kolonia-me-aroma-mpeikon-einai-apokleistika-vegan-kai-echei-idi-exantlithei-amp-8230-66360
17:42

Κολόνια με άρωμα μπέικον -Είναι αποκλειστικά vegan και έχει ήδη εξαντληθεί…

17:42
Newsroom

Η μάρκα vegan κρεάτων «THIS» ξεκίνησε μια καμπάνια για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που κέρδισε περισσότερο κοινό και viral δημοσιότητα από ό,τι προσδοκούσε η εταιρεία.

Το ενδιαφέρον προκλήθηκε από έρευνα που διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι στο Ηνωμένο Βασίλειο θεωρούν το μπέικον μια από τις «πιο σέξι μυρωδιές».

Advertisement

Η start-up που βασίζεται ανέφερε δεδομένα που συλλέχθηκαν από 1.000 Βρετανούς. Περίπου ένας στους τρεις (32%) από αυτούς είπε ότι η μυρωδιά του μπέικον είναι σέξι και ποιος μπορεί να διαφωνήσει;

Αυτό ήταν που παρακίνησε την «THIS» να δημιουργήσει ένα άρωμα – μπέικον αποκλειστικά για vegan, που ονομάζεται «THIS Eau Du».

Advertisement

Το άρωμα περιέχει καπνικά, ξυλώδη και αλμυρά αρώματα, τα οποία είναι «εγγυημένα ότι θα σαγηνεύσουν ακόμη και τους πιο σαρκοφάγους», ανέφερε ένα δελτίο τύπου και συνεχίζοντας: «Είναι το αουτσάιντερ των αφροδισιακών και ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να πάρετε στα χέρια σας αυτή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου».

Advertisement

Ο Andy Shovel είναι ο συνιδρυτής του THIS και ομολογουμένως πρώην «φανατικός του κρέατος». Αναλυτικά για την καμπάνια σε μια δήλωση: «Είχαμε αρκετές πρόστυχες και ακατάλληλες προτάσεις από πελάτες που δοκίμασαν το Isn’t Bacon, οπότε είναι λογικό για εμάς οι χρήστες του Eau Du Isn’t Bacon να γίνουν αμέσως πιο ελκυστικοί στις προτάσεις μας σαν εταιρεία».

Η εταιρεία κατασκεύασε 120 μπουκάλια του αρώματος, αλλά δεν ήταν αρκετά κοντά για να καλύψει τη ζήτηση. Η THIS αποκάλυψε σε ένα email στο Plant Based News ότι το ιδιόρρυθμο προϊόν εξαντλήθηκε σε μόλις 20 λεπτά.

Advertisement

Συνολικά, έλαβε περισσότερα από 25.000 αιτήματα για το άρωμα!

Πριν προλάβετε να κρίνετε ή να αναρωτηθείτε, η εταιρεία θα ξαναδημιουργήσει αυτό το μοναδικό άρωμα, μετά την τόση ζήτηση. Σε δημοσκόπηση στα social media το 69% θέλει λίγο μπέικον ακόμα και θα το έχει…