9 περιπτώσεις που πρέπει να κρατάτε το στόμα σας κλειστό για να μην το μετανιώσετε πριν να είναι αργά
Enimerotiko.gr
Σχέσεις

9 περιπτώσεις που πρέπει να κρατάτε το στόμα σας κλειστό για να μην το μετανιώσετε πριν να είναι αργά

Γνωρίζοντας τι να πείτε είναι σημαντικό, αλλά πρέπει να γνωρίζετε πότε να κρατήσετε το στόμα σας κλειστό. Την επόμενη φορά που αισθάνεστε ότι πρέπει να απαντήσετε σε κάποιον, ειδικά αν είστε θυμωμένοι, θυμηθείτε τα λόγια του διάσημου ποιητή Sufi Rumi: «Όσο πιο ήσυχος γίνεσαι, τόσο περισσότερο θα μπορείς να ακουστείς». Και ακούγοντας περισσότερο και καλύτερα δεν έχει προκαλέσει καμία ένταση, αντίθετα από την ομιλία όταν χρειάζεται να είστε ήσυχοι.

Ετοιμάσαμε μια λίστα για να σας βοηθήσουμε να μάθετε πότε και πώς να παραμείνετε σιωπηλοί σε περίπτωση που δεν είστε σίγουροι.

1. Αν θα κάνει το άλλο άτομο να θυμώσει

Κατά τη διάρκεια ενός καυγά, η σιωπή θα σας βοηθήσει να ακούσετε προσεκτικά και θα συνειδητοποιήσετε ότι ο συνομιλητής σας θα τελειώσει κάποια στιγμή να μιλάει ή να φωνάζει. Σε μια κατάσταση όπου είναι απαραίτητο να δώσετε ανατροφοδότηση σε κάποιον ή ένα περιστατικό που δεν σας αρέσει, δώστε στον εαυτό σας 5 δευτερόλεπτα για να συγκεντρώσετε τις σκέψεις σας πριν σχολιάσετε.

Μπορείτε να δοκιμάσετε την επιβεβαίωση και όχι την αντίρρηση. Για παράδειγμα, αν κάποιος σας λέει πόσο άσχημη είναι η εμφάνιση των μαλλιών σας σήμερα και συμφωνείτε επίσης, δεν χρειάζεται να πείτε ψέματα. Μπορείτε να απαντήσετε με κάτι σχετικά με το πόσο δύσκολο είναι να κρατήσετε τα μαλλιά σας όμορφα όταν κάνει ζέστη ή κρύο έξω. Δείχνοντας συμπόνοια θα αποτρέψει πιθανές συγκρούσεις.

2. Αν θα σας κάνει να θυμώσετε ακόμα περισσότερο

Εσείς προκαλείτε τον εαυτό σας περισσότερο από ό, τι νομίζετε και ο θυμός δεν έχει λύσει κανένα πρόβλημα ακόμα. Μπορεί να έχετε το δικαίωμα να θυμώσετε, αλλά προσπαθώντας να μιλήσετε ενώ βρίσκεστε σε αυτή τη διάθεση, θα κάνει και το άλλο πρόσωπο να θυμώσει, δημιουργώντας έναν βρόχο θυμού. Όταν η συνομιλία είναι άσκοπη, είναι καλύτερο να σιωπήσετε.

Αυτό ισχύει και όταν προσπαθείτε να μιλήσετε με κάποιον που δεν είναι ή δεν είναι διατεθειμένος να καταλάβει το επιχείρημά σας. Δεν θα τους διδάξετε τίποτα νέο και δεν θα σκέφτονται ότι έχετε δίκιο στο τέλος. Φυλάξτε την αναπνοή σας για πιο χρήσιμες συνομιλίες.

3. Αν θέλετε να διορθώσετε το λάθος κάποιου

Ακόμη και αν η μόνη πρόθεσή σας είναι να βοηθήσετε, μην διορθώσετε κανέναν, ειδικά αν δεν τον γνωρίζετε πολύ καλά. Αφήστε τα λάθη όπως είναι παρά να φαίνεστε εξυπνάκιας.

4. Αν προσβάλει κάποιον

Μπορεί να νομίζετε ότι κανείς δεν θα έλεγε κάτι για να προσβάλει σκόπιμα κάποιο άλλο άτομο, αλλά αυτό δεν ισχύει. Χωρίς να το παρατηρούμε, το κάνουμε κάποιες φορές για να ασκήσουμε μια κίνηση εξουσίας ή από ζήλια. Γίνεται κυρίως μέσω του σαρκασμού, αλλά αυτό δεν το κάνει λιγότερο επιθετικό. Η σιωπή είναι μια ισχυρή απάντηση από μόνη της και θα σας κάνει να φαίνεστε καλύτεροι προβάλλοντας μια εικόνα ανώτερου εαυτού σας.

5. Αν μιλάτε μόνο για να μιλήσετε

Ο πρώτος κανόνας της ομιλίας είναι να μην μιλάμε μόνο για να πούμε κάτι. Αν τα κενά λόγια σας δεν συμβάλλουν στην περίσταση, μπορείτε να τα φυλάξετε για άλλη φορά. Μπορεί να συναντήσετε αυτό το είδος συμπεριφοράς στο σχολείο και την εργασία. Για παράδειγμα: όταν η συνάντηση έχει σχεδόν τελειώσει, μπορεί να προκύψει μια τυχαία ερώτηση, μερικές φορές από πικρία ή υπερενθουσιασμό. Όλοι μισούν αυτό το άτομο. Μην είστε αυτό το άτομο.

6. Αν τραβήξει κάποιον άλλο στη συνομιλία

Γνωρίζοντας τα μυστικά ενός φίλου/ης σας θα σας φέρει πιο κοντά σε αυτούς, εκτός και αν εμπλέξετε τρίτο άτομο. Μπορεί να είναι συντριπτική η γνώση ορισμένων πληροφοριών. Παρ ‘όλα αυτά, δεν πρέπει να το κάνετε για χάρη του εαυτού σας. Εάν αισθάνεστε ότι θέλετε να κουτσομπολεύσετε, είστε υποχρεωμένοι να κρατήσετε το στόμα σας κλειστό. Επιπλέον, δεν πρέπει να ρίξετε το βάρος του μυστικού σε αυτό το τρίτο άτομο, ακόμη και αν πείτε “θα σου πω κάτι, αλλά δεν μπορείς να το πεις σε κανέναν άλλο” πρώτα.

7. Αν το άλλο πρόσωπο προσπαθεί να σας εκφοβίσει

Εάν δεν κάνετε και εσείς bullying (το ελπίζουμε), μην προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με κάποιον που σας εκφοβίζει. Οι εκφοβιστές ζουν με την ανατροφοδότηση και ό, τι λέτε θα οδηγήσει σε περισσότερο εκφοβισμό. Αλλά δεν αντέχουν τη σιωπή. Μπορείτε να σκοτώσετε τα σχόλιά τους με καλοσύνη χρησιμοποιώντας τη σιωπή προς όφελός σας. Μπορεί να θέλετε να τους διδάξετε τρόπους μιλώντας, αλλά δεν θα λειτουργήσει. Σκεφτείτε τη δική σας ψυχική υγεία και αρνηθείτε να ασχοληθείτε με όσους σας εκφοβίζουν.

8. Αν υπάρχει κατάσταση σιωπηρής αντιμετώπισης

Αυτή είναι μια από τις παλαιότερες ψυχολογικές τιμωρίες. Είναι ζωτικής σημασίας να κατανοήσουμε το λόγο της σιωπηρής αντιμετώπισης. Για μερικούς ανθρώπους που έχουν προβλήματα επικοινωνίας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δουλέψουν τα πράγματα. Αλλά στα χέρια ενός ατόμου που κάνει συναισθηματική κατάχρηση, γίνεται ένα επικίνδυνο όπλο, ειδικά σε κοντινές σχέσεις.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η σιωπηλή αντιμετώπιση προκαλεί το τμήμα του εγκεφάλου που ανιχνεύει σωματικό πόνο. Έτσι, η σιωπηλή αντιμετώπιση πραγματικά πονάει. Αφού επιχειρήσετε να μιλήσετε για τα προβλήματά σας και να κάνετε μια ειρηνική προσφορά, η σιωπηλή αντιμετώπιση πρέπει να έχει τελειώσει. Αν συνεχιστεί, θα πρέπει και εσείς να το αγνοήσετε ανεξάρτητα από το πόσο επώδυνο μπορεί να είναι. Αυτή η παθητική επιθετική συμπεριφορά δεν μπορεί να λυθεί με επικοινωνία μονής κατεύθυνσης. Στερήστε τους την προσοχή που αναζητούν και μην πείτε ούτε μία λέξη.

Εάν και οι δύο δεν μπορείτε να επωφεληθείτε από την παροχή συμβουλών μαζί, λάβετε βοήθεια για τον εαυτό σας και αφήστε αυτή τη τοξική σχέση πίσω σας.

9. Αν βλάψει τα συναισθήματα κάποιου

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μην σχολιάζετε αναπόφευκτα γεγονότα για κάποιον. Δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζετε πόσο τα σχόλιά σας θα βλάψουν το άλλο άτομο, δεδομένου ότι όλοι μας προκαλούμαστε από διαφορετικά πράγματα. Είναι απλό, αν δεν έχετε τίποτα ωραίο να πείτε, μην πείτε τίποτα. Μπορείτε να το θεωρήσετε ως επιτυχία αν αγγίξετε ένα σημείο που πονάει τον άλλον, αλλά θα θέλατε πραγματικά να το κάνετε αυτό; Σκεφτείτε πάντα το μέλλον της σχέσης σας με τους το άλλο άτομο και πάρτε μια βαθιά ανάσα αντί να μιλήσετε.


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα