amea-se-ypallilo-soyper-market-einai-diakrisi-den-foro-kitrino-aytokollito-109637
09:00

ΑμΕΑ σε υπάλληλο σούπερ μάρκετ: «Είναι διάκριση. Δεν φορώ κίτρινο αυτοκόλλητο»

09:00
Newsroom

ΑμΕΑ σε υπάλληλο σούπερ μάρκετ: Ένας πελάτης, με ειδικές ανάγκες αρνήθηκε να φορέσει το κίτρινο αυτοκόλλητο. Μετά την άρνηση του πελάτη να δείξει πως εξαιρείται από τον κανόνα της μάσκας, ο υπάλληλος του σούπερ μάρκετ καλεί την αστυνομία.

Τι αναφέρεται στο ρεπορτάζ από τη Μεγάλη Βρετανία για το περιστατικό

Δύο μέλη του προσωπικού της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μόρισον στη Βρετανία προκάλεσαν πολλές αντιδράσεις. Αυτό, έγινε όταν απείλησαν ΑμΕΑ ότι θα καλέσουν την αστυνομία. Οι ίδιοι προέβησαν σε αυτή την ενέργεια, όταν ο πελάτης αρνήθηκε να φορέσει το κίτρινο αυτοκόλλητο. Είναι πολιτική του καταστήματος για τα άτομα που επιτρέπεται να μη φορούν μάσκα.

Advertisement

Διάκριση ΑμΕΑ σε σούπερ μάρκετ.

Φυσικά, οι μάσκες είναι υποχρεωτικές στα καταστήματα της Αγγλίας. Όμως, ορισμένοι καταναλωτές – άτομα με ειδικές ανάγκες εξαιρούνται (π.χ. τα ΑμΕΑ). Κάποιες κονκάρδες, που δείχνουν ότι δικαιούσαι εξαίρεση, υπάρχουν διαθέσιμες στα καταστήματα, αλλά δεν είναι υποχρεωτικές βάσει νόμου. Το βίντεο δείχνει έναν υπάλληλο του σούπερ μάρκετ να εξηγεί στον πελάτη ότι βάσει της καινούριας πολιτικής του καταστήματος πρέπει να φορέσει το κίτρινο αυτοκόλλητο. Η συνάδελφος του κρατάει το τηλέφωνο και λέει ότι θα καλέσει την αστυνομία, αν δεν το δεχθεί.

Ο σεκιούριτι ακούγεται να λέει στον άνδρα σε ήρεμο τόνο ότι το αυτοκόλλητο χρησιμεύει «για να καταλάβουν οι άλλοι πελάτες ότι δικαιούστε εξαίρεση για ιατρικούς λόγους και γι’ αυτό δεν φοράτε μάσκα». Ο πελάτης απαντάει ότι «δεν θα έπρεπε να δηλώνω στους άλλους την πάθησή μου. Αυτό είναι διάκριση. Αν με ρωτήσουν, μπορώ να τους απαντήσω». Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ έχει ξεκινήσει έρευνα για το περιστατικό και μια εκπρόσωπος είπε ότι επρόκειτο «για μεμονωμένο περιστατικό και όχι για πολιτική του καταστήματος».

Advertisement

Ακολουθεί σχετικό βίντεο από το συμβάν:

Advertisement