Advertisement
ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ

Όποιος την έκανε πήρε καλύτερο μισθό: Ειδικοί απoκάλυψαν την ερώτηση-κλειδί στον εργοδότη σου για να εξασφαλίσεις την αύξηση

15:13
Νίκη Μουλά

Μια ερώτηση-κλειδί πρέπει να κάνει ένας υποψήφιος υπάλληλος στον εργοδότη τους, προκειμένου να εξασφαλίσει καλύτερο μισθό, όπως αποκαλύπτει ειδική σε θέματα εργασίας.

Ειδικότερα, ειδικός σε θέματα εργασίας, έγινε viral, μετά το βίντεο που δημοσίευσε στο TikTok.

Advertisement

 

Η Anna Papalia, συγγραφέας του βιβλίου «Interviewology: Η νέα επιστήμη της συνέντευξης», παρέχει καθοδήγηση σε θέματα δουλειάς, προσφέροντας μια στρατηγική προσέγγιση σε όσους βρίσκονται στα πρόθυρα αποδοχής προσφορών εργασίας.

Advertisement

 

Advertisement

Η Papalia επισημαίνει τη σημασία του να μην αποδέχεστε αμέσως μια προσφορά εργασίας, αποκαλύπτοντας ότι ποτέ δεν παρουσίασε την «καλύτερη προσφορά» της με την αρχική πρόταση εργασίας.

 

Η εν λόγω πρακτική υποδηλώνει έναν καθολικά εφαρμόσιμο χώρο διαπραγμάτευσης στον επαγγελματικό χώρο, έναν χώρο που ενθαρρύνει τους υποψηφίους να εξερευνήσουν.

Advertisement

 

 

Η ερώτηση – κλειδί, που η Papalia συμβουλεύει τους υποψηφίους να κάνουν, μόλις λάβουν μια προσφορά εργασίας, είναι «Σας ευχαριστώ πολύ, είναι αυτό διαπραγματεύσιμο;».

Advertisement

 

 

Η ερώτηση-κλειδί για καλύτερο μισθό

 

Η ερώτηση αυτή χρησιμεύει ως κλειδί για την πιθανή απελευθέρωση καλύτερης αποζημίωσης, αξιοποιώντας τη στιγμή του αμοιβαίου ενδιαφέροντος, ενώ αλλάζει τη δυναμική, υπενθυμίζοντας διακριτικά στον εργοδότη την αξία σας και ανοίγοντας την πόρτα σε έναν διάλογο σχετικά με την αποζημίωση που διαφορετικά θα μπορούσε να παραμείνει ανεξερεύνητος.

 

Ωστόσο, ορισμένοι διαφωνούν με τη συγκεκριμένη ερώτηση και αντιτείνουν τον κίνδυνο να αποξενώσετε τους πιθανούς εργοδότες ή να χάσετε μια προσφορά εργασίας, εμφανιζόμενοι υπερβολικά απαιτητικοί ή αχάριστοι.

 

Όμως, το επιχείρημα της Papalia βασίζεται στο θεμέλιο ότι, από τη στιγμή που γίνεται μια προσφορά, ο υποψήφιος έχει ήδη αποδείξει ότι είναι η κορυφαία επιλογή μέσα σε μια θάλασσα υποψηφίων. Αυτό το επίτευγμα όχι μόνο σηματοδοτεί το τέλος μιας αυστηρής διαδικασίας επιλογής, αλλά σηματοδοτεί επίσης ένα κομβικό σημείο όπου η ισορροπία δυνάμεων μετατοπίζεται, έστω και ελαφρώς, υπέρ του υποψηφίου.

 

Η στρατηγική της Papalia βασίζεται στην πεποίθηση ότι, σε αυτή τη συγκυρία, οι εργοδότες είναι συχνά πρόθυμοι να ενισχύσουν την προσφορά τους, προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι θα προσλάβουν τον υποψήφιο της επιλογής τους.

TAGS:
Advertisement