6 σημάδια στο σώμα που δείχνουν ότι τρώτε πολύ αλάτι και καταστρέφετε την υγεία σας
Enimerotiko.gr
Υγεία

6 σημάδια στο σώμα που δείχνουν ότι τρώτε πολύ αλάτι και καταστρέφετε την υγεία σας

Κατανάλωση αλατιού: Αναρωτιέστε μήπως στην καθημερινότητά σας χρησιμοποιείτε υπερβολική ποσότητα αλατιού; Δεν υπάρχει λόγος για να αγχώνεστε. Στη λίστα που βρίσκεται παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε τη σχετική συμπτωματολογία. Έτσι, θα μάθετε πραγματικά, αν τρώτε πολύ αλάτι. Αναλυτικότερα:

Συμβουλές για την υγεία: Ακολουθούν έξι σημάδια που δείχνουν υπερκατανάλωση αλατιού

– Έλλειψη συγκέντρωσης: Σύμφωνα με καναδική μελέτη σε 1.200 ανθρώπους, μια διατροφή πλούσια σε αλάτι συνδέεται με χειρότερες πνευματικές επιδόσεις. Επίσης, συνδέεται με αποδυνάμωση της μνήμης και μειωμένη ικανότητα συγκέντρωσης.

– Έντονη δίψα: Το αλάτι διαταράσσει την ισορροπία υγρών στο σώμα. Η δίψα είναι το «σήμα» που στέλνει ο οργανισμός μας. Σκοπός του είναι να μας κινητοποιήσει να την αποκαταστήσουμε, πίνοντας νερό και φυσικά για να μειώσουμε την πρόσληψη αλατιού.

Συμβουλές για την υγεία: Κι άλλα σημάδια που δείχνουν υπερκατανάλωση αλατιού

– Πρήξιμο: Ως γνωστόν, το αλάτι συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών και κατ’ επέκταση στην εκδήλωση πρηξίματος σε διάφορα σημεία του σώματος, κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς και στα άκρα.

– Προβλήματα στα νεφρά: Μια διατροφή με πολύ αλάτι επιβαρύνει τη λειτουργία των νεφρών κι αυτό γιατί προωθεί τη συσσώρευση πρωτεϊνών στα ούρα. Τα αυξημένα επίπεδα πρωτεϊνών στα ούρα, κατάσταση γνωστή ως πρωτεϊνουρία, αποτελεί βασικό παράγοντα κινδύνου για τη νεφροπάθεια και κυρίως για τις πέτρες στα νεφρά.

Συμβουλές για την υγεία: Τα υπόλοιπα σημάδια που δείχνουν υπερκατανάλωση αλατιού

– Στομαχόπονος: Σύμφωνα με μελέτη στην επιθεώρηση Infection and Immunity, η υπερβολική κατανάλωση αλατιού μπορεί να οδηγήσει στο πεπτικό έλκος, κατάσταση ιδιαίτερα επίπονη που χαρακτηρίζεται από τον σχηματισμό ανοιχτών πληγών στο τοίχωμα του στομάχου.

– Ανεβασμένη πίεση: Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Καρδιολογίας, η καθημερινή κατανάλωση αλατιού δεν πρέπει να ξεπερνά τα 1.500 mg ώστε να αποφευχθεί η υπέρταση και να μειωθεί ο κίνδυνος καρδιοπάθειας.


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα