Δίαιτα εξπρές από κορυφαία διαιτολόγο για να χάσεις έως 8 κιλά μέχρι τις γιορτές των Χριστουγέννων
13 Δεκεμβρίου 2019
Enimerotiko.gr
Οδηγίες

Δίαιτα εξπρές από κορυφαία διαιτολόγο για να χάσεις έως 8 κιλά μέχρι τις γιορτές των Χριστουγέννων

Δίαιτα εξπρές: Ένας εύκολος τρόπος για να χάσεις άμεσα έως 8 κιλά, ειδικά τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές. Η συγκεκριμένη δίαιτα, προέρχεται από την διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη.

Δίαιτα εξπρές: Πως να χάσεις άμεσα έως 8 κιλά

Το Χειμώνα μένουμε περισσότερες ώρες στο σπίτι. Γεγονός που σε συνδυασμό με το κρύο της εποχής, μας ανοίγει εύκολα την όρεξη. Ωστόσο, πλησιάζουν οι γιορτές, όπου γίνονται αρκετά εορταστικά τραπέζια και φαγοπότια με οικογένεια και φίλους. Έως τότε, οι περισσότεροι θέλουν να μπορούν να εντυπωσιάσουν με την εμφάνιση τους και τα περιττά κιλά, δεν είναι σύμμαχος σε αυτό.

«Προλαβαίνεις να χάσεις μέχρι και 8 κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα, αν ακολουθήσεις πίστα το εν λόγω διατροφικό πλάνο. Αν γυμνάζεσαι παράλληλα, το αποτέλεσμα θα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό! Ξεκίνα από σήμερα κιόλας, οργανώνοντας την κουζίνα σου και φυσικά τον χρόνο σου! Καλή επιτυχία», τονίζει η ειδικός!

Δίαιτα εξπρές: Αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής για να χάσεις 8 κιλά

Πρωινό:

  • 2 ρυζογκοφρέτες με ταχίνι ολικής, μέλι, κανέλα, 1 ποτ. κεφίρ, 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι
  • Porridge – χυλός με νιφάδες βρώμης, με σταφίδες, μέλι, κανέλα , 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι
  • 1 βραστό αυγό, 2 φρυγανιές σίκαλης με τυρί light 10%, 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι

Δεκατιανό:

  • 1 χούφτα καρύδια, μπανάνα και 1 φλιτζ ζεστό πράσινο τσάι

Μεσημεριανό:

  • Σούπα λαχανικών με φιλέτο ψαριού ή κοτόπουλο – καρότο, κολοκυθάκι, σέλινο, πατάτα, λάχανο, πράσο, και Σαλάτα κουνουπίδι και μπρόκολο ή
  • Ζυμαρικά ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας και λαχανικά, τυρί , Σαλάτα με βραστά κολοκυθάκια ή
  • Ρεβίθια φούρνου ή φασόλια φούρνου με αναποφλοίωτο ρύζι, ελιές, Σαλάτα χόρτα ή
  • Σπανακόρυζο ή πρασόρυζο (με κινόα), 2 αυγά ποσέ, Σαλάτα λάχανο – καρότο

Απογευματινό:

  • Ρυζόγαλο με στέβια και κανέλα ή γιαούρτι 2% με καρύδια και μέλι, 1 Μήλο ή 1 αχλάδι

Βραδινό:

  • Ομελέτα (2 αυγά) με μανιτάρια και πράσινες πιπεριές, με 1 κουτ βρώμη και τυρί, 2 ακτινίδια ή
  • Σαλάτα κουνουπίδι, μπρόκολο, κολοκυθάκι με τυρί cottage cheese, 1 αχλάδι ή
  • Μανιταρόσουπα ή κολοκυθόσουπα, 40γρ κριθαρένιο παξιμάδι, 2 ακτινίδια ή
  • Ψητά λαχανικά (πιπεριές, μανιτάρια, κρεμμύδι), 100γρ cottage, 1 αχλάδι

Σημαντική σημείωση, σχετικά με τη δίαιτα:

  • Συστήνονται 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη κάθε μέρα
  • Πρόσθεσε τσίλι, μαύρο πιπέρι, πιπέρι καγιέν και κουρκουμά όσο πιο συχνά μπορείς.
  • Πίνε νερό ακόμη και όταν δεν διψάς
Ευχαριστούμε πολύ την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα