xespa-o-thanasis-eythymiadis-ypovathmizetai-i-axia-toy-perivallontos-sti-syneidisi-enos-mikroy-paidioy-43468
23:32

Ξεσπά ο Θανάσης Ευθυμιάδης: «Υποβαθμίζεται η αξία του Περιβάλλοντος στη συνείδηση ενός μικρού παιδιού»

23:32
Ελισάβετ Πασπαλιάρη

Με μία ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Θανάσης Ευθυμιάδης θέλησε να εξηγήσει πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης προκειμένου να μάθουν οι άνθρωποι να σέβονται και να προστατεύουν το περιβάλλον.

Ξεσπά ο Θανάσης Ευθυμιάδης: «Υποβαθμίζεται η αξία του Περιβάλλοντος στη συνείδηση ενός μικρού παιδιού»

«Από την εκπαίδευση ξεκινάνε όλα. Γιατί “καλός μαθητής”, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, θεωρείται αυτός που θα πάρει καλό βαθμό στα Μαθηματικά και όχι στη Μελέτη Περιβάλλοντος.

Γιατί το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος διδάσκεται μόνο μέχρι τη Δ΄ δημοτικού και μετά τέρμα.

Advertisement

Γιατί το υπουργείο αποφάσισε ότι η τύχη ενός παιδιού κρίνεται στις πανελλήνιες εξετάσεις και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν θα το εξετάσουν στη Μελέτη Περιβάλλοντος.

Γιατί από την Α΄ δημοτικού, το μάθημα που έχει ορίσει το Υπουργείο με υποχρεωτική ελάχιστη διδακτική ύλη σε κάθε τάξη, είναι τα Μαθηματικά, όχι η Μελέτη Περιβάλλοντος.

Advertisement

Έτσι, οι διδακτικές ώρες είναι περισσότερες για τα Μαθηματικά. Την τεράστια αύξηση της διδακτικής ύλης στα μαθηματικά αποδεικνύει το εξής: κατά τη διάρκεια της πρώτης δημοτικού όταν πήγαινα εγώ σχολείο μαθαίνουμε να μετράμε μέχρι το 10, εδώ και αρκετά χρόνια μαθαίνουν μέχρι το 100.

Advertisement

Αλλά κι αν χαθεί κάποια ώρα από τα Μαθηματικά, λόγω απεργίας η ασθένειας του δασκάλου κλπ.,πάλι εις βάρος της Μελέτη Περιβάλλοντος θα αναπληρωθεί.

Ναι, αναγκάζεται ο δάσκαλος για να είναι συνεπής προς τον όγκο της ύλης που πρέπει να διδάξει στα κύρια μαθήματα, να κόψει τα άλλα.

Γίνεται ένας διαχωρισμός λοιπόν στην ευαίσθητη ψυχοσύνθεση του παιδιού, από την αρχή του σχολείου, ότι σημαντικά είναι τα Μαθηματικά και η Γραμματική _μαθήματα που καλλιεργούν το μυαλό.

Advertisement

«Εμείς οι άνθρωποι είμαστε το μοναδικό είδος πάνω στον πλανήτη Γη, που αφήνει πίσω του σκουπίδια»

Τα μαθήματα που ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ την ΨΥΧΉ και τα συναισθήματα, όπως η Μελέτη Περιβάλλοντος και τα Καλλιτεχνικά, αξιολογούνται από το σχολείο ως δευτερεύοντα, δηλαδή χαμηλότερης αξίας γνώσεις που για χάρη των Μαθηματικών εύκολα παραλείπονται.

Υποβαθμίζεται λοιπόν και ευτελίζεται η αξία του Περιβάλλοντος και των Τεχνών στα μάτια και στη συνείδηση τού μικρού παιδιού.

Δεν είμαι κατά των Μαθηματικών, είμαι υπέρ της Ισορροπίας.

Πιστεύουν πράγματι οι αρμόδιοι των υπουργείων ότι είναι εύκολο να πείσεις κάποιον ενήλικα που έχει διαπαιδαγωγηθεί πάνω σε αυτή τη βάση, να βλέπει με σεβασμό το περιβάλλον;

Advertisement

Να μην χτίζει στα καμένα δάση; Να μην χτίζει πάνω στη θάλασσα; Να προστατεύει τα είδη που απειλούνται με αφανισμό;

Εμείς οι άνθρωποι είμαστε το μοναδικό είδος πάνω στον πλανήτη Γη, που αφήνει πίσω του σκουπίδια. Και όλα ξεκινάνε από την ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ», έγραψε ο Θανάσης Ευθυμιάδης.