Πως να αποκτήσετε μακριά, πυκνά και υγιή μαλλιά με φυσικό τρόπο, αλλάζοντας απλά τις διατροφικές σας συνήθειες
Enimerotiko.gr
Οδηγίες

Πως να αποκτήσετε μακριά, πυκνά και υγιή μαλλιά με φυσικό τρόπο, αλλάζοντας απλά τις διατροφικές σας συνήθειες

Αλλαγή στη διατροφή – Χρήσιμες πληροφορίες: Μπορεί να πραγματοποιείται διάφορες θεραπείες και να λαμβάνετε τα απαιτούμενα μέτρα προστασίας για να έχετε υγιή μαλλιά, με λάμψη. Ωστόσο, η ισορροπημένη διατροφή παίζει επίσης σημαντικό ρόλο προς αυτή την κατεύθυνση.

Η διατροφή συνδέεται, με μεγάλα και δυνατά μαλλιά, όπως και γενικά με την ομορφιά. Σε περίπτωση που παρουσιάσετε προβλήματα, καλό θα ήταν να ενημερωθείτε από τον θεράποντα ιατρό σας.

Αλλαγή στη διατροφή – Χρήσιμες πληροφορίες: Τα όπλα της διατροφής

1. Σπανάκι: Πρόκειται για μια τροφή πλούσια σε σίδηρο. Βοηθά στην οξυγόνωση του αίματος, καθώς και στην ανάπτυξη των μαλλιών.

2. Μοσχαράκι και αρνάκι: Είναι καλή πηγή σιδήρου. Καλό θα ήταν να επιλέξετε τα κομμάτια, χωρίς λίπος, για να μην επιβαρυνθείτε ως προς το βάρος.

3. Κολοκυθόσποροι (σ.σ. πασατέμπο): Εξαιρετική πηγή ψευδάργυρου, του οποίου τα μη φυσιολογικά επίπεδα συνδέονται με την τριχόπτωση.

4. Όστρακα: Τα μύδια και τα στρείδια περιέχουν ψευδάργυρο και σίδηρο.

5. Αβοκάντο: Το αβοκάντο έχει βιταμίνη Ε, η οποία προστατεύει τα κύτταρα από βλάβες.

6. Ξηροί καρποί και ηλιόσποροι: Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε.

7. Ζωμός από κόκαλα: Περιέχει κολλαγόνο, που κάνει καλό στο δέρμα και τα μαλλιά.

8. Κρόκος αυγού: Έχει χολινη και βιοτίνη, τα οποία βοηθούν επίσης τα μαλλιά.

9. Σολωμός: Έχει Ω3 λιπαρά, είναι πλούσιο σε βιοτίνη και βοηθούν στην ανάπτυξη των μαλλιών.

10. Πορτοκάλι: Περιέχει βιταμίνη C, η οποία βοηθά σημαντικά στην υγεία των μαλλιών.

Αλλαγή στη διατροφή – Χρήσιμες πληροφορίες: Βίντεο με επτά τροφές, που προάγουν την ανάπτυξη των μαλλιών


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα