omorfes-amp-038-kompses-sta-51-toys-xana-mazi-24-chronia-meta-i-pegky-kai-i-matina-maria-lekaki-amp-038-kalliroi-myriagkoy-240480
17:21

Όμορφες & Κομψές στα 51 τους: Ξανά μαζί 24 χρόνια μετά η Πέγκυ και η Ματίνα, Μαρία Λεκάκη & Καλλιρόη Μυριάγκου

17:21
Νίκη Μουλά

Η Καλλιρόη Μυριάγκου και η Μαρία Λεκάκη παραμένουν φίλες, παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει 24 χρόνια από τη σειρά του ΑΝΤ1 “Κωνσταντίνου κι Ελένης”, η οποία προβάλλεται ακόμη και σήμερα και συγκεντρώνει υψηλά νούμερα τηλεθέασης.

Η σχέση της Καλλιρόης Μυριάγκου με τη Μαρία Λεκάκη

Advertisement

Ειδικότερα, η Ματίνα και η Πέγκυ, από το “Κωνσταντίνου κι Ελένης”, διατηρούν άριστες σχέσεις, ακόμη και σήμερα και αυτό αποδεικνύεται από το σχόλιο που έκανε η Μαρία Λεκάκη στην ανάρτηση της Καλλιρόης Μυριαγκού για την παράσταση που θα έδινε το καλοκαίρι, το οποίο ήταν γεμάτο από «αγάπη».

Advertisement

Advertisement

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dimitris Adamis (@dimitris_adamis)

Advertisement

Το σχόλιο της Μαρίας Λεκάκη στην Καλλιρόη Μυριάγκου

Καλλιρόη Μυριάγκου και Μαρία Λεκάκη συνδέονται με φιλία πολλών ετών

Αλλά και η Καλλιρόη Μυριαγκού, το περασμένο καλοκαίρι, σχολίασε στην Μαρία Λεκάκη πως το σπίτι που έμενε στις διακοπές της, στην Ιταλία, έμοιαζε σαν να είναι το πραγματικό της σπίτι, προφανώς γνωρίζοντας ποιο είναι το στυλ της.

Advertisement

Πάντως, εκτός από το “Κωνσταντίνου κι Ελένης”, ακολούθησε η συνεργασία τους στη «Νταντά» και στην αναβίωση της σειράς «Ο Μαυρογιαλλούρος», μαζί και με τον Χάρη Ρώμα, που ήταν ο κεντρικός πρωταγωνιστής.

Καλλιρόη Μυριαγκού: Η «Ματίνα» του “Κωνσταντίνου και Ελένης”, η μαγειρική και η απόχη από τη τηλεόραση

Η Καλλιρρόη Μυριαγκού  είδε το φως της ζωής στη Χίο στις 19 Οκτωβρίου 1972 αλλά μεγάλωσε στο Μόντρεαλ και εκτός από επιτυχημένη  ηθοποιός είναι και τραγουδίστρια. Ο ρόλος που την καθιέρωσε είναι αυτός της γεροντοκόρης Ματίνας που ενσάρκωσε στην τηλεοπτική σειρά “Κωνσταντίνου και Ελένης”.Το σενάριο της σειράς έγραψαν οι Χάρης Ρώμας & Άννα Χατζησοφιά, ενώ την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Κώστας Λυχναράς.

Της: Έπη Τρίμη

Για την ίδια την Μυριαγκού, πάντως, δεν είναι και το καλύτερό της. «Δεν είναι το καλύτερό μου που με ταυτίζουν ακόμα και σήμερα με τη Ματίνα. Άλλωστε αυτή η δουλειά ήταν πολλά χρόνια πριν και δεν ήταν η πρώτη μου ως ηθοποιός, όπως λανθασμένα πιστεύει ο κόσμος. Είχα τουλάχιστον επτά οχτώ χρόνια προϋπηρεσίας στο θέατρο» είχε αποκαλύψει η ίδια σε μια από τις σπάνιες τηλεοπτικές συνεντεύξεις της.

Ύστερα πρωταγωνίστησε σε αρκετές ακόμη σειρές, με πιο γνωστή την Νταντά, που προβλήθηκε από το Mega Channel, τις σεζόν 2003-2005.

Η ενσυνείδητη αποχή από την τηλεόραση

Η  Καλλιρόη Μυριαγκού στην πραγματικότητα δεν είχε καμία σχέση με τον ρόλο της. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι μετά δεν έκανε τηλεόραση, επειδή όλοι οι ρόλοι που της πρότειναν ήταν στο ίδιο μοτίβο και ήταν κάτι που δεν της άρεσε.

«Στην αρχή με ενοχλούσε πολύ η ταύτιση του κόσμου με τη Ματίνα Μανταρινάκη. Πολύς κόσμος ξέρει μόνο αυτό και δεν έχει ιδέα τι άλλο έχεις κάνει για παράδειγμα στο θέατρο. Αλλά τι να κάνουμε, έτσι είναι η τηλεόραση. Μετά από τόσα χρόνια το έχω αποδεχτεί και απλώς θυμάμαι ότι περάσαμε όμορφα, ότι το αγαπάει πολύ ο κόσμος και ότι τότε υπήρχε μια αθωότητα. Μου φαίνεται πολύ μακρινό, σαν μια άλλη ζωή» εξήγησε στο Down Town και συνέχισε:

«Οι άνθρωποι ακόμα και τώρα αισθάνονται πολύ οικεία μαζί μου, όταν με βλέπουν με αγκαλιάζουν, με φιλάνε. Οι άνθρωποι στις δημόσιες υπηρεσίες και στις τράπεζες με λατρεύουν. Συνήθως με ρωτάνε «Ακόμα να παντρευτείς;». Στην πραγματική μου ζωή βέβαια δεν είχα καμία σχέση με τη Ματίνα. Δεν είχα ποτέ όνειρο ζωής να παντρευτώ, γι’ αυτό και δεν παντρεύτηκα. Πιτσιρίκα ήμουν πολύ ροκ και εναλλακτική. Το μόνο κοινό μας με τη Ματίνα είναι ότι από πολύ μικρή ηλικία μαγείρευα πολύ καλά. Μετά το Κωνσταντίνου και Ελένης μου πρότειναν συνέχεια το ίδιο μοτίβο ρόλου. Σκεφτόμουν «Τι; Μια ζωή θα παίζω την απελπισμένη;». Δεν ήμουν αυτό. Ήθελα να κάνω κι άλλους ρόλους, γι’ αυτό και δεν μπήκα στην τηλεόραση».

Πλέον, έχει χαθεί από τα φώτα της δημοσιότητας και ασχολείται αποκλειστικά με το θέατρο ενώ δεν δίνει συνεντεύξεις.