Enimerotiko.gr
PLUS Οδηγίες

Δίαιτα έκτακτης ανάγκης: Ο γρήγορος τρόπος για να ξεφουσκώσεις την κοιλιά και να αποτοξινώσεις το σώμα σου

Πολλοί διατροφολόγοι σε όλο τον κόσμο λένε ότι η λεγόμενη δίαιτα «έκτακτης ανάγκης» είναι ένα εξαιρετικό σχέδιο διατροφής και λειτουργεί με απίστευτη ταχύτητα στην απώλεια βάρους. Το σχέδιο διατροφής έκτακτης ανάγκης είναι ιδανικό για ανθρώπους που έχουν γεμάτη καθημερινότητα και δεν έχουν χρόνο για τακτική προπόνηση και την παρασκευή γευμάτων διαίτης.

Αυτό το σχέδιο διατροφής βασίζεται μόνο σε χυμούς, smoothies και τσάγια, τα οποία θα σας βοηθήσουν στην εξάλειψη των αποβλήτων από το σώμα σας πολύ πιο γρήγορα κάνοντας παράλληλα και αποτοξίνωση του οργανισμού.

Η Ναταλία Δραγούμη ακολούθησε τη δίαιτα έκτακτης ανάγκης

Η Ναταλία ανήκει στην κατηγορία των γυναικών που γυμνάζονται συνέχεια με ιδιαίτερη αδυναμία στις ασκήσεις με βάρη αλλά και στο βόλεϊ και έτσι διατηρεί αναλλοίωτη και την σιλουέτα της. Όμως όταν χρειάζεται να χάσει άμεσα λίπος ακολουθεί μια αποκλειστικά πρωτεϊνική δίαιτα που απαγορεύει εντελώς κάθε πηγή υδατανθράκων, όπως φρούτα, λαχανικά, ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, όσπρια. Έτσι ακολουθεί κατά διαστήματα τη δίαιτα εκτάκτου ανάγκης που υπόσχεται χάσιμο 4 -5 κιλών σε χρόνο μηδέν. Ωστόσο΄όπως αναφέρει  και η Ναταλία Δραγούμη αυτή η δίαιτα δεν είναι υγιεινή και απαγορεύεται να ακολουθηθεί για παραπάνω από λίγες ημέρες.

Τι λέει η  διατροφολόγος Σοφία Παπικινού για τη δίαιτα εκτάκτου ανάγκης και όσες υπόσχονται ταχεία απώλεια βάρους

Αναμφισβήτητα κυκλοφορούν άπειρες δίαιτες στο διαδίκτυο, στα γυμναστήρια στα περιοδικά, που υπόσχονται άμεση απώλεια βάρους. Εδώ είναι όμως που πρέπει να σταθείτε σε 2 σημαντικά σημεία. Και αυτά τα σημεία αναδεικνύει η διατροφολόγος Σοφία Παπικινού: «Αυτές οι δίαιτες θέτουν σε κίνδυνο την υγεία σας , ιδιαίτερα όσοι ανήκετε σε ομάδες ατόμων υψηλού κινδύνου με χρόνια νοσήματα , αλλά και ότι θα ξαναπάρετε σε χρόνο dt τα κιλά που χάσατε και πολλές φορές σε μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς την επίβλεψη κάποιου διαιτολόγου.

Σχέδιο Διατροφής Έκτακτης Ανάγκης

Στις 8 το πρωί: θα πρέπει να πιείτε ένα ποτήρι χλιαρό νερό με χυμό λεμονιού.
Στις 10 π.μ.: θα πρέπει να πιείτε ένα ποτήρι νερό με χυμό πορτοκάλι ή χυμό μήλου
Στις 12 το μεσημέρι: θα πρέπει να πιείτε ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι.
Στη 1 μ.μ .: θα πρέπει να πιείτε ένα ποτήρι κρύο νερό με χυμό καρότου.
Στις 3 μ.μ.: θα πρέπει να πιείτε ένα φλιτζάνι τσάι της αρεσκείας σας.
Στις 5 μ.μ.: θα πρέπει να πιείτε ένα ποτήρι φυσικό χυμό της αρεσκείας σας.
Στις 7 μ.μ.: θα πρέπει να πιείτε άλλο ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι.
Στις 9 μ.μ.: θα πρέπει να πιείτε ένα ποτήρι νερό με χυμό γκρέιπφρουτ.
Στις 10 μ.μ.: Τέλος, θα πρέπει να ολοκληρώσετε τη μέρα σας με τον ίδιο τρόπο που ξεκινήσατε. Δηλαδή θα πρέπει να πιείτε ένα ποτήρι χλιαρό νερό με χυμό λεμονιού.

Και μην ξεχνάτε: είναι πολύ σημαντικό να μην προσθέσετε οποιοδήποτε τεχνητό γλυκαντικό ή επιπλέον συστατικό στο τσάι και τους χυμούς σας. Δοκιμάστε αυτό το πρόγραμμα διατροφής για 1 ημέρα και θα αποκτήσετε άμεσα επίπεδη κοιλιά. Και, όπως αναφέραμε και πριν, αυτό το σχέδιο διατροφής θα σας βοηθήσει επίσης να καθαρίσετε το σώμα σας από όλα τα τοξικά απόβλητα. Θα αισθάνεστε χορτάτοι, γεμάτοι ενέργεια και πολύ πιο χαρούμενοι μέσα στη μέρα.