i-nea-christoygenniatiki-diafimisi-poy-ekane-toys-pantes-na-dakrysoyn-kai-psifistike-i-kalyteri-tis-chronias-10377
16:33

Η νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που έκανε τους πάντες να δακρύσουν και ψηφίστηκε η καλύτερη της χρονιάς

16:33
Χριστίνα Προφαντή

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του 2020 μίας ολλανδικής φαρμακοβιομηχανίας, έχει γίνει viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Advertisement

Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του 2020: Ένας ηλικιωμένος κάνει βάρη για να δυναμώσει

Πρόκειται για ένα δίλεπτο διαφημιστικό σποτ μ’ έναν ηλικιωμένο άνδρα, απομονωμένο λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, να εκπαιδεύεται κάθε μέρα μόνος του με ένα kettlebell, με σκοπό την ενδυνάμωσή του.

Advertisement

Advertisement

Και παρόλο που παλεύει να σηκώσει τη βαριά μπάλα για αρκετές ημέρες, ο άντρας παρακινείται από μια φωτογραφία, την οποία αργότερα οι θεατές ανακαλύπτουν ότι είναι της εγγονής του. Οι γείτονες και όλοι οι περαστικοί νομίζουν ότι ο παππούς δεν είναι καλά, αδυνατώντας να εξηγήσουν γιατί προσπαθεί να σηκώσει τη βαριά, μεταλλική μπάλα. Ακόμη και η κόρη του δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει.

Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του 2020: Σκοπός του να σηκώσει σηκώσει την εγγονή του να βάλει το αστέρι στην κορυφή του δέντρου

Advertisement

Καθώς, τελικά, συναντά την οικογένειά του για τα Χριστούγεννα, ο παππούς φαίνεται να παίρνει την εγγονή του και να καταφέρνει τελικά να τη σηκώσει ψηλά στην αγκαλιά του για να τη βοηθήσει να βάλει το αστέρι στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου τους.

Advertisement

Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του 2020: Δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο

Η διαφήμιση άφησε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο με δάκρυα στα μάτια, με κάποιον να γράφει: «Ω Θεέ μου. Κλαίω. Πάρε τα λεφτά μου DocMorris. Δεν ξέρω καν τι πουλάς».

Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του 2020: Κυριότερο αγαθό η υγεία μας, ώστε να περάσουμε ξένοιαστο χρόνο με την οικογένειά μας

Η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα: «Για να μπορέσετε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει αξία στη ζωή». Το βίντεο δημιουργήθηκε από το γερμανικό πρακτορείο Jung von Matt και είναι μέρος της εκστρατείας «Take care» της ολλανδικής εταιρείας. Μια περιγραφή της διαφήμισης στη σελίδα στο YouTube της εταιρείας αναφέρει: «Αυτή τη χρονιά, το καλύτερο δώρο απ’ όλα είναι να είμαστε καλά και υγιείς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η υγεία σας είναι ένα θέμα πολύ κοντά στην καρδιά μας. Γι’ αυτό, ειδικά τα Χριστούγεννα, μπορείτε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει σημασία στη ζωή: Να περάσετε ξέγνοιαστο χρόνο με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας. Η DocMorris εύχεται σε εσάς και σε όλους τους συγγενείς σας ευτυχείς και αξέχαστες γιορτές. Μείνετε υγιείς!».

Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση έχει συγκεντρώσει πάνω από 7,9 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επαινέσει την παραγωγή. «Μαγική! Είναι απαραίτητα τα χαρτομάντιλα», έγραψε κάποιος, με έναν άλλον να προσθέτει: «Η καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση φέτος». Ένας τρίτος πρόσθεσε: «Δεν ήξερα τι ήθελε να πει, αλλά τώρα… κλαίω», ενώ ένας ακόμη ανέφερε: «Αυτή η διαφήμιση με συνεπήρε και με έκανε να κλαίω στο γραφείο μου σήμερα»….