Enimerotiko.gr
Αθλητικά

H Ferrari σημείωσε την πρώτη της νίκη στο GP του Βελγίου

Μόλις την πρώτη νίκη για τη χρονιά γιόρτασε ο ΛεΚλερκ και η Ferrari στο Γκραν Πρι του Βελγίου. Πρώτος έφυγε ο Λεκλέρκ κατά την εκκίνηση, με Φέτελ και Χάμιλτον ν’ ακολουθούν. Ο Μονεγάσκος κράτησε σταθερό «τιμόνι» και κατάφερε να φτάσει πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού, διασφαλίζοντας την παρθενική του νίκη σε Γκραν Πρι. Τη νίκη αυτή ο Λεκλέρκ την αφιέρωσε στον οδηγό της Φόρμουλα 2 Αντουάν Χούμπερτ, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε τραγικό ατύχημα στο Βέλγιο μια μέρα πριν. Στη σκιά λοιπόν αυτού του εξαιρετικά δυσάρεστου συμβάντος τελέστηκε το συγκεκριμένο Γκραν Πρι, με το κλίμα να είναι πολύ βαρύ.
Το Γκραν Πριν στο Σπα του Βελγίου ήταν το 13ο της αγωνιστικής σεζόν και αυτή η πρώτη νίκη της Ferrari. Τα νέα ταυτόχρονα καλά και άσχημα, καθώς ναι μεν νίκησε αλλά οι προσδοκίες της ομάδας ήταν να διεκδικήσει το φετινό τίτλο. Όμως με μία μόνο πρωτιά μέχρι τώρα και μόλις 8 αγώνες να απομένουν στο πρόγραμμα της Φόρμουλα 1 τα πράγματα δεν πάνε όπως θα ήθελε η εταιρία. Ίσως η Ferrari να στήριξε πολλές προσδοκίες σε έναν πιλότο που πρώτη φορά αγωνίζεται σε Γκραν Πρι, γιατί σίγουρα η απειρία και τα 21 χρόνια του οδηγού παίζουν μεγάλο ρόλο στις επιδόσεις. Ωστόσο ο Λεκλέρκ κατάφερε να πάρει pole position στις κατατακτήριες δοκιμές, κάτι που είχε να συμβεί από την πίστα του Μπαχρέιν.
Η απόκτηση εμπειρίας μπορεί να είναι το κλειδί για ένα πιο ευοίωνο μέλλον για τη Ferrari, καθώς και οι συγκεκριμένες πίστες. Όπως είχε πει πριν τον αγώνα ο επικεφαλής της Mercedes Toto Wolff, «σε Σπα και Μόντζα θα δούμε μια πολύ δυνατή Ferrari». Με τη Mercedes να έχει κερδίσει 10 από τα 13 Γκραν Πρι αυτή τη σεζόν, ο Γερμανός επικεφαλής τόνισε ότι η Ferrari έχει πολύ δυνατό κινητήρα και μικρότερη αντίσταση και για αυτό της «ταιριάζουν» οι παραπάνω πίστες. Και από ότι φαίνεται δεν είχε άδικο…
Με τη Mercedes να δείχνει την απόλυτη κυριαρχία σε πρωτιές φέτος, μια άλλη ομάδα που έχει βάλει πλώρη για αλλαγή και σημαντική επανεμφάνιση στη Φόρμουλα 1, είναι η Renault. Και μπορεί το 2019 να μην έχει κάνει κάτι αξιοσημείωτο, όμως οι κυρίαρχες βλέψεις της εταιρίας είναι για το 2021. Κι αυτό γιατί το 2021 θα τεθούν σε ισχύ κάποιοι καινούργιοι κανονισμοί για τα μονοθέσια, μεταξύ των οποίων και η επιβολή ανώτατου ορίου στον προϋπολογισμό. Αυτό θεωρείται πλεονέκτημα από τη γαλλική εταιρία, η οποία είναι εντός αυτού του προϋπολογισμού, όμως οι κυρίαρχες εταιρίες θα πρέπει να κάνουν περικοπές για να έρθουν στο επιθυμητό όριο. Σε μια πιο «δίκαιη» λοιπόν Φόρμουλα 1 προσβλέπει η Renault και μια καλύτερη θέση για την ίδια στη μηχανοκίνητη οδήγηση.