diasimi-kommotria-metamorfonei-30-kathimerines-gynaikes-kai-tis-kanei-na-aisthanontai-alithines-prigkipisses-68383
21:45

Διάσημη κομμώτρια μεταμορφώνει 30 καθημερινές γυναίκες και τις κάνει να αισθάνονται αληθινές πριγκίπισσες

21:45
Newsroom

Το νέο κούρεμα αλλάζει τη διάθεσή σας! Ενώ ένα μοντέρνο χτένισμα δεν αλλάζει το ποιόν σου ως άτομο, μπορεί σίγουρα να ενισχύσει την αυτοεκτίμησή σου και να φέρει την απαραίτητη αλλαγή σε αυτόν τον θαμπό προβληματισμό στον καθρέφτη. Τα νέα μαλλιά μπορεί να σας κάνουν να νιώσετε σαν την καλύτερη έκδοση του εαυτού σας – γεμάτη αυτοπεποίθηση και ομορφιά. Και αυτό είναι όλο. Εκεί είναι που η επαγγελματίες κομμωτές θα πρέπει ιδανικά να καθοδηγήσουν τη μεταμόρφωσή σας και να βεβαιωθείτε ότι δε θα το μετανιώσετε. Ωστόσο, μερικοί άνθρωποι τείνουν να εμπιστεύονται το κρυφό τους ταλέντο και να απελευθερώσουν τον κομμωτή που κρύβουν μέσα τους πειραματιζόμενοι στο σπίτι. Η πανδημία και η καραντίνα μας έφερε και πολλές καταστροφές στα μαλλιά αφού τα κομμωτήρια ήταν κλειστά. Μια αρχικά καλή και οικονομική ιδέα, τις περισσότερες φορές, μετατρέπεται σε επίσκεψη στον επαγγελματία για να τη διορθώσει. Αλλά στο τέλος της ημέρας, τα μαλλιά έχουν μια μαγική ικανότητα να μακραίνουν και όσοι δεν έχουν κόψει ή βάψει τα μαλλιά τους δεν έχουν ζήσει ποτέ τη ζωή τους στο έπακρο.

Αλλά αν είστε έτοιμοι να κατακτήσετε τον κόσμο με μια νέα εμφάνιση, ίσως θελήσετε να επισκεφθείτε έναν κομμωτή και αυτή η ανάρτηση δείχνει το γιατί. Μια κομμώτρια από τη Λιθουανία και ιδρύτρια του SelfStation, Jurgita Malakauskaitė, κάνει στις γυναίκες εκπληκτικές μεταμφιέσεις επιλέγοντας χτενίσματα που τονίζουν περισσότερο τα χαρακτηριστικά τους και τον τόνο της επιδερμίδας τους. Σε αυτό το άρθρο βρίσκονται τα νεότερα χτενίσματα που έχει κάνει τα οποία δείχνουν τι μπορεί να κάνει μια αλλαγή στα μαλλιά και λίγο μακιγιάζ για να εμπνευστείτε!

Advertisement

# 1

Advertisement

Η Jurgita μοιράστηκε τις εμπειρίες της σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Bored Panda. Ρωτήσαμε τη Jurgita πού αντλεί έμπνευση για αλλάξει την εμφάνιση σε έναν πελάτη.

Advertisement

«Εμπνέομαι από τον πελάτη. Η πρώτη διαίσθηση του πελάτη είναι συνήθως σωστή, οπότε είναι σημαντικό να την ακούσω και να δώσω ζωή στο όραμά του. Γνωρίζω όλους τους κανόνες και τις τεχνικές για να το δημιουργήσω, αλλά η έμπνευση προέρχεται από τον πελάτη: τα συναισθήματά του και τον τρόπο ζωής », λέει.

Κάθε πελάτης έρχεται με μια μοναδική ιστορία που πρέπει να ληφθεί υπόψη. Η κομμώτρια λέει ότι είναι σημαντικό να κατανοήσουμε το τρέχον στάδιο της ζωής του πελάτη και τις ανάγκες τους, είτε πρόκειται για μια γυναίκα που έχασε τη δουλειά της και θέλει να προσελκύσει την προσοχή ή μια γυναίκα στα 40 της που θέλει να αισθανθεί πιο θηλυκή ή πιο παιχνιδιάρα.

# 2

Advertisement

# 3

Στην πραγματική ζωή, αυτό που θέλουν οι πελάτες δε συμβαδίζει πάντα με το καλύτερο για αυτούς, οπότε ο κομμωτής έρχεται στη διάσωση με όλα τα εργαλεία και τις τεχνικές συμβουλές για να επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Δεν είναι ποτέ τόσο εύκολο όσο η μεταμόρφωση μιας εμφάνισης που είδατε σε ένα περιοδικό ή σε μια διασημότητα και σας άρεσε.

Η Jurgita λέει ότι κάθε επαγγελματίας έχει το καθήκον να καθορίσει έναν από τους τέσσερις τύπους ατόμων με βάση τα χαρακτηριστικά του: Καλοκαίρι, Άνοιξη, Χειμώνας ή Φθινόπωρο. Στη συνέχεια, αναλύουν το πρόσωπο και το σχήμα του σώματος, την υφή των μαλλιών και την κατάστασή του: «Βάση αυτήν την ανάλυση, τον τρόπο ζωής και τα συναισθήματα του πελάτη, μπορείτε στη συνέχεια να εφαρμόσετε την τεχνική, να επιλέξετε ένα χρώμα μαλλιών και ένα κούρεμα. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι ο πελάτης μπορεί να φροντίσει τα μαλλιά του στο σπίτι και αφού ξυπνήσει το πρωί και δει τον εαυτό του στον καθρέφτη να σκεφτεί: «έτσι πρέπει να φαίνομαι».

# 4

# 5

Υπάρχουν πολλά εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να αναλύσουν τα χαρακτηριστικά τους, αλλά δεν είναι πάντα σωστά. «Οι άνθρωποι δε βλέπουν πάντα τον εαυτό τους με τον τρόπο που το κάνει ένας επαγγελματίας», λέει η Jurgita. Εκτός από την επιλογή του λανθασμένου χτενίσματος που μοιάζει σαν να το δανειστήκατε από κάποιον άλλον και το βάλατε στο δικό σας κεφάλι, η προσπάθειά σας να φρεσκάρετε το χτένισμα μόνοι σας μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες.

Advertisement

«Δεν μπορείτε να φτιάξουμε οι ίδιοι τα δόντια μας, χρειαζόμαστε έναν επαγγελματία, οπότε γιατί να το κάνουμε αυτό στα μαλλιά μας;» Αστειεύτηκε η Jurgita για τα άτομα που πειραματίζονται με τα μαλλιά τους στο σπίτι. Λέει ότι οι άνθρωποι πρέπει να πειραματιστούν με διάφορα προϊόντα περιποίησης μαλλιών, όπως μάσκες και σαμπουάν που δε θα βλάψουν το ίδιο σοβαρά τα μαλλιά όπως μπορεί η βαφή μαλλιών.

# 6

# 7

Με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας σε αυτόν τον τομέα, η Jurgita λέει ότι θυμάται κάθε ανατροφοδότηση, συναίσθημα και εντύπωση που της δίνουν οι πελάτες της.

«Το να κάνω άλλους ανθρώπους χαρούμενους μου φέρνει χαρά. Το να μπορώ να παίξω ρόλο στην ευτυχία των ανθρώπων είναι πολύ σημαντικό για μένα. Το να κάνεις τον εαυτό σου ευτυχισμένο είναι πολύ δύσκολο, οπότε το μεγαλύτερο δώρο για μένα είναι να κάνω τους άλλους ευτυχισμένους.»

Η Jurgita θυμάται τους πρόσφατους πελάτες που έμειναν ιδιαίτερα στο μυαλό της.

«Είχα δύο γυναίκες που κράτησαν τα μάτια τους κλειστά σε όλη τη διαδικασία βαψίματος και κουρέματος έως ότου έφτασα το τελικό αποτέλεσμα. Αυτές οι αντιδράσεις είναι πάντα οι πιο συναρπαστικές. Ακόμα κι αν πρόκειται για μια προσωρινή αλλαγή, εμπνέει τις γυναίκες να συνεχίζουν να νοιάζονται για τον εαυτό τους.»

# 8

# 9

«Το πιο δύσκολο για μένα είναι οι διαχείριση των πελατών. Το πιο ικανοποιητικό είναι να τους βλέπω χαρούμενους μετά από την επίσκεψη», απάντησε η Jurgita όταν ρωτήθηκε για τη μεγαλύτερη πρόκληση και τη μεγαλύτερη ανταμοιβή της εργασίας της. Η Jurgita μας είπε προηγουμένως ότι η δουλειά της είναι κάτι παραπάνω από τη δημιουργία ενός νέου χτενίσματος, είναι η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αυτο-αγάπης των γυναικών.

# 10

# 11

# 12

Όλοι πιθανότατα έχουμε ακούσει για τους ιδιότροπους πελάτες σε οποιαδήποτε δουλειά έχει να κάνει με ανθρώπους. Αλλά η Jurgita λέει ότι η σχέση με έναν πελάτη εξαρτάται συχνά από τον τρόπο που τους προσεγγίζει.

Η Jurgita λέει ότι οι πελάτες που είναι επιφυλακτικοί, κλειστοί και δυσαρεστημένοι είναι οι πιο δύσκολοι να συνεργαστούν. Έτσι, στην αρχή, είναι δύσκολο να σπάσετε αυτά τα τείχη και να κάνετε έναν πελάτη να σας εμπιστευτεί και να ανοιχτεί. «Αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι αυτό το άτομο έκανε το πρώτο βήμα και ζητά βοήθεια», προσθέτει.

# 13

# 14

# 15

Μια νέα σεζόν της χρονιάς, μια νέα δουλειά, μια σχέση, μια πανδημία ή μια απεγνωσμένη ανάγκη για κάτι καινούργιο – οτιδήποτε μπορεί να σας κάνει να νιώσετε ότι χρειάζεστε μια αλλαγή, είναι πολύ συνηθισμένο να ξεκινήσετε με τα μαλλιά σας. Η Jurgita δίνει συμβουλές εάν διστάζετε να κάνετε το πρώτο βήμα για την αλλαγή.

«Το χτένισμα δεν είναι ξεχωριστό από το υπόλοιπο σώμα σας, οπότε αν αισθάνεστε ότι δεν είστε έτοιμες για μια δραστική αλλαγή, δε χρειάζεται να βιαστείτε. Τα μαλλιά είναι ενέργεια, οπότε δεν μπορείτε απλά να τα κόψετε, πρέπει να είστε έτοιμοι και να γνωρίζετε πώς θέλετε να φαίνεστε και να νιώθετε μετά την αλλαγή στην εμφάνισή σας γιατί θα πρέπει να ζείτε με το αποτέλεσμα κάθε μέρα.»

Άτομα με μακριά μαλλιά πιθανότατα θα λένε ότι συχνά αν τους κόψουν μόνο ένα εκατοστό μπορεί να τους φέρει δάκρυα και είναι απολύτως φυσιολογικό – είναι μέρος της ταυτότητάς τους. Άλλες φορές, θα είστε έτοιμοι να κόψετε τα μαλλιά σας χωρίς έλεος. Τα μακριά μαλλιά μερικές φορές λειτουργούν ως ασπίδα ασφαλείας καθώς θέλετε να κρύβεστε πίσω τους, άλλες φορές από την άλλη σας κάνουν να αισθάνεστε πιο όμορφα. Σε αυτήν την περίπτωση, η Jurgita προτείνει ότι η ασφαλέστερη επιλογή θα ήταν να αλλάξετε το χρώμα των μαλλιών σας επειδή «το χρώμα δίνει δυναμική στα μαλλιά σας.»

Έτσι, προτού αγοράσετε τόνους από βαφές μαλλιών και δείτε σεμινάριο στο YouTube για το πως να βάψετε τα μαλλιά σας στο σπίτι και πώς να τα κόψετε, θυμηθείτε ότι μπορεί να έχουν αποτυχημένο αποτέλεσμα, λάβετε υπόψη ότι μερικές φορές μόνο μια μικρή περιποίηση, μια πιο ζωντανή έκδοση του φυσικού σας χρώματος, και ένα ελαφρώς αλλαγμένο κούρεμα μπορεί να κάνει θαύματα αν θέλετε να νιώσετε φρέσκια, όμορφη και με περισσότερη αυτοπεποίθηση.

# 16

# 17

# 18

# 19

# 20

# 21

# 22

# 24

# 25

# 26

# 27

# 28

# 29

# 30