Πέρασε μπροστά από την κάμερα για λίγα δευτερόλεπτα και κανείς δεν τον κατάλαβε – Μόνο οι πολύ παρατηρητικοί θα τον αναγνωρίσουν!
Ναι, καλά διαβάσατε. Ο ένας και μοναδικός Κώστας Βουτσάς, ο πιο εμβληματικός μπον βιβέρ του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, εμφανίζεται στην Παριζιάνα… αλλά με τρόπο που θα μπορούσες άνετα να μην τον πάρεις χαμπάρι. Δεν είναι στα credits. Δεν έχει ρόλο. Δεν έχει ατάκα. Και όμως, είναι εκεί!
Αν ξαναδείτε την αγαπημένη ταινία του Γιάννη Δαλιανίδη, θα δείτε τη μαντάμ Πελαζί (aka Ρένα Βλαχοπούλου) να τρέχει στους διαδρόμους του ξενοδοχείου και… μπουμ! Πέφτει πάνω σε έναν τύπο που κάθεται ήσυχος διαβάζοντας την εφημερίδα του.
Αυτός ο «τύπος» είναι ο Κώστας Βουτσάς. Και ναι, αυτό είναι το πέρασμά του από την ταινία.
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε στο παρελθόν η εκπομπή Studio 4, ο αγαπημένος ηθοποιός δεν ήταν προγραμματισμένος να παίξει στην ταινία. Απλώς… περνούσε μια βόλτα απ’ τα γυρίσματα για να παραλάβει την τότε αγαπημένη του, Έρρικα Μπρόγερ.
Ο σκηνοθέτης τον είδε, του έκλεισε το μάτι και του είπε «Έλα, κάτσε εκεί, διάβασε μια εφημερίδα, κάνουμε μια σκηνή». Και έτσι έγινε το… πιο αθόρυβο cameo στην ιστορία του Φίνου.
Η Αλίκη Κατσαβού, τελευταία σύντροφος του Βουτσά, επιβεβαίωσε ότι εκείνη την περίοδο, το ζευγάρι (Βουτσάς – Μπρόγερ) ήταν στα «μέλια». Γι’ αυτό και η όλη σκηνή γυρίστηκε «στο πόδι», χωρίς πρόβα, χωρίς πρόγραμμα – μόνο με χαμόγελο και αυθορμητισμό.