Enimerotiko.gr
Οδηγίες

Πλάνο διατροφής: Η δίαιτα «Θησαυρός» που λατρεύουν οι γυναίκες για απώλεια 5 κιλών σε μια εβδομάδα

Αποτελεσματική δίαιτα: Πολλές γυναίκες επιθυμούν να χάσουν τα περιττά κιλά. Με τη διατροφή που βρίσκεται παρακάτω, μπορείτε να πετύχετε άψογα αποτελέσματα μέσα σε μόλις μία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, μπορείτε να χάσετε οκτώ κιλά σε μόλις επτά ημέρες. Αναλυτικότερα:

Αποτελεσματική δίαιτα: Ποια τα πλεονεκτήματα από τη διατροφή

– Απώλεια περίπου 5 έως 8 κιλών σε 7 ημέρες
– Φυσική λάμψη στο δέρμα
– Μείωση των τοξινών, κάνοντας σας να νιώθετε μες την ενέργεια
– Μειώνει τα παχάκια γύρω από την κοιλιά και τη μέση

Αποτελεσματική δίαιτα: Ακολουθεί επταήμερο σχέδιο διατροφής

– Ημέρα 1: Όντας η πρώτη μέρα, είναι πάντα η πιο δύσκολη. Προσπαθήστε να κρατήσετε τον εαυτό σας μακριά από όλα τα είδη πόθων, καθώς θα πρέπει να καταναλώνετε μόνο φρούτα. Μπορείτε να καταναλώσετε όλα τα φρούτα, εκτός από σταφύλια, μπανάνες, λίτσι και μάνγκο. Μπορείτε να φάτε όση ποσότητα θέλετε. Σας προτείνουμε να καταναλώνετε περισσότερο καρπούζι, πορτοκάλια, μήλα, ρόδια, φράουλες και πεπόνια. Μπορείτε να φάτε ακόμη και 20 φορές την ημέρα, αλλά θα πρέπει να τρώτε μόνο φρούτα.

Αυτός είναι ο τρόπος της προετοιμασίας του σώματός σας για τις επερχόμενες ημέρες. Η μόνη πηγή διατροφής είναι τα φρούτα, που παρέχουν όλα όσα χρειάζεται το σώμα σας. Αν σκέφτεστε ήδη να την σταματήσετε σκεφτείτε οτι είναι απλά μια μέρα με φρούτα.. Εάν μπορείτε να περιορίσει την κατανάλωση φρούτων μόνο στα πεπόνια, τότε υπάρχει μια καλή περίπτωση να χάσετε 3 κιλά από την πρώτη κιόλας μέρα.

– Ημέρα 2: Όπως και την πρώτη μέρα, η δεύτερη μέρα είναι »μέρα μόνο με λαχανικά». Μπορείτε να φάτε ο,τι θέλετε αλλά να είναι μόνο λαχανικά.Φάτε μέχρι να νιώσετε χορτάτοι. Στη δίαιτα αυτή και τα βραστά ή τα ωμά λαχανικά λειτουργούν. Μπορείτε να αρχίσετε ακόμη και την ημέρα σας με μια βραστή πατάτα και ένα κουταλάκι του τσαγιού βούτυρο. Αυτό γίνεται προκειμένου να δώσετε στο σώμα σας αρκετή ενέργεια και υδατάνθρακες για την ημέρα. Αλλά μετά από αυτό μόνο ωμά και βραστά λαχανικά.

Μόνο μία πατάτα την ημέρα είναι αρκετή, αλλά δεν πρέπει να καταναλώσετε περισσότερο από αυτό. Μπορείτε να προσθέσετε μια πρέζα ρίγανης ή βασιλικού προκειμένου να κάνετε τα λαχανικά σας πιο εύγευστα. Η δεύτερη ημέρα είναι μια χωρίς θερμίδες με ένα καλό ποσό ινών και θρεπτικών συστατικών. Αν το έχετε φτάσει στη δεύτερη μέρα και έχετε αντέξει, τότε είστε σίγουρα αφοσιωμένοι!

Αποτελεσματική δίαιτα: Οι επόμενες ημέρες από το επταήμερο σχέδιο διατροφής

– Ημέρα 3: Η τρίτη ημέρα είναι ένας συνδυασμός τηςπρώτης και της δεύτερης ημέρας. Μπορείτε να φάτε τα φρούτα και τα λαχανικά που αναφέραμε προηγουμένως. Μπορείτε να καταναλώσετε οποιαδήποτε ποσότητα σας αρέσει και να πίνετε άφθονο νερό σύμφωνα με τις οδηγίες. Θα πρέπει να αποφύγετε τις πατάτες την τρίτη ημέρα , καθώς θα έχετε πάρει αρκετή προμήθεια υδατανθράκων από τα φρούτα. Παρόλου που μπορεί να αισθάνεστε οτι δεν θα τα καταφέρετε προσπαθήστε να αντέξετε σκεφτόμενη την τέλεια σιλουέτα και τα θεαματικά αποτελέσματα αυτής της δίαιτας.

– Ημέρα 4: Στην 4η ημέρα της χορτοφαγικής διατροφής μπορείτε να φάτε ελεύθερα μέχρι και 6 μπανάνες για μέσα στην ημέρα. Μπορείτε να πίνετε μέχρι 4 ποτήρια γάλα. Πρέπει να έχετε ακούσει ότι οι μπανάνες βοηθούν στην αύξηση του σωματικού βάρους, ωστόσο σε αυτή τη δίαιτα, δρουν ως πηγή καλίου και νατρίου για το σώμα. Δεδομένου ότι η πρόσληψη αλατιού είναι μειωμένη, οι μπανάνες θα κάνουν τη δουλειά.

Μπορείτε επίσης να έχετε ένα φλιτζάνι με πολύ αραιωμένη σούπα για ένα γεύμα. Η σούπα θα πρέπει να αποτελείται από κοκκινοπίπερο, κρεμμύδια, σκόρδο και ντομάτες. Είναι μια νόστιμη και υγιεινή συνταγή η οποία θα βοηθήσει στη διαδικασία απώλειας βάρους. Μπορείτε να την καταναλώσετε μόνο 1 φορά την ημέρα, και αυτό, μόνο για να ανανεώσετε τη γεύση σας από όλα τα λαχανικά και τα φρούτα που έχετε καταναλώσει.

Αποτελεσματική δίαιτα: Οι υπόλοιπες ημέρες από το επταήμερο σχέδιο διατροφής

– Ημέρα 5: Την 5η μέρα μπορείτε να έχετε ένα νόστιμο γεύμα. Μπορείτε να καταναλώσετε ντομάτες, λάχανα και τυρί cottage. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε κομμάτια σόγιας στο γεύμα σας. Κάντε μια νόστιμη σούπα με τα προαναφερθέντα συστατικά και καταναλώστε τη. Σιγουρευτείτε οτι θα έχετε αυξήσει την πρόσληψη νερού την 5η ημέρα .

Μπορείτε να φάτε μέχρι 6 ντομάτες και θα πρέπει αυξάνετε την πρόσληψη νερού στο 1/4 της ημερήσιας κατανάλωσης. Αυτό γίνεται προκειμένου να καθαρίσει το σώμα σας από το ουρικό οξύ. Οι ντομάτες είναι για την πέψη. Το νερό θα καθαρίσει το σώμα σας από όλα τα είδη των τοξινών.

– Ημέρα 6: Η 6η ημέρα είναι λίγο διαφορετική από την 5η ημέρα . Φάτε τα λάχανα, το τυρί cottage και άλλα λαχανικά, χωρίς όμως τις ντομάτες. Αποφύγετε τις ντομάτες τις 6η ημέρα. Η νόστιμη σούπα και τα μέρη του νερού θα πρέπει να σας βοηθήσει μέσα από την ημέρα σας. Τα λαχανικά θα παρέχουν βιταμίνες και φυτικές ίνες στο σώμα σας. Θα παρατηρήσετε ήδη την αλλαγή στο σώμα σας. Συνεχίστε να καταναλώνετε ένα καλό ποσό νερού καθημερινά.

– Ημέρα 7: Η 7η ημέρα είναι και η τελευταία ημέρα του σχεδίου διατροφής . Αυτή είναι η πιο σημαντική ημέρα. Θα πρέπει να πετάτε από ευτυχία. Μπορείτε να έχετε φρέσκο χυμό φρούτων, ένα φλιτζάνι καφέ ρύζι ή μισό τσαπάτι και άλλα λαχανικά που θα θέλετε να φάτε. Μπορείτε να ολοκληρώσετε τη μέρα σας με την κατανάλωση του νερού.

Αποτελεσματική δίαιτα: Συχνές ερωτήσεις για την 5η ημέρα του Ινδικού σχεδίου της GM διατροφής:

Η 5η ημέρα της GM διαδραματίζει κεντρικό ρόλο σε ολόκληρο το σύστημα της διατροφής, διότι είναι η ημέρα πουεπιστρέφετε πίσω σε κανονικά τρόφιμα και συνήθειες. Η 5η ημέρα απαιτεί υψηλό επίπεδο πρωτεϊνών και ινών που μπορούμε να πάρουμε από διάφορες πηγές τροφών εκτός από το κρέας.

Φαγητά που μπορείτε να φάτε την 5η ημέρα:

Η 5η ημέρα της GM δίαιτα δίνει έμφαση στις ντομάτες και στις πρωτεΐνες για να εξουδετερώσει τις τοξίνες από το σώμα. Είναι αλήθεια ότι το κρέας είναι η πιο ευρέως διαθέσιμη πηγή πρωτεΐνης, αλλά οι χορτοφάγοι δεν χρειάζονται να ανησυχούν, γιατί υπάρχουν αρκετές φυτικές πηγές πρωτεϊνών και φυτικών ινών, οι οποίες λειτουργούν εξίσου καλά. Εδώ είναι μια λίστα με τρόφιμα που μπορούν να καταναλωθούν κατά τη διάρκεια της 5ης ημέρας της δίαιτας.

– Ντομάτες
– Καστανό ρύζι
– Τυρί cottage
– Κόκκινα φασόλια
– Λάχανα
– Σπανάκι
– Tofu
– Αγγούρι
– Κομμάτια σόγιας

Αποτελεσματική δίαιτα: Δείγμα σχεδίου διατροφής για την 5η ημέρα:

Εδώ είναι ένα δείγμα του σχεδίου διατροφής που περιλαμβάνει όλα τα τρόφιμα που σας επιτρέπετε να τρώτε κατά τη διάρκεια της 5ης ημέρας. Είστε ελεύθεροι όμως να εισαγάγετε όποιες αλλαγές σας αρέσει.

Πρωινό – 2 ντομάτες, ένα μπολ με κόκκινα φασόλια αλάτι, πιπέρι και λεμόνι.
Δεκατιανό – ένα φλιτζάνι τόφου ή γάλα
Μεσημεριανό γεύμα – ένα μπολ με καστανό ρύζι, 2 ντομάτες, Σπανάκι και τυρί
Βραδινό – σαλάτα με κρεμμύδι, χυμό λεμονιού, πιπέρι και μια πρέζα αλάτι.
Δείπνο – σούπα λαχανικών, με αγγούρι και ντομάτα σαλάτα φτιαγμένη από 1 αγγούρι και 2 ντομάτες.

Μερικά σημεία για να θυμάστε:

Ανεβάστε το ποσό της πρόσληψης νερού κατά τη διάρκεια της 5ης ημέρας, προκειμένου να απομακρυνθούν οι τοξίνες. Πιείτε τουλάχιστον 14 ποτήρια νερό όλη την ημέρα. Είναι υποχρεωτικό να καταναλώνετε 6 ντομάτες όλη την ημέρα. Οι ντομάτες μπορεί να είναι ελαφρώς ψημένες με λάδι ελιάς, αν δεν μπορείτε να τις φάτε ωμές. Μπορείτε να αντικαταστήσετε το καστανό ρύζι με τσαπάτι κατά τη διάρκεια της 5ης ημέρας της δίαιτας.

* Σημείωση: Μετά το σχέδιο της ινδική δίαιτας GM, σας προτείνουμε να ακολουθήσετε το σχέδιο διατροφής των 1200 θερμίδων προκειμένου να ελέγξετε το βάρος σας και τις διατροφικές σας συνήθειες. Υπάρχουν πολλές πιθανότητες το βάρος σας να αυξηθεί, αν δεν έχετε σταματήσει να τρώτε επεξεργασμένα τρόφιμα με λιπαρά!