Enimerotiko.gr
Ελλάδα

Πατέρας 20χρονου μοντέλου από το Ωραιόκαστρο, ΔΕΝ επιχείρησε να αυτοκτονήσει στο σημείο που σκοτώθηκε η κόρη του

Πρόσφατα δημοσιεύσαμε στη σελίδα μας ένα άρθρο με τίτλο “Θεσσαλονίκη: Προσπάθησε να δώσει τέλος στη ζωή του στο ίδιο σημείο που έχασε την κόρη του πριν λίγες μέρες” το οποίο ισχυριζόταν πως πατέρας επιχείρησε να αυτοκτονήσει πέφτοντας με το Ι.Χ του στο σημείο που έχασε τη ζωή της η 20χρονη κόρη του, στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.
Η είδηση δεν ισχύει και οφείλεται σε λανθασμένο ρεπορτάζ.
Ο ίδιος ο πατέρας διέψευσε κατηγορηματικά τις πληροφορίες του ρεπορτάζ σύμφωνα με τις οποίες φέρεται να αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει στο σημείο που η 20χρονη κόρη του έχασε τη ζωή της. Είναι καλά στην υγεία του και δεν έχει ουδεμία σχέση με το συμβάν.

Τι ανέφερε το λανθασμένο ρεπορτάζ

Το ρεπορτάζ προβλήθηκε στις 12/5/2020, στην εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα” με τον Γιώργο Παπαδάκη στον ΑΝΤ1 και επιμελήθηκε η δημοσιογράφος Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου. Σύμφωνα με τη δημοσιογράφο, ο οδηγός του Ι.Χ που έπεσε από πλαγιά στην περιοχή του παλιού λατομείου στο στο Παλαιόκαστρο Θεσσαλονίκης ήταν ο πατέρας της Τζίνας Βογιατζή, όπου στο ίδιο σημείο και μετά από πτώση έχασε τη ζωή της στις 30 Μαρτίου, και ο οποίος μετέβη εκεί με σκοπό “να δώσει τέλος στη ζωή του”.

Τι ανέφερε το άρθρο, το οποίο δεν ισχύει:

Πρόκειται για ένα γεγονός, το οποίο έλαβε χώρα στην περιοχή του Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης. Ένας οδηγός επιχείρησε να αυτοκτονήσει. Για να το πετύχει, χρησιμοποίησε, το αυτοκίνητό του. Ο άνδρας απεγκλωβίστηκε από διασώστες, οι οποίοι έφτασαν άμεσα στο σημείο και οι οποίοι στη συνέχεια του πρόσφεραν τις πρώτες βοήθειες. Σύμφωνα με πληροφορίες, o οδηγός του αυτοκινήτου που τραυματίστηκε, φέρεται να δήλωσε στους διασώστες του ΕΚΑΒ την ώρα της διακομιδής του, πως δεν επρόκειτο για τροχαίο. Αντίθετα, είχε να κάνει με απόπειρα αυτοκτονίας. Ο άνδρας ηλικίας περίπου 67 ετών, φέρεται να είναι ο πατέρας της 20χρονης κοπέλας. Η κόρη του είχε βρεθεί νεκρή στο ίδιο σημείο, στο νταμάρι του Παλαιοκάστρου. Το συμβάν σημειώθηκε στις 30 Μαρτίου 2020, μετά από πτώση από μεγάλο ύψος. Κοντά στο άψυχο σώμα της 20χρονης, είχε βρεθεί το σκυλάκι της, χωρίς να έχει διευκρινιστεί μέχρι στιγμής τι είχε ακριβώς είχε συμβεί τότε.

Τι ισχύει στην πραγματικότητα

Στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο ποτέ δε συνέβη.

Σύμφωνα με τα ellinikahoaxes.gr και με ρεπορτάζ της ενημερωτικής ιστοσελίδας oraiokastro24.gr, οι ισχυρισμοί που γίνονται στο συγκεκριμένο άρθρο όσων αφορά το ότι πατέρας επιχείρησε να αυτοκτονήσει πέφτοντας με το Ι.Χ του στο σημείο που έχασε τη ζωή της η 20χρονη κόρη του, είναι ψευδείς

Ο ίδιος ο πατέρας της 20χρονης Τζίνας Βογιατζή διευκρίνισε πως ουδεμία σχέση έχει με το συγκεκριμένο συμβάν και πως είναι καλά στην υγεία του.

Ακολουθούν οι δηλώσεις του πατέρα:


Πηγή: oraiokastro24.gr

Τις ίδιες πληροφορίες και τις δηλώσεις του πατέρα επιβεβαιώνουν φυσικά και οι αστυνομικές πηγές: Ο άνδρας που ενεπλάκη στο ατύχημα στις 11 Μαΐου του 2020 δεν είναι ο πατέρας της 20χρονης, αλλά κάποιος άλλος με το ίδιο επώνυμο.
Επιπλέον, ο πατέρας της άτυχης κοπέλας είναι 67 ετών, ενώ ο άνδρας που ενεπλάκη στο ατύχημα είναι γεννηθείς το 1943, και ως εκ τούτου είναι 77 ετών.

Συμπέρασμα

Συμπερασματικά, είναι απολύτως βέβαιο πως ο πατέρας της 20χρονης που έχασε τη ζωή της στο παλαιό λατομείο Παλαιοκάστρου, ουδεμία σχέση έχει με το ατύχημα που σημειώθηκε στις 11 Μαΐου στην ίδια περιοχή.
Ως εκ τούτου, ο ισχυρισμός πως ο πατέρας της 20χρονης, Τζίνας Βογιατζή, επιχείρησε να δώσει τέλος στη ζωή του στο σημείο που πέθανε η κόρη του, είναι αναληθής.

Με βάση όλα τα παραπάνω οι πληροφορίες που παρατίθενται στο εξεταζόμενο άρθρο κρίνονται ψευδείς και καταρρίπτονται.

Η διασταύρωση των πληροφοριών έγινε από τον ελληνικό οργανισμό διασταύρωσης ειδήσεων Ellinikahoaxes.gr

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Enimerotiko.gr στο Google News