Νέα εποχή έρχεται για τους λογαριασμούς της ΔΕΗ, καθώς κάθε πελάτης θα πρέπει πλέον να δηλώσει έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου για να ενεργοποιήσει τη νέα υπηρεσία myDigitalBill.
Η διαδικασία είναι απλή: οι καταναλωτές μπορούν να εγγραφούν ή να συνδεθούν στο myΔΕΗ και να αναζητήσουν την υπηρεσία στην ενότητα «Παροχές». Για όσους δεν επιθυμούν να κάνουν εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, υπάρχει η δυνατότητα να επισκεφθούν ένα κατάστημα ΔΕΗ ή να καλέσουν δωρεάν στο 800-900-1000.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επιβεβαίωση του κινητού τηλεφώνου. Στον αριθμό που θα δηλώσει ο πελάτης θα αποστέλλεται κάθε μήνα μέσω Viber ή SMS ένα link που θα οδηγεί στον ψηφιακό λογαριασμό. Η πρόσβαση γίνεται με έναν απλό κωδικό μιας χρήσης, χωρίς να απαιτείται μόνιμη εγγραφή.
Με το πάτημα ενός κλικ, οι καταναλωτές θα μπορούν να βλέπουν αναλυτικά τον λογαριασμό τους, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς καθυστερήσεις και χωρίς να χρειάζονται εκτυπωμένα αντίγραφα.






