Τέσσερις σοβαρές παθήσεις που απειλούν τις γυναίκες άνω των 40 και πως να προστατευτείτε σε κάθε περίπτωση - Enimerotiko.gr
23 Ιανουαρίου 2020
Enimerotiko.gr
Οδηγίες

Τέσσερις σοβαρές παθήσεις που απειλούν τις γυναίκες άνω των 40 και πως να προστατευτείτε σε κάθε περίπτωση

Σοβαρές παθήσεις για γυναίκες άνω των 40: Πολλές είναι οι σοβαρές παθήσεις που προσβάλλουν τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες, μετά την ηλικία των 40 ετών. Ωστόσο, οι πιο σοβαρές παθήσεις είναι τέσσερις και βρίσκονται παρακάτω.

Σοβαρές παθήσεις για γυναίκες άνω των 40: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε:

Υψηλή αρτηριακή: Ένας από τους λόγους που ανεβαίνει η πίεση με το πέρασμα της ηλικίας είναι η αύξηση του βάρους. Τους ίδιους κινδύνους εγκυμονούν η χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να προσέχετε την διατροφή σας, ειδικά τώρα τις γιορτές.

Διαβήτης: Συνήθως, τα συμπτώματα του διαβήτη εμφανίζονται σταδιακά και ποικίλουν. Αν παρατηρήσετε συχνές ουρολοιμώξεις, λοιμώξεις στα ούλα, μούδιασμα στα άκρα ή έντονο κνησμό, επικοινωνήστε άμεσα με τον γιατρό σας, ώστε να κάνετε τις απαραίτητες εξετάσεις και να ακολουθήσετε την κατάλληλη θεραπεία. Επειδή όμως, σε ορισμένες περιπτώσεις δεν υπάρχουν καθόλου συμπτώματα, καλό θα ήταν να κάνετετακτικά εξετάσεις αίματος.

Οστεοπόρωση: Mετά την ηλικία των 40 ετών αυξάνεται σημαντικά ο κίνδυνος για οστεοπόρωση, ειδικά για τις γυναίκες την περίοδο της εμμηνόπαυσης. Χαρακτηριστικό της οστεοπόρωσης είναι ότι η οστική μάζα μειώνεται σταδιακά, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε κατάγματα άκρων και σε ακραίες περιπτώσεις και της σπονδυλικής στήλης.

Κατάθλιψη: H μετάβαση προς την εμμηνόπαυση (περιεμμηνόπαυση) συνοδεύεται από πολλές ορμονικές αλλαγές και διαταραχές στην περίοδο. Αυτοί οι δύο παράγοντες επηρεάζουν εκτός από το σώμα και την ψυχολογία. Επιπλέον, στην περίπτωση υπερβολικού άγχους τα επίπεδα της κορτιζόλης αυξάνονται, οδηγώντας μέχρι και στην κατάθλιψη. Ο τρόπος που βλέπει μια γυναίκα την περιεμμηνόπαυση και την εμμηνόπαυση παίζουν σημαντικό ρόλο στη διάθεση. Καλό θα ήταν, πρώτον, να προσέχετε την διατροφή σας καθώς τροφές με υψηλό γλυκαντικό δείκτη ανεβοκατεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, γεγονός που προκαλεί μεταβολές στη διάθεση. Και δέυτερον να γυμνάζεστε συχνά καθώς με την άθληση εκκρίνονται ενδορφίνες, ουσίες δηλαδή που έχουν θετική επίδραση στην διάθεσή μας.


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα