apogoiteymenos-ergenis-gemise-terasties-fotografies-toy-to-metro-gia-na-vrei-ti-gynaika-tis-zois-toy-65056
12:57

Απογοητευμένος εργένης γέμισε τεράστιες φωτογραφίες του το μετρό για να βρει τη γυναίκα της ζωής του

12:57
Ελισάβετ Πασπαλιάρη

Κόλλησε τεράστιες φωτογραφίες του στο μετρό με την ελπίδα να βρει το άλλο του μισό

Με έναν «δημιουργικό» τρόπο αποφάσισε να αναζητήσει τον έρωτα ένας εργένης που κατοικεί στο Λονδίνο.

Advertisement

Τι έκανε; Κόλλησε λοιπόν, δύο τεράστιες αφίσες με τον… εαυτό του, διαφημίζοντας την ιστοσελίδα του (findjeevanawife.com) στο σταθμό του μετρό Oxford Circus με την ελπίδα ότι θα βρεθεί η γυναίκα της ζωής του.

Στην ιστοσελίδα του υπάρχει το εξής μήνυμα: «Είμαι ο Jeevan. Βοήθησέ με να βρω μια γυναίκα!», ενώ στο κάτω μέρος υπάρχει ειδική φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων για τις ενδιαφερόμενες.

Advertisement

Εργένης ξόδεψε πάνω από 2.000 λίρες για να βρει ταίρι

Advertisement

Την ώρα που οι περισσότεροι εργένηδες σπαταλούν ώρες στις ιστοσελίδες γνωριμιών, ο Jeevan Bhachu έβγαλε όλη την δημιουργική διάθεσή του στην αναζήτηση της αγάπης του.

Ξόδεψε 2.000 λίρες για τις δύο διαφημίσεις, οι οποίες βρίσκονται σε δύο διαφορετικές πλατφόρμες των γραμμών του παραπάνω σταθμού.

Στη μία φωτογραφία ο Jeevan εμφανίζεται με ροζ κοστούμι και η λεζάντα αναφέρει: «Ο καλύτερος Ινδός για να πάρεις σε πακέτο».

Advertisement

Ο ίδιος εξήγησε την απόφασή του λέγοντας: «Δεν το έκανα σε διαφημιστικές πινακίδες διότι πίστευα ότι το μετρό θα ήταν πιο αποτελεσματικό. Περιμένεις ένα τρένο κάθε πέντε λεπτά και όλοι είναι στα τηλέφωνά τους, έτσι μπορούν να αναζητήσουν σε αυτά την σελίδα μου».

Η διαφήμιση του 31χρονου Ινδού μπορεί να μην λειτούργησε καλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά πλέον η κατάσταση δείχνει να βελτιώνεται, επομένως ο Jeevan ελπίζει.

«Με τον κορωνοϊό ήταν δύσκολα τα πράγματα. Με ενδιαφέρει περισσότερο μια συνάντηση από τα λαμβάνω αμέτρητα μηνύματα», ανέφερε.

Advertisement

Εκτός από την σελίδα του και τις διαφημιστικές καμπάνιες του στο μετρό, ο 31χρονος διατηρεί και ένα κανάλι στο youtube, στο οποίο διευκρινίζει ότι ψάχνει κάτι μακροπρόθεσμο γιατί όχι να καταλήξει ακόμα και σε γάμο.

Ο Jeevan φέρεται να είχε περίπου 50 μηνύματα από την έναρξη της καμπάνιας και αν αποτύχει, θα δοκιμάσει ενδεχομένως τις διαφημίσεις στο King’s Cross ή σε άλλους σταθμούς.