ti-dikase-to-twitter-i-aeroporiki-etaireia-apanta-sti-zeta-makrypoylia-poy-diamartyrithike-epeidi-echase-tin-ptisi-157225
23:41

Τη δίκασε το Twitter: Η αεροπορική εταιρεία απαντά στη Ζέτα Μακρυπούλια που διαμαρτυρήθηκε επειδή έχασε την πτήση

Ζέτα Μακρυπούλια: Από τα αυστηρά πρωτόκολλα των αεροπορικών εταιριών φαίνεται πως δεν εξαιρούνται ούτε οι διάσημοι. Αυτό γίνεται εμφανές μέσω μιας ανάρτησης της Ζέτας Μακρυπούλια, η οποία αντιμετώπισε πρόβλημα με την πτήση της με την Sky Express για Σάμο.

Μέσω ενός βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram, περιγράφει την άσχημη εμπειρία που είχε. Παρότι είχε φτάσει στο αεροδρόμιο στην ώρα της, λίγο πριν το check-in και ενώ δεν υπήρχε ουρά, αποφάσισε να πάει στην τουαλέτα. Όταν όμως επέστρεψε, διαπίστωσε ότι οι επιβάτες είχαν ήδη επιβιβαστεί.

Advertisement

 Ζέτα Μακρυπούλια: Η απάντηση της Sky Express

Στελέχη της Sky Express μιλώντας στο protothema.gr, σημειώνουν ότι η Ζέτα Μακρυπούλια καθυστέρησε.

«Kαθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση».

Advertisement

Αυτή είναι η επίσημη απάντηση της αεροπορικής SKY express έπειτα απο την ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια στα κοινωνικά δίκτυα.

Advertisement

Τι ισχύει με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς

Σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, όπως αναφέρεται σε ερωταπαντήσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, ο επιβάτης οφείλει να παρευρίσκεται στον έλεγχο των εισιτηρίων εντός του καθορισμένου χρόνου. Αν ο επιβάτης δεν μπορέσει να επιβιβαστεί, δεν προβλέπονται δικαιώματα για αυτόν. Επιπλέον, η επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αναφέρει ότι η καθυστερημένη άφιξη στην πύλη αναχώρησης μπορεί να οδηγήσει στο να ύπαρξη αρνητή απάντηση ως προς την επιβίβαση.

Σχετικά με την αναφορά της γνωστής ηθοποιού και παρουσιάστριας, δηλαδή ότι δεν υπήρξε αναγγελία για την αναχώρηση της πτήσης, αναφέρεται επίσης ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας εφαρμόζει την πρακτική του “silent airport”, δηλαδή δεν πραγματοποιεί αναγγελίες για τις άφιξης και αναχωρήσεις των πτήσεων.

Η αντίδραση της παρουσιάστριας προκάλεσε μεγάλο “ντόρο” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλά σχόλια να κρίνουν αρνητικά τη στάση της ηθοποιού, υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρχε λόγος να την διευκολύνουν αφού η ίδια ήταν ασυνεπής.

Advertisement

Ζέτα Μακρυπούλια: Το “δικαστήριο” του Twitter