8 μεγάλες διαφορές που θα δούμε στο σώμα μας αν κόψουμε την ζάχαρη για μια εβδομάδα
Enimerotiko.gr
Υγεία

8 μεγάλες διαφορές που θα δούμε στο σώμα μας αν κόψουμε την ζάχαρη για μια εβδομάδα

Κατανάλωση ζάχαρης – Συμβουλές για την υγεία: Όταν τρώτε ζάχαρη, κάνετε κακό στον οργανισμό σας. Ακόμη και η παύση μιας εβδομάδας από τη ζάχαρη, μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα για την υγεία ενός ανθρώπου. Παρακάτω υπάρχει μία λίστα από πράγματα, που μπορούν να αλλάξουν, όταν δεν τρώτε ζάχαρη.

Κατανάλωση ζάχαρης – Συμβουλές για την υγεία: Ακολουθούν αναλυτικά οκτώ πράγματα που θα σας συμβούν, αν τρώτε ζάχαρη

– Αυξημένη λίμπιντο: Η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας ζάχαρης μειώνει τα επίπεδα τεστοστερόνης στους άνδρες. Αυτό, σημαίνει ότι η λίμπιντο δέχεται ένα μεγάλο χτύπημα. Τα αυξημένα επίπεδα σακχάρου στο αίμα επηρεάζουν, το αγγειακό σύστημα. Μάλιστα, οδηγούν σε περιορισμένη ροή αίματος σε όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένης του αίματος στα γεννητικά όργανα.

Επιπλέον, το υπερβολικό σωματικό λίπος από την κατανάλωση υψηλής ποσότητας ζάχαρης επιταχύνει την παραγωγή οιστρογόνων. Επίσης, το συγκεκριμένο γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε στυτικά προβλήματα.

– Ομορφότερη επιδερμίδα: Η ζάχαρη είναι πιθανότατα υπεύθυνη για την ξαφνική εμφάνιση σπυριών. Η κατανάλωση προϊόντων με ζάχαρη αυξάνει το ζάχαρο του αίματος.  Αποτέλεσμα είναι, το σώμα, να εκκρίνει μεγαλύτερη ποσότητα ινσουλίνης. Αυτό, το γεγονός, αυξάνει την παραγωγή λιπιδίων που φράζουν τα θυλάκια στο δέρμα.

Η υψηλή πρόσληψη ζάχαρης προκαλεί επίσης φλεγμονή στο δέρμα, οδηγώντας σε πρόωρη συρρίκνωση και ακμή. Έτσι, αρκετές μέρες μετά το σταμάτημα της ζάχαρης, θα παρατηρήσετε ότι το δέρμα σας θα είναι πιο ελαστικό και λαμπερό.

Κατανάλωση ζάχαρης – Συμβουλές για την υγεία: Κι άλλα πράγματα που θα σας συμβούν, αν τρώτε ζάχαρη

– Αυξημένη εγκεφαλική ισχύς: Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση υπερβολικής ζάχαρης μπορεί να σας κάνει να ξεχνάτε. Επίσης, μειώνει την παραγωγή του BDNF, μιας χημικής ουσίας του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνη για το σχηματισμό νέας μνήμης και μάθησης. Λίγες μέρες μετά το σταμάτημα της ζάχαρης, το σώμα σας θα αρχίσει να καίει λίπος αντί για υπερβολική ζάχαρη, που είναι το ιδανικό σενάριο για τη λειτουργικότητα του εγκεφάλου.

– Καθαρή αναπνοή: Η ζάχαρη δεν είναι μόνο κακή για τα ούλα και τα δόντια σας, αλλά είναι επίσης πηγή τροφής για τα βακτήρια. Όσο περισσότερη τρώτε, τόσο πιο γρήγορα αναπαράγονται αυτά, έχοντας ως αποτέλεσμα δυσάρεστη αναπνοή με την πάροδο του χρόνου. Αρκετές ημέρες μετά τη διακοπή της ζάχαρης, θα μειώσετε τα βακτήρια και τις οσμές που παράγουν.

Κατανάλωση ζάχαρης – Συμβουλές για την υγεία: Επιπλέον, πράγματα που θα σας συμβούν, αν τρώτε ζάχαρη

– Ευκρινέστερη όραση: Η ζάχαρη επηρεάζει επίσης την υγεία των ματιών σας. Τα υψηλά επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στα αγγεία των ματιών και να μειώσουν την παροχή αίματος σε αυτά. Αυτό οδηγεί σε μειωμένη ευκρίνεια στην όραση και μπορεί να αναπτυχθούν ασθένειες όπως ο καταρράκτης και η μυωπία.

– Καλύτερος ύπνος: Η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας ζάχαρης παρεμβαίνει στα κανονικά επίπεδα ενέργειας. Τη νύχτα, η ζάχαρη στο σύστημά σας μπορεί να σας τραβήξει από έναν βαθύ ύπνο, κάνοντας σας να αισθανθείτε εξαντλημένοι την επόμενη μέρα.

Επιπλέον, η κατανάλωση υπερβολικής ζάχαρης κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλη ενεργειακή πτώση μετά την αρχική σύντομη ενίσχυση, αφήνοντας σας να αισθάνεστε ακόμα πιο κουρασμένοι από πριν. Αφού κόψετε τη ζάχαρη, θα συνεχίσετε να αισθάνεστε υπνηλία και υποτονικότητα για τις πρώτες ημέρες, αλλά μόλις το σώμα σας προσαρμοστεί σε αυτό, θα είστε γεμάτοι ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας και έτοιμοι να κοιμηθείτε όταν είναι η ώρα για ύπνο.

Κατανάλωση ζάχαρης – Συμβουλές για την υγεία: Τα υπόλοιπα πράγματα που θα σας συμβούν, αν τρώτε ζάχαρη

– Καλύτερη διάθεση: Τις πρώτες μέρες μετά την διακοπή της ζάχαρης, θα παρατηρήσετε στερητικά συμπτώματα, τα οποία μπορεί να μην είναι ευχάριστα για τον εγκέφαλο ή το σώμα σας. Αλλά μην ανησυχείτε – τα συναισθήματά σας θα αλλάξουν μόλις κόψετε τη ζάχαρη για μια εβδομάδα. Όπως και πριν, δεν θα μαστίζεστε από τις φοβέρες ενεργειακές καταπτώσεις , οι οποίες σας έκαναν ευέξαπτους, ανυπόμονους και σκυθρωπούς.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η ζάχαρη μπορεί να έχει σοβαρές μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην ψυχολογική σας υγεία. Η έρευνα έχει καταδείξει μια ισχυρή σύνδεση μεταξύ της υψηλής κατανάλωσης ζάχαρης και του κινδύνου κατάθλιψης, οπότε η διακοπή της είναι σίγουρα η καλύτερη μακροπρόθεσμη επιλογή.

– Περισσότερα χρήματα: Μια διατροφή χωρίς ζάχαρη θα σημαίνει λιγότερες επισκέψεις στον γιατρό και τον οδοντίατρο, για να μην αναφέρουμε τα χρήματα που θα εξοικονομήσετε από την αγορά καλλυντικών για τα σπυράκια και γλυκών. Για να καταλάβετε, οι Αμερικανοί ξοδεύουν περίπου 1 τρισεκατομμύριο δολάρια για προϊόντα που σχετίζονται με τη ζάχαρη κάθε χρόνο, το οποία ανέρχεται σε περίπου 3.000 δολάρια ανά άτομο.

Με αυτά τα χρήματα στην τσέπη σας, θα μπορούσατε να πάτε για μια εβδομάδα διακοπές σε κάποιο πολυτελές θέρετρο στην Καραϊβική! Είστε έτοιμοι για την πρόκληση της μιας εβδομάδας χωρίς ζάχαρη; Μετά τις πρώτες μέρες, θα είναι ευκολότερο από ό, τι νομίζετε. Ποιος ξέρει … μπορεί να θέλετε να εξαλείψετε τη ζάχαρη από τη διατροφή σας για πάντα!


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα