ilion-gyalia-karfia-to-soyper-market-poy-minyse-tin-ilikiomeni-kai-prokalese-thyella-antidraseon-71691
10:34

Ίλιον: «Γυαλιά καρφιά» το σούπερ μάρκετ που μήνυσε την ηλικιωμένη και προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων

10:34
Newsroom

Τα ξημερώματα της Παρασκευής σημειώθηκε παρέμβαση του Ρουβίκωνα έξω από το κατάστημα της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ  στον Ίλιον, όπου και εκτυλίχθηκε το περιστατικό με την φτωχή ηλικιωμένη.

Συγκεκριμένα λίγο μετά τις 3:30 μέλη του Ρουβίκωνα έκαναν «γυαλιά-καρφιά» την είσοδο του καταστήματος, όπου την έσπασαν με βαριοπούλες, ενώ προκάλεσαν εκτεταμένες φθορές σε όλη τη γυάλινη πρόσοψη του κτιρίου.

Advertisement

Ίλιον: Το χρονικό του συμβάντος στο σούπερ μάρκετ

Υπενθυμίζουμε σχετικά με το περιστατικό που σημειώθηκε πριν από λίγες ημέρες, πως οι υπεύθυνοι του καταστήματος όταν αντιλήφθηκαν την κίνηση της φτωχής 70χρονης να κλέψει τρόφιμα και, παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών να μην πάει η ηλικιωμένη στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, ο υπεύθυνος είπε «ότι οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».

Advertisement

Ωστόσο η Lidl Ελλάς σε ανακοίνωση που εξέδωσε στη συνέχεια εξέφρασε τη λύπη της για το γεγονός, λέγοντας πως θα επικοινωνήσει άμεσα την πελάτισσα και θα λήξει το ζήτημα, αναφέροντας παράλληλα πως ο υπεύθυνος ήταν «υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές».

Advertisement

Η ανακοίνωση της εταιρείας

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Advertisement

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία» αναφέρει η ανακοίνωση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

Advertisement