efodos-chatzidaki-se-ypokatastima-efka-eleipan-oi-misoi-ypalliloi-70359
11:36

«Έφοδος» Χατζηδάκη σε υποκατάστημα ΕΦΚΑ: Έλειπαν οι μισοί υπάλληλοι

11:36
Newsroom

Το υποκατάστημα του ΕΦΚΑ επισκέφθηκε χθες Παρασκευή ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης. Ο υπουργός με ανάρτησή του στο Facebook τόνισε την ανάγκη να προχωρήσει η ψηφιοποίηση του ΕΦΚΑ.

Στην ανάρτησή του αναφέρει ότι ήδη έχουν μπει 50 ψηφιακές υπηρεσίες, αλλά τα αρχεία με στοιχεία ασφαλισμένων εξακολουθούν να βρίσκονται σε ατελείωτες στοίβες από χαρτί.

Advertisement

Το μεγάλο ζήτημα της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Σε άλλο σημείο της ανάρτησής του, ο Κωστής Χατζηδάκης αναφέρθηκε στο ζήτημα που υπάρχει με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Θυμίζουμε ότι έχει ήδη ανακοινωθεί η πρόθεση να δημιουργηθεί ένα τηλεφωνικό τμήμα για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Τέλος, ο υπουργός έστειλε μήνυμα σε όλους τους εργαζόμενους του ΕΦΚΑ που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι και στη σημερινή του επίσκεψη στην Αγία Παρασκευή βρήκε μόνο 21 από τους 35 εργαζόμενους του υποκαταστήματος. «Να ξέρουν, θα μας βρουν απέναντί τους», ήταν τα λόγια του.

Advertisement

Δείτε την ανάρτηση του Κωστή Χατζηδάκη

 

Advertisement

Αναλυτικά η ανάρτησή του

Καθώς ο ΕΦΚΑ είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω να χειριστώ στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, θέλω να παρακολουθώ αυτόν τον προβληματικό Οργανισμό από κοντά. Γι’ αυτό πήγα σήμερα απροειδοποίητα στον ΕΦΚΑ Αγίας Παρασκευής με τον διοικητή του Οργανισμού Παναγιώτη Δουφεξή και τον υποδιοικητή Νίκο Παγώνη. Προηγουμένως είχα επισκεφτεί το βασικό κέντρο έκδοσης συντάξεων στην Αθήνα και τα ΚΕΠΑ στην Πειραιώς.
Μου έγινε μια ακόμα φορά προφανές ότι πρέπει να αφαιρέσω με σύστημα μια σειρά από αγκάθια τα οποία δεν αφήνουν «κανένα ρόδο να ανθίσει» στον ΕΦΚΑ. Όταν αναφέρομαι στο «ρόδο που θέλει να ανθίσει» εννοώ την προσπάθεια να μπουν στον ΕΦΚΑ όσο περισσότερο γίνεται οι ψηφιακές συναλλαγές (ήδη υπάρχουν 50 τέτοιες υπηρεσίες με μέσο όρο 1 εκατ. συναλλαγές τον μήνα). Εννοώ τις προσπάθειες παρά πολλών υπαλλήλων του ΕΦΚΑ να λειτουργήσουν καμία φορά και με το περίσσευμα της καρδιάς τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Εννοώ και τη διαδικασία των ραντεβού που θεσπίστηκε λόγω Covid-19 πέρσι και που πρέπει ολοφάνερα να μονιμοποιηθεί, διότι έβαλε μια τάξη στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Το αναγνώρισαν όλοι οι πολίτες με τους οποίους συνομίλησα σήμερα.