Γιατί οι Γαλλίδες δεν παχαίνουν: Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής για να αποκτήσετε την λεπτή τους σιλουέτα - Enimerotiko.gr
Enimerotiko.gr
Οδηγίες

Γιατί οι Γαλλίδες δεν παχαίνουν: Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής για να αποκτήσετε την λεπτή τους σιλουέτα

Γαλλίδες

Γαλλίδες: Η Mireille Guiliano είναι διάσημη συγγραφέας. Ανάμεσα σε άλλα βιβλία έχει γράψει και το best seller «Γιατί οι Γαλλίδες δεν παχαίνουν». Έχει μεταφραστεί σε 40 γλώσσες και έχει πουλήσει 2.000.000 αντίτυπα. Σε αυτό, η συγγραφέας αναφέρει το πως οι Γαλλίδες έχουν τέλεια σιλουέτα, με ένα πλήρες και όχι ελλειμματικό διαιτολόγιο.

Γαλλίδες: Τα μυστικά της λεπτής σιλουέτας των Γαλλίδων

– Καταναλώνετε φαγητά ανώτερης ποιότητας σε μικρές ποσότητες και ανά τακτά χρονικά διαστήματα
– Μειώστε τους υδατάνθρακες και τη ζάχαρη
– Δοκιμάστε μερικές μπουκιές από το γλυκό που σας αρέσει
– Πρέπει να εντάξετε τη γιαούρτι στη διατροφή σας
– Τρώτε αργά για να νιώσετε χορτάτες
– Ξεκινήστε, με σαλάτα το γεύμα σας για να νιώσετε πιο γρήγορα χορτάτη
– Κάνετε το μεσημεριανό το βασικό γεύμα της ημέρας
– Φάτε νωρίς το βραδινό σας γεύμα
– Πρέπει να υποκύψετε στον πειρασμό, τρώγοντας λίγο από αυτό, που επιθυμείτε
– Μοιράστε το βραδινό γεύμα σας, σε τρία διαφορετικά πιάτα, τα οποία να φέρουν το καθένα, τρία διαφορετικά χρώματα
– Εντοπίστε τα τρόφιμα στα οποία έχετε αδυναμία
– Απολαύστε το φαγητό με την συμμετοχή της όσφρησης, της αφής και της γεύσης
– Δεν υπάρχει απαγορευμένη τροφή
– Επιλέξτε καθημερινό περπάτημα

Γαλλίδες: Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής

Δευτέρα
Πρωινό: Καφές ή Ρόφημα βοτάνων. Μια φέτα μπαγκέτα με λίγη μαρμελάδα.
Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια μοσχαρίσιο κρέας ψητό και σαλάτα μαρούλι.
Βραδινό: Σαλάτα με 2 αυγά βραστά, 1 ντομάτα και μαρούλι.

Τρίτη
Πρωινό: Καφές ή Ρόφημα βοτάνων. 1 φρυγανιά ολικής άλεσης.
Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια μοσχαρίσιο κρέας ψητό και σαλάτα μαρούλι.
Βραδινό: Ένα γιαούρτι ή ένα σορμπέ.

Τετάρτη
Πρωινό: Καφές ή Ρόφημα βοτάνων. 1 φρυγανιά ολικής άλεσης.
Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια βραστό λουκάνικο. Σαλάτα με 2 καρότα και 1 ντομάτα.
Βραδινό: Σαλάτα με μαρούλι.

Πέμπτη
Πρωινό: Καφές ή Ρόφημα βοτάνων. 1 φρυγανιά ολικής άλεσης.
Μεσημεριανό:100 γραμμάρια τυρί με χαμηλά λιπαρά. 1 αυγό. 1 φέτα ζαμπόν.
Βραδινό: 1 κεσεδάκι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. 1 φρούτο.

Παρασκευή
Πρωινό: Καφές ή Ρόφημα βοτάνων. Μια φέτα μπαγκέτα με λίγη μαρμελάδα.
Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια ψάρι ψητό. Σαλάτα με 1 ντομάτα και 2 καρότα.
Βραδινό: 100 γραμμάρια ψάρι ψητό. 1 φρυγανιά ολικής άλεσης.

Σάββατο
Πρωινό: Καφές ή Ρόφημα βοτάνων. Μια φέτα μπαγκέτα, με ένα κουταλάκι μαργαρίνη και ένα κουταλάκι μαρμελάδα.
Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια κοτόπουλο ψητό. Σαλάτα μαρούλι.
Βραδινό: 100 γραμμάρια κοτόπουλο ψητό. 1 φρυγανιά ολικής άλεσης.

Κυριακή
Πρωινό: Καφές ή Ρόφημα βοτάνων. 1 μικρό κρουασάν βουτύρου.
Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια μοσχαρίσιο κρέας ψητό. Σαλάτα μαρούλι.
Βραδινό: 100 γραμμάρια ψητό μοσχαρίσιο κρέας. 1 φρυγανιά ολικής άλεσης.


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα