Enimerotiko.gr
Υγεία

11 μικρές καθημερινές συνήθειες που φτιάχνουν τη διάθεση μας και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής μας

Τείνουμε να πιστεύουμε ότι το να είσαι υγιής και να έχεις καλά γονίδια είναι τα κλειδί για μακροζωία. Ωστόσο, μια μελέτη έδειξε ότι το να είσαι σε μια ευτυχισμένη σχέση είναι αυτό που παίζει σημαντικότερο ρόλο. Και υπάρχουν περισσότερες μικρές συνήθειες που μπορούν επίσης να βοηθήσουν.

Κάναμε μια έρευνα για να καταλάβουμε τι πρέπει να προσέξουμε για να παρατείνουμε με φυσικό τρόπο την ζωή μας.

1. Επίπεδη κοιλιά

Οι γυναίκες που βρίσκονται στο στάδιο της εμμηνόπαυσης και έχουν υπερβολικό λίπος στην κοιλιά μπορεί να ζήσουν λιγότερο, λέει η έρευνα. Ακόμα κι αν έχετε κανονικό βάρος, εάν η κοιλιά σας είναι στρογγυλή, υπάρχει ακόμα κίνδυνος. Αυτό εξηγείται από την παρατήρηση ότι οι γυναίκες που τείνουν προς την παχυσαρκία είναι πιο πιθανό να αναπτύξουν διαβήτη, καρδιαγγειακές παθήσεις και πολλά άλλα.

2. Προτεραιότητα στην ευτυχία

Το να νιώθεις χαρούμενος είναι πράγματι πολύ σημαντικό για όλους, ωστόσο, μια έρευνα υποστηρίζει ότι έχει και σημαντική επίδραση στη μακροζωία μας. Έτσι, η ικανοποίηση της ζωής, η απουσία αρνητικών συναισθημάτων, η αισιοδοξία και τα θετικά συναισθήματα είναι αυτά στα οποία πρέπει πραγματικά να εστιάσετε.

3. Συχνό γέλιο

Το να είμαστε πιο χαρούμενοι συνεισφέρει στην ποιότητα στη ζωή μας, ωστόσο, μπορεί να συνεισφέρει και στην ποσότητα. Παραδόξως, μια  μελέτη έδειξε ότι η αίσθηση του χιούμορ μας προστατεύει από την ανάπτυξη καρδιαγγειακών παθήσεων και διαφόρων λοιμώξεων. Στην πραγματικότητα, είναι πηγή προστασίας της υγεία του εγκεφάλου. Τι ευχάριστος τρόπος να σας κάνει να ζήσετε περισσότερο!

4. Μεγαλύτερη οργάνωση

Μια μελέτη έδειξε ότι τα ενσυνείδητα άτομα τείνουν να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Αυτό το χαρακτηριστικό μιλά επίσης για την λειτουργία της συνείδησής μας. Επομένως, σκεφτείτε να είστε πιο πειθαρχημένοι, οργανωμένοι, αποτελεσματικοί και προσανατολισμένοι στο στόχο, εάν σας ενδιαφέρει να έχετε μακροζωία.

5. Καθημερινό περπάτημα

Μια μελέτη έδειξε ότι κάθε επιπλέον 30 λεπτά που παραμένετε αδρανείς σχετίζονται με 32% υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης σοβαρής ασθένειας. Και κυριολεκτικά, κάθε βήμα μετράει για τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων. Έτσι, περπατώντας 2.100 έως 4.500 βήματα καθημερινά, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών προσβολών, καρδιακής ανεπάρκειας ή εγκεφαλικού επεισοδίου.

6.Συχνές  έξοδοι

Τα άτομα που έχουν ενεργή κοινωνική ζωή μπορεί να ζήσουν περισσότερο και είναι πιο υγιή, όπως λέει η έρευνα. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι αυτοί οι άνθρωποι τείνουν να έχουν πιο υγιεινές συνήθειες, όπως η κατανάλωση υγιεινών τροφίμων και η σωματική άσκηση. Αντίθετα, οι πιο απομονωμένοι άνθρωποι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να έχουν αδύναμο ανοσοποιητικό συστήματα λόγω του ότι είναι πιο αγχωμένοι.

7. Γέννα σε μεγαλύτερη ηλικία

Σύμφωνα με μια μελέτη, εάν αποκτήσετε παιδιά μετά την ηλικία των 33 ετών, αυξάνονται οι πιθανότητές να ζήσετε περισσότερο. Στην πραγματικότητα, αυτές οι γυναίκες έχουν διπλάσιες πιθανότητες να ζήσουν έως τα 95 τους χρόνια σε σύγκριση με εκείνες που απέκτησαν το τελευταίο παιδί τους πριν από τα 29.

8. Τακτικός έλεγχος του επίπεδου βιταμίνης D

Πολλές ασθένειες που συνδέονται με τα γηρατειά μπορούν στην πραγματικότητα να προκληθούν από έλλειψη βιταμίνης D. Ειδικότερα, μια μελέτη έδειξε ότι μπορεί επίσης να επιβραδύνει την ίδια τη γήρανση. Έτσι μπορείτε να κάνετε μια μεγάλη χάρη στον εαυτό σας ελέγχοντας τακτικά εάν η βιταμίνη D σας βρίσκεται εντός φυσιολογικών ορίων.

9. Φροντίδα των εγγονών

Όχι μόνο θα πάρετε πίσω την πιο ανιδιοτελή αγάπη από τα μικρά σας, αλλά όπως έδειξε μια μελέτη, μπορεί επίσης να σας κάνει να ζήσετε περισσότερο. Ακόμα κι αν δεν έχετε τα δικά σας εγγόνια, η φροντίδα των άλλων θα είναι επίσης αποτελεσματική.

10. Οικιακές εργασίες

Η συχνή άσκηση είναι το κλειδί της μακροζωίας. Ωστόσο, εάν δεν έχετε τον χρόνο ή την επιθυμία να πάτε στο γυμναστήριο, μπορείτε να διατηρηθείτε υγιής και σε φόρμα κάνοντας τις δουλειές του σπιτιού σας. Για παράδειγμα, καθαρίζοντας τα παράθυρα για μόλις 30 λεπτά, καίτε 190 θερμίδες και το σιδέρωμα για το ίδιο χρονικό διάστημα θα τονώσει τους μυες των χεριών σας.

11.Συχνή χρήση οδοντικού νήματος

Η φροντίδα της στοματικής υγιεινής σας συντελεί πλήρως στη διατήρηση φυσικών, υγιών και λειτουργικών δοντιών. Αλλά επιπλέον, φαίνεται να παρατείνει τη ζωή σας, όπως δείχνει μια μελέτη. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να βουρτσίζετε τα δόντια σας το πρωί και τη βράδυ, να τα χρησιμοποιείτε το οδοντικό νήμα σε καθημερινή βάση και να επισκέπτεστε τον οδοντίατρο ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Enimerotiko.gr στο Google News