i-nekropsia-milise-i-spania-astheneia-apo-tin-opoia-epasche-i-15chroni-mathitria-poy-esvise-se-scholiki-ekdromi-148801
13:23

Η νεκροψία «μίλησε»: Η σπάνια ασθένεια από την οποία έπασχε η 15χρονη μαθήτρια που «έσβησε» σε σχολική εκδρομή

13:23
Νίκη Μουλά

Η 15χρονη μαθήτρια, που “έχασε” τη ζωή της σε σχολική εκδρομή στα Τρίκαλα, έπασχε από συγγενή πλήρη κολποκοιλιακό αποκλεισμό.

Advertisement

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Alpha, η ιατροδικαστής ελέγχει αν το πρόβλημα υγείας που είχε η 15χρονη από τον Βύρωνα είναι το αίτιο που προκάλεσε τις ανακοπές και η κοπέλα κατέληξε στη σχολική εκδρομή.

Advertisement

Το αδικοχαμένο κορίτσι υπέστη δύο ανακοπές και όπως υπογραμμίζει ο ALPHA, η ιατροδικαστής που πραγματοποίησε τη νεκροψία-νεκροτομή στη σορό της, εξετάζει το παθολογικό υπόβαθρο που δεδομένα υπήρχε, ενώ προσπαθεί να διαπιστώσει μέσα από τις εξετάσεις που πραγματοποιεί, αν το θέμα υγείας που αντιμετώπιζε ήταν το αίτιο που προκάλεσε τις δύο ανακοπές.

Advertisement

Γνώριζαν το πρόβλημα της 15χρονης μαθήτριας, αλλά δεν της είχαν μπει περιορισμοί

Το άτυχο κορίτσι και η οικογένειά της γνώριζαν ότι αντιμετώπιζε το πρόβλημα υγείας, αλλά δεν της είχαν βάλει περιορισμούς στην άθληση και έτσι, η κοπέλα έκανε χορό, πολεμικές τέχνες και ήταν ιδιαίτερα δραστήρια, με την ασθένεια να μην αποτελεί εμπόδιο στην καθημερινότητά της.

Advertisement

Ο διευθυντής του σχολείου στον Βύρωνα επεσήμανε ότι «ξαφνικά έπεσε το παιδί από την καρέκλα, ενώ τις πρώτες βοήθειες προσέφερε ο γιατρός που συνόδευε τα παιδιά στην εκδρομή. Αμέσως κλήθηκε το ΕΚΑΒ, ενώ στο νοσοκομείο δόθηκε τιτάνια μάχη από τους γιατρούς, οι οποίοι επί δύο-δυόμισι ώρες προσπαθούσαν να κάνουν ανάνηψη, χωρίς να τα καταφέρουν».

Η 15χρονη μαθήτρια ήταν ιδιαίτερα δραστήρια

Advertisement

Όπως σημείωσε στον ALPHA o παππούς της 15χρονης «ήταν ένα ελάχιστο (σ.σ.: πρόβλημα υγείας), την είχαν δει και καθηγητές καρδιολογίας. Είχε κάτι ανεπαίσθητο, που ήθελε, απλά, προσοχή. Δεν ανέβαζε πάρα πολλούς σφυγμούς το παιδί. Έκανε και πολεμικές τέχνες και χορό και γυμναστική, κανονικά. Ήθελε να γίνει γιατρός».