Enimerotiko.gr
Οδηγίες

ΔΕΗ: Τι να κάνετε αν ο λογαριασμός σας ήρθε “φουσκωμένος” – Πώς σας χρεώνουν αν δεν έχει γίνει καταμέτρηση

Καταμέτρηση ΔΕΗ: Η ΔΕΗ αποτελεί μία εταιρεία, η οποία ασχολείται με το το ηλεκτρικό ρεύμα. Η συγκεκριμένη εταιρεία, με το αίσθημα ευθύνης που τη διακατέχει, προσπαθεί να απαντά σε όλες τις απορίες των καταναλωτών της. Αυτό έκανε και πρόσφατα, δίνοντας απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα. Αναλυτικότερα:

Καταμέτρηση ΔΕΗ: Πώς θα χρεωθείτε αν δεν γίνει η καταμέτρηση στο 4μηνο;

Καταρχήν στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνσή σας. Όταν ο ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός σας αφορά κατανάλωση χρονικού διαστήματος διαφορετικού του τετραμήνου (120 ημέρες), λόγω μη λήψης ένδειξης την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης, τότε οι κλίμακες κατανάλωσης που ορίζει ο τιμοκατάλογος της ΔΕΗ και το ποσό του παγίου μεταβάλλονται αναλογικά.

Κατάστημα της ΔΕΗ.

Καταμέτρηση ΔΕΗ: Παράδειγμα

Όταν ληφθεί η ένδειξη του μετρητή στην επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση, δηλαδή στο 8μηνο, θα εκδοθεί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός για κατανάλωση οκταμήνου (240 ημέρες). Σε αυτόν γίνεται διπλασιασμός των κιλοβατωρών (kWh) για κάθε κλίμακα κατανάλωσης που αντιστοιχεί στο τετράμηνο. Δηλαδή, σαν να είχαν εκδοθεί δύο επιμέρους ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΙ λογαριασμοί.

Δηλαδή, αν στις 240 ημέρες καταναλωθούν 2.500 kWh, τότε το σύνολο των κιλοβατωρών (kWh) θα τιμολογηθούν με τις τιμές της κλίμακας 0-2000 kWh και όχι με τις τιμές τις κλίμακας > 2000 kWh, σαν να είχαν εκδοθεί 2 τετραμηνιαίοι Εκκαθαριστικοί λογαριασμοί, στους οποίους καταναλώθηκαν 1250kWh (1250*2=2500kWh).

Καταμέτρηση ΔΕΗ: Τι πρέπει να κάνετε αν ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός που λάβατε είναι υψηλότερος απ’ ότι συνήθως;

Ο υπολογισμός του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού γίνεται με βάση ιστορικά στοιχεία του πελάτη. Δηλαδή, καταναλώσεις αντίστοιχης χρονικής περιόδου προηγούμενου έτους κτλ. Σκοπός είναι να ανταποκρίνεται με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια στις πραγματικές καταναλώσεις του. Περιπτώσεις όμως τυχόν απότομων μεταβολών για κάποιους λόγους στις καταναλωτικές συνήθειες ενός πελάτη κατά την υπό έκδοση του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού χρονική περίοδο δεν είναι δυνατόν να προβλεφθούν.

Εφόσον ο λογαριασμός εκδίδεται στο όνομά σας, σε περιπτώσεις βάσιμης αμφισβήτησης του ποσού του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού, πριν τη λήξη προθεσμίας πληρωμής του, μπορείτε να ζητήσετε τη διόρθωσή του. Μπορείτε να το πράξετε, απευθυνόμενος στο αρμόδιο Κατάστημα που ανήκει το ακίνητό. Εκεί θα δώσετε την ένδειξη του μετρητή σας. Ακόμη όμως και αν το ποσό του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού είναι υψηλότερο της πραγματικής κατανάλωσης, αυτό συμψηφίζεται και αφαιρείται στον επόμενο ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ λογαριασμό.

Καταμέτρηση ΔΕΗ: Τι μπορείτε να κάνετε αν λάβετε δυο ή περισσότερους συνεχόμενους ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμούς;

Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη ένδειξη από την αρμόδια υπηρεσία Καταμέτρησης και λάβετε δυο ή περισσότερους ΕΝΑΝΤΙ συνεχόμενους λογαριασμούς μπορείτε να προβείτε στις εξής ενέργειες:
-Να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο 11 770. Εναλλακτικά, καλέστε στο τηλέφωνο Καταμέτρησης που αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού σας. Έπειτα, θα πρέπει να δώσετε την ένδειξή σας ώστε να εκδοθεί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός.
-Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα Καταμέτρησης της περιοχής που ανήκει το ακίνητό σας, ώστε να μεταβεί αρμόδιος υπάλληλος της υπηρεσίας Καταμέτρησης για τη λήψη ένδειξης.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Enimerotiko.gr στο Google News