά που θέλει να αναπνεύσει.

Έχουμε τις ίδιες δυσκολίες με τις προηγούμενες δύο γενιές. Οπότε αναρωτιέμαι κυρία υπουργέ, γιατί έχουμε διαφορετική αντιμετώπιση; Γιατί αγνοείτε την πίεση που έχουμε; Και γιατί κάνετε τις συνθήκες πιο δύσκολες;

Για όλα τα παραπάνω θα σας παρακαλούσα εκ μέρους όλων των μαθητών να εξετάσετε το ενδεχόμενο μείωσης της εξεταζόμενης ύλης των μαθημάτων των πανελλαδικών για το έτος 2021-2022.

Σας ευχαριστώ,

Advertisement

Μαθήτρια Γ’ Λυκείου

Λυδία Π.