Enimerotiko.gr
Media

Αντώνης Πρέκας: Οι ταινίες-σταθμοί , το κράξιμο στα Ελληνικά ριάλιτι και τα περίεργα σχόλια για την Βίκυ Καγιά

Αντώνης Πρέκας

Ο Αντώνης Πρέκας γεννήθηκε στην Ερμούπολη της Σύρου το 1960. Σπούδασε στη Σχολή Πολιτικών Επιστημών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, καθώς και υποκριτική στις δραματικές σχολές του Εθνικού Ωδείου και του Ωδείου Αθηνών.

Της: Έπη Τρίμη

Δημοσιογραφεί επαγγελματικά από το 1979.Ασχολήθηκε με την ιστορία του κινηματογράφου και της τηλεόρασης και εξέδωσε αρκετά βιβλία. Έχει εργαστεί κατά καιρούς σε μεγάλες πανελλαδικής κυκλοφορίας εφημερίδες, στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και σε περιοδικά. Στα πλαίσια της πλούσιας διαδρομής του μεταξύ άλλων υπήρξε διοργανωτής και διευθυντής του Διεθνούς διαγωνισμού Γελοιογραφίας “TV ETHNOS CARTOONS AWARDS” (2008). Έχει συνεργαστεί με πολλές εφημερίδες, περιοδικά, sites και βεβαίως στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση.

Κινηματογράφος και θέατρο

Ως ηθοποιός έλαβε μέρος σε περισσότερες από 10 κινηματογραφικές ταινίες. Ενδεικτικά: «Χούλιγκανς. Κάτω τα χέρια από τα νιάτα», του Κώστα Καραγιάννη (1983), «Θύρα 7. Η μεγάλη στιγμή», του Νίκου Φώσκολου (1983), «Κιτς 1984», του Λευτέρη Κυπραίου (μικρού μήκους- 1984), »Παλικάρια στα θρανία», του Κώστα Καραγιάννη (1987) κ.ά.

Σκηνοθέτησε περισσότερες από 30 θεατρικές παραστάσεις και έχει συμμετάσχει ως ηθοποιός σε πολλές από αυτές, αλλά και σε άλλες. Έχει γράψει θεατρικά έργα, ενώ διασκεύασε για το θέατρο τα διηγήματα του Αντώνη Σαμαράκη «Γραφείο Ιδεών» και «Οδός Ταχυδρομείου», «Μαρτυριάρα καρδιά» του Έντγκαρ Άλαν Πόε και το έργο «Ελεύθεροι πολιορκημένοι» του Διονύσιου Σολωμού.

Υπήρξε σύμβουλος ρεπερτoρίου, casting και δημοσίων σχέσεων του θεατρικού επιχειρηματία Βαγγέλη Λειβαδά (Θέατρα Αμιράλ, Βέμπο και Παρκ).

Επί μία τετραετία (2005-2009) δίδαξε υποκριτική και είχε την ευθύνη της θεατρικής ομάδας «Οι Ασκεπείς» του Επιμορφωτικού Συλλόγου του Δήμου Κορωπίου, με την οποία ανέβασε τα έργα «Μα έκανε ο Σέξπιρ κους- κους;»” (θεατρικό πολυθέαμα βασισμένο σε κείμενα του ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου) και το «Θάψτε τους νεκρούς» (του Ίρβιν Σόου σε μουσικοχορευτική προσαρμογή).

Έχει παρουσιάσει (έρευνα, κείμενα, σκηνοθετική επιμέλεια) με τη συνεργασία συλλόγων και φορέων ποιητικές βραδιές (Γ. Σεφέρης, Κ. Βάρναλης, Κ.Π. Καβάφης, Δημοτικό τραγούδι κ.ά.) υπό την μορφή πολυθεάματος, καθώς και το θρησκευτικό δρώμενο «Κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο» στον Καθολικό Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών του Διονυσίου Αρεοπαγίτη.

Προσωπική ζωή

Ο Αντώνης Πρέκας παντρεύτηκε το 1993 τη δημοσιογράφο Έλσα Συμεωνίδου και απέκτησαν δύο παιδιά, την Κατερίνα το 1994 και τον Μιχάλη το 1997.

Η σκληρή τοποθέτηση για τα reality της ελληνικής τηλεόρασης

Ο γνωστός δημοσιογράφος και συγγραφέας χαρακτήρισε τα reality “πεταμένα λεφτά” από άποψης τηλεοπτικού management, καθώς όπως εξήγησε, “δεν δημιουργούν υπεραξία, όπως συμβαίνει με τα σίριαλ”. Και συμπλήρωσε: “Δεν είναι όπως τα σίριαλ που δίνεις λεφτά και μετά μπορείς να τα επαναπροβάλλεις. Για μένα το Survivor είναι ένα θλιβερό θέαμα. Είναι ανθρώπινος κανιβαλισμός, ρουφιανοπαιδεία, η αποθέωση του ανοήτου. Πολύ καλά κάνουν οι άνθρωποι που πηγαίνουν γιατί κάποιοι από αυτούς και στην περίοδο που ζούμε, πού θα έβρισκαν μεροκάματο. Λογικό είναι, δεν κακίζω κανέναν”.

Δε νομίζω ότι η Βίκυ Καγιά θα είναι μεγάλη απώλεια για το GNTM

«Σε όλα τα πράγματα, αυτό που μετράει είναι η συνταγή. Ένα κομμάτι του παζλ είναι η παρουσιάστρια. Δε νομίζω ότι θα είναι κάποια απώλεια μεγάλη», είπε χαρακτηριστικά ο Αντώνης Πρέκας για τη Βίκυ Καγιά και το τέλος της συνεργασίας της με το GNTM.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Enimerotiko.gr στο Google News