diorthosi-dimosieysis-ochi-den-einai-ayto-to-proto-amigos-elliniko-aytokinito-to-montelo-ecocar-tis-etairias-ecosun-einai-stin-pragmatikotita-kineziko-227441
21:51

Διόρθωση δημοσίευσης: Όχι δεν είναι αυτό το πρώτο αμιγώς Ελληνικό Αυτοκίνητο. Το μοντέλο EcoCar της εταιρίας EcoSun είναι στην πραγματικότητα Κινέζικο

21:51
Έλενα Θάνου

Αναθεώρηση άρθρου στις 13 – Φεβρουαρίου – 2024:

Η παρούσα εκδοχή του άρθρου πρόκειται για αναθεωρημένη εκδοχή του αρχικού άρθρου που δημοσιεύτηκε στη σελίδα μας με αρχικό τίτλο «Είναι ελληνικό και σώζει την τσέπη σου: «Καίει» μόλις 1 ευρώ ανά 100 χλμ και παρκάρει σε θέση κάδου», στις 3 Φεβρουαρίου 2024.
Η αναθεωρημένη εκδοχή του παρόντος άρθρου έγινε στις 13 Φεβρουαρίου 2024 και σκοπό έχει να ενημερώσει τους αναγνώστες μας ότι το αρχικό μας άρθρο με τίτλο «Είναι ελληνικό και σώζει την τσέπη σου: «Καίει» μόλις 1 ευρώ ανά 100 χλμ και παρκάρει σε θέση κάδου» που ανέφερε ότι: “Το μοντέλο EcoCar της εταιρίας EcoSun είναι το πρώτο αμιγώς Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο”, συνιστά Ψευδή Είδηση,  και περιέχει ψευδείς πληροφορίες διότι το “συγκεκριμένο αυτοκίνητο” είναι στην πραγματικότητα… κινέζικο.
Ο τίτλος μας άλλαξε σε “Διόρθωση δημοσίευσης: Όχι δεν είναι αυτό το πρώτο αμιγώς Ελληνικό Αυτοκίνητο. Το μοντέλο EcoCar της εταιρίας EcoSun είναι στην πραγματικότητα Κινέζικο”

Τι ισχύει πραγματικά

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, τα δημοσιεύματα παρουσιάζουν το eco-car ως ελληνoκινέζικο.

Advertisement

Όμως το αυτοκίνητο είναι ακριβώς ίδιο με το city spirit της κινέζικης εταιρίας JIAYUAN EV και στην ιστοσελίδα της κατασκευάστριας κινέζικης εταίρας δεν υπάρχει καμιά αναφορά για το ECO-CAR ή την ελληνική εταιρία ECO//SUN

Advertisement

Advertisement

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πωλείται σε διάφορες χώρες με διάφορα ονόματα. Στην Ισπανία με όνομα City Spirits Eidola, στην Ουγγαρία και τη Γουατεμάλα με όνομα City Spirit, και στις νήσους Βεμούδες με όνομα Bermi 400. Πώς είναι δυνατόν το αυτοκίνητο να πωλείται ήδη σε άλλες χώρες με άλλο όνομα και η ελληνική εταιρία που είχε τη “σύλληψη της ιδέας και το σχεδιασμό του προϊόντος”, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα, να το παρουσίασε για πρώτη φορά στη 82η ΔΕΘ;

Το αυτοκίνητο πουλιόταν και στην Ελλάδα, πριν παρουσιαστεί από την ECO//SUN, με όνομα City Spirit από την Pro-ceed Ltd από τις 15 Ιουν. 2017.  Όπως μας ενημέρωσε η εταιρία Pro-ceed Ltd σε τηλεφωνική συνομιλία, έχει ήδη πουλήσει 2 αυτοκίνητα στην Ελλάδα και 4 στην Ιταλία. Πώς είναι δυνατόν να έχουν πουληθεί αυτοκίνητα στην Ελλάδα πριν το παρουσιάσει η ECO//SUN που συμμετείχε στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου;

Advertisement

Το αυτοκίνητο της JIAYUAN EV συμμετείχε σε διάφορες εκθέσεις με μεγαλύτερη την 29th Electric Vehicle Symposium and Exhibition στις 19-22 Ιουνίου 2016 στο Μόντρεαλ του Καναδά, και στους εκθέτες ανέφεραν πως το JIAYUAN City Spirit είναι ένα νέο μοντέλο που σχεδιάστηκε από την τεχνική ομάδα της JIAYUAN χωρίς καμιά αναφορά για σε Ελληνική εταιρία.

Advertisement

Η πιστοποίηση από το Λουξεμβούργο.

Στην ιστοσελίδα της ελληνικής εταιρίας ECO//SUN δημοσιεύουν τις πιστοποιήσεις που έχουν πάρει γαι άλλα προϊόντα που διαθέτουν, αλλά δεν υπάρχει η πιστοποίηση του αυτοκινήτου. Ψάξαμε και βρήκαμε την πιστοποίηση του City Spirit (Model Code: JY7222-ZQR) και πουθενά δεν αναφέρει ελληνική εταιρία.

Ολόκληρη η πιστοποίηση σε pdf, ΕΔΩ

Σε παλιότερο δημοσίευμα (20/09/2017) στο World Energy News, o διευθυντής διεθνών πωλήσεων της ελληνικής εταιρίας ECO//SUN, Δαρείος Δημητρίου, αναφέρει πως η ελληνική εταιρία έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να διαθέτει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ecocar στα Βαλκάνια, τη Βόρειο Αφρική και την Ασία.  «Η δική μας συμμετοχή εστιάζεται στην τοποθέτηση των μπαταριών». Πώς μια τοποθέτηση μπαταριών, κάνει το αυτοκίνητο ελληνικής σχεδίασης;

Σύνοψη:

  • Η κινέζικη εταιρία που το κατασκευάζει, στην ιστοσελίδα της δεν αναφέρει πουθενά την Ελληνική συμμετοχή.
  • Το αυτοκίνητο πωλείται σε άλλες χώρες με διαφορετικά ονόματα και πουλήθηκε στην Ελλάδα από διαφορετική εταιρία πριν την παρουσίαση στη ΔΕΘ.
  • Το αυτοκίνητο έχει παρουσιαστεί σε εκθέσεις ανα τον κόσμο, από την κινέζικη εταιρία με άλλο όνομα χωρίς να αναφέρουν ελληνική συμμετοχή.
  • Η πιστοποίηση που βρήκαμε από το Λουξεμβούργο δεν αναφέρει καμιά Ελληνική εταιρία.
  • Ο διευθυντής διεθνών πωλήσεων κ. Δαρείος Δημητρίου αναφέρει σε δημοσίευμα:  «Η δική μας συμμετοχή εστιάζεται στην τοποθέτηση των μπαταριών».

Τα παραπάνω, μας οδηγούν στο συμπέρασμα πως το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι κινέζικο.

Για περισσότερες πληροφορίες που αποδεικνύουν την ΜΗ εγκυρότητα του άρθρου, μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Το “πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο” είναι στην πραγματικότητα… κινέζικο

Ζητούμε συγγνώμη από τους αναγνώστες μας για την, δημοσίευση του συγκεκριμένου άρθρου.

Η συντακτική ομάδα του enimerotiko.gr

Παρακάτω ακολουθεί η πρώτη και αρχική έκδοση του άρθρου η οποία δεν ισχύει και συνιστά fake news, σύμφωνα με την έρευνα του οργανισμού διασταύρωσης ειδήσεων ellinikahoaxes.gr

:

Παρκάρει σε θέση… κάδου, αφού το συνολικό πλάτος του δεν ξεπερνά το ύψος ενός 8χρονου παιδιού. Στοιχίζει όσο το πετρέλαιο θέρμανσης, που θα ξοδέψει ένα νοικοκυριό στο Νευροκόπι κατά τους μήνες της βαρυχειμωνιάς.

Ecocar: Ένα αμιγώς ηλεκτρικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης

Φορτίζει στην απλή πρίζα «σούκο» μιας κατοικίας, με ό,τι απαιτεί σε ηλεκτρικό φορτίο η λειτουργία μιας ηλεκτρικής σκούπας, και η κίνησή του κοστίζει μόλις ένα ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.

Κι ενώ κατασκευάζεται σε μια μεγάλη μονάδα στην παγκόσμια πρωτεύουσα της ηλεκτροκίνησης, την αχανή Κίνα, η «καρδιά» του χτυπάει με ελληνική τεχνογνωσία. Ο λόγος για το Ecocar, ένα αμιγώς ηλεκτρικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης, με συσσωρευτές (μπαταρίες), ελεγκτές και ηλεκτρικά υποσυστήματα ελληνικής τεχνογνωσίας.

«Το Ecocar σίγουρα δεν θα βάλει… φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα κάνεις τη δουλειά σου αξιοπρεπέστατα με αυτό, με χαμηλό κόστος και με φιλικότητα προς το περιβάλλον. Με μια μικρή εγκατάσταση φωτοβολταϊκών δε, μπορεί να γίνει εντελώς μηδενικό το κόστος λειτουργίας του» σημειώνει ο κος Καζαντζίδης.