Enimerotiko.gr
Οδηγίες

Κατερίνα Παπουτσάκη: Η δίαιτα που τη βοήθησε να χάσει 15 κιλά εύκολα και γρήγορα – Η διατροφή που ακολούθησε

Κατερίνα Παπουτσάκη: Η γνωστή ηθοποιός είχε γίνει μανούλα για δεύτερη φορά, τον περασμένο χρόνο. Συγκεκριμένα, η ίδια έγινε ξανά μητέρα, καθώς γέννησε το δεύτερο παιδί της στις 4 Μαρτίου του 2019. Η Ελληνίδα ηθοποιός και ο Παναγιώτης Πιλαφάς έγιναν για δεύτερη φορά γονείς, με την Κατερίνα να γεννά ένα υγιέστατο αγοράκι. Μάλιστα, το παιδί τους ζύγιζε τρία κιλά και επτακόσια γραμμάρια, όταν γεννήθηκε.

Η Κατερίνα Παπουτσάκη έλαβε αρκετά κιλά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της. Μάλιστα, εκείνα έφτασαν διψήφιο αριθμό. Φυσικά, αυτό δεν είναι κατακριτέο. Αυτό, διότι οι μητέρες ως γνωστόν, τρώνε για δύο άτομα κατά την περίοδο της κύησης. Δηλαδή, τρώνε τόσο για τον εαυτό τους, όσο και για το παιδί που κυοφορούν. Από εκεί και πέρα, η διάσημη ηθοποιός έβαλε στόχο να χάσει τα κιλά που έλαβε στη συγκεκριμένη περίοδο της ζωής της και τελικά τα κατάφερε; Πώς το πέτυχε; Η δίαιτα που χρησιμοποίησε, η Κατερίνα Παπουτσάκη, ακολουθεί παρακάτω. Μάλιστα, η ίδια κατάφερε, με τη χρήση της, να χάσει δεκαπέντε ολόκληρα κιλά. Αναλυτικότερα:

Κατερίνα Παπουτσάκη: Ποιο είναι το καθημερινό μενού από τη δίαιτά της

– Πρωινό: 1 τοστ με δημητριακά και γάλα.

– Δεκατιανό: Μια μπάρα από δημητριακά.

– Μεσημεριανό: Μια μερίδα μαγειρευτό φαγητό. Το συγκεκριμένο γεύμα συνδυάζεται, με σαλάτα εποχής. Επιπλέον, μπορείτε να φάτε 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.

– Απογευματινό: Μισή μαύρη σοκολάτα.

– Βραδινό: Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι και ένα παξιμάδι.