7 κινήσεις αυτοάμυνας που μπορούν να σας σώσουν τη ζωή και κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει
Enimerotiko.gr
Οδηγίες

7 κινήσεις αυτοάμυνας που μπορούν να σας σώσουν τη ζωή και κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει

Κινήσεις αυτοάμυνας: Η αυτοάμυνα είναι ένα εργαλείο που όλοι θα πρέπει να μάθουμε να χρησιμοποιούμε για να μπορέσουμε να αμυνθούμε.

Κινήσεις αυτοάμυνας:

Κάθε γυναικά όσο άσχημα και να ακούγετε δεν αισθάνεται ασφαλείς μόνη της στον δρόμο. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο όταν αρχίζει να πέφτει η νύχτα. Το ότι μια γυναίκα έχει λιγότερη μυική μάζα κατά μέσο όρο από έναν άντρα δεν πρέπει να σας κάνει να απελπιστείτε όμως. Παρακάτω έχουμε για εσάς μερικές φανταστικές συμβουλές για το πως να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας σε κάθε κατάσταση. Στις βασικές αυτές κινήσεις δεν παίζει ρόλο η σωματική διάπλαση εφόσον στοχεύουν τα μέρει του ανθρωπίνου σώματος που είναι ευάλωτα.

Ποια είναι αυτά

Τα κυριότερα είναι:

  • Τα μάτια
  • Τα γόνατα
  • Η μύτη
  • Τα γεννητικά όργανα
  • Το στήθος

Σε περίπτωση που δεχτείτε επίθεση από κάποιον, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι οι πιο αποτελεσματικές κινήσεις αυτοάμυνας στοχεύουν στις συγκεκριμένες περιοχές.

Κινήσεις αυτοάμυνας: Χτύπημα στην ευαίσθητη περιοχή

Ίσως να είναι και η μοναδική κίνηση που βγαίνει τόσο φυσικά σε εμάς τις γυναίκες, όταν νιώθουμε ότι απειλούμαστε. Αν προσπαθείτε να ξεφύγετε από αυτόν που σας επιτίθεται, δώστε του ένα δυνατό χτύπημα στα γεννητικά όργανα. Η κίνηση αυτή θα παραλύσει προσωρινά τον αντίπαλό σας και θα έχετε χρόνο να διαφύγετε.

Πώς να ελευθερώσετε τα χέρια σας

Ο παραπάνω τρόπος είναι ο πιο αποτελεσματικός για να μπορέσετε να ελευθερώσετε τον καρπό σας από ένα δυνατό κράτημα. Προσπαθήστε να τον απομνημονεύσετε και να κάνετε εξάσκηση έτσι ώστε να σας βγαίνει αυθόρμητα.

Αν ο αντίπαλος επιτεθεί από πίσω

Αυτή είναι μια κλασική περίπτωση που ο θύτης προσπαθεί να σας ακινητοποιήσει από πίσω. Αυτός ο τύπος επίθεσις είναι ίσος και ο πιο διαδεδομένος εφόσον συνήθως πιάνει το θύμα απροετοίμαστο. Παρόλα αυτά μην πανικοβληθείτε. Αυτό που θα πρέπει να κάνετε είναι απλό. Προσπαθήστε με το πίσω μέρος του κεφαλιού σας να χτυπήσετε τον θύτη. Είναι σημαντικό να θυμάστε πως δεν σας ενδιαφέρει να τον χτυπήσετε αλλά να τον αναγκάσετε να φέρει το ένα πόδι του πιο μπροστά έτσι ώστε να το πιάσετε και να το τραβήξετε. Με αυτόν τον τρόπο θα τον φέρετε εκτός ισορροπίας και θα μπορέσετε να ξεφύγετε.

Κινήσεις αυτοάμυνας: Επίθεση κατά μέτωπο
Περίπτωση Α

Αν ο αντίπαλος κατά την επίθεση σας ακινητοποιήσει με τρόπο, που δεν μπορείτε να σηκώσετε τα χέρια σας, κρατήστε την ψυχραιμία σας και φέρτε τα μπροστά από τη λεκάνη σας, κλείνοντας τα σε μπουνιά. Με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργήσετε χώρο μεταξύ σας και έτσι θα μπορέσετε να περάσετε στο επόμενο βήμα που είναι να κουτουλήσετε τον αντίπαλό σας στη μύτη με το μέτωπο. Όταν απομακρυνθεί από εσάς, χτυπήστε τον με το γόνατό σας στα γεννητικά όργανα.

Κινήσεις αυτοάμυνας: Επίθεση κατά μέτωπο
Περίπτωση Β

Aν υπάρχει αρκετός χώρος μεταξύ σας και δεν έχει προλάβει να ακινητοποιήσει τα χέρια σας, χρησιμοποιήστε την παλάμη του χεριού σας. Τεντώστε το αριστερό σας χέρι προς τη μεριά του, ώστε να εμποδίσετε το ένα του χέρι, όπως φαίνεται και στο σκίτσο, και με το δεξί χτυπήστε τον στο πηγούνι και τη μύτη με δύναμη.

Αν ο αντίπαλος επιτεθεί από τα πλάγια

Σε αυτή την περίπτωση, χρησιμοποιήστε τον αγκώνα σας και με μία ανάποδη κίνηση χτυπήστε τον δυνατά στο σαγόνι και τη μύτη. Αυτή η κίνηση θα τον αναγκάσει να οπισθοχωρήσει. Μόλις το κάνει χτυπήστε τον πάλι δυνατά στο στήθος ή την κοιλιά με τον αγκώνα σας.


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα