Enimerotiko.gr
Υγεία

8 τροφές που θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε τις ημικρανίες με τον πιο φυσικό τρόπο

Μια ημικρανία είναι σαν ένας ανεπιθύμητος επισκέπτης που έρχεται αιφνίδια και είναι δύσκολο να απαλλαγούμε από αυτόν. Αν πάσχετε συχνά από πονοκεφάλους , ξέρετε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι. Σίγουρα μπορείτε να πάρετε χάπια ή να κάνετε ασκήσεις για να θεραπεύσετε τον πόνο σας, αλλά αυτά τα φάρμακα είναι προσωρινά, πράγμα που σημαίνει ότι ο πονοκέφαλος μπορεί πάντα να επανέλθει.

Εδώ μπορείτε να κάνετε κάτι άλλο – να αλλάξετε τη διατροφή σας. Ενώ υπάρχουν μερικά τρόφιμα που προκαλούν ημικρανίες, υπάρχουν και άλλα που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε την άμυνα σας εναντίον τους και να αποφύγετε τις ημικρανίες χωρίς προσπάθεια.

Βρήκαμε 8 τρόφιμα που πρέπει να καταναλώνετε καθημερινά για να κρατήσετε τους πονοκεφάλους μακριά.

1. Αβοκάντο

Σε περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερους λόγους για να αγαπήσετε αυτό το υπέροχο φρούτο, το αβοκάντο καταπολεμά και τις ημικρανίες. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά όπως η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη, το αβοκάντο όχι μόνο μπορεί να διώξει τον σοβαρό πονοκέφαλο, καταναλώνοντάς το μπορεί επίσης να τους αποφύγετε.

2. Σύκα

Τα σύκα κάνουν καλό ούτως ή άλλως, αλλά είναι επίσης ωφέλιμα για τις ημικρανίες. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα φρούτα αυτά περιέχουν κάλιο, το οποίο βοηθά στη μείωση της φλεγμονής και στην αποφυγή πονοκεφάλων.

3. Σολομός

Περιέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και βιταμίνη Β-2, η κατανάλωση σολωμού αποτρέπει την συσσώρευση των αιμοπεταλίων σας, μια διαδικασία που είναι υπεύθυνη για συχνούς πονοκεφάλους. Μειώνει επίσης τη φλεγμονή και σας βοηθά να καταπολεμήσετε τις ημικρανίες.

4. Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες δεν είναι μόνο γευστικές, αλλά επίσης σας βοηθούν να καταπολεμήσετε τις ημικρανίες. Πλούσιες σε βιταμίνη C, βιταμίνη Β1 και κάλιο, καταναλώνοντας γλυκοπατάτες όταν υποφέρετε από πονοκέφαλο, θα μειώσει τον πόνο και θα σας χαλαρώσει.

5. Καρπούζι και καρότα

Δεδομένου ότι η κατανάλωση νερού σας βοηθά όταν υποφέρετε από ημικρανίες, η κατανάλωση τροφών όπως καρπούζια, καρότα, αγγούρι και σέλινο κάνουν το ίδιο. Η αφυδάτωση είναι μια από τις κύριες αιτίες των πονοκεφάλων, φροντίστε να παραμείνετε ενυδατωμένοι.

6. Κινόα και κάλε

Εκτός από όλα τα άλλα οφέλη για την υγεία, το κινόα και το κάλε επίσης βοηθούν στην πρόληψη των ημικρανιών. Περιέχουν ριβοφλαβίνη, μαγνήσιο και σίδηρο, το κινόα κρατά τις ημικρανίες μακριά, ενώ το κάλε περιέχει ωμέγα-3 και φυτικές ίνες, καθιστώντας την καλύτερη άμυνα ενάντια στις ημικρανίες.

7. Γιαούρτι

Σύμφωνα με μελέτες, η ριβοφλαβίνη, ένα μέρος της βιταμίνης Β, είναι πιο αποτελεσματική ενάντια στις ημικρανίες και το γιαούρτι είναι πλούσιο σε αυτό. Προσθέστε γιαούρτι στην καθημερινή σας διατροφή αν πάσχετε συχνά από επιθέσεις ημικρανίας και παρακολουθήστε τα αποτελέσματα.

8. Χυμός λεμονιού

Περιέχει υψηλή ποσότητα βιταμίνης C, ο χυμός λεμονιού είναι γνωστός για τα οφέλη για την υγεία και η καταπολέμηση της ημικρανίας είναι ένα από αυτά. Κάθε φορά που υποφέρετε από έναν δυνατό πονοκέφαλο, απλά ανακατέψτε λίγο χυμό λεμονιού σε ένα ποτήρι νερό, προσθέστε 2 κουταλάκια αλάτι και πιείτε αυτό το μαγικό φίλτρο. Θα μειώσει τη φλεγμονή και θα σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα σε ελάχιστο χρόνο.

Μπόνους – Πάστα κανέλας

Πάρτε μερικά ξυλάκια κανέλας και αλέστε τα σε σκόνη. Στη συνέχεια, προσθέστε λίγο νερό σε αυτό, μετατρέποντάς το σε μια παχύρρευστη πάστα. Εφαρμόστε αυτή την πάστα στους κροτάφους και το μέτωπό σας κάθε φορά που έχετε μια ημικρανία. Αυτή η φυσική θεραπεία στο σπίτι καταπολεμά τις ημικρανίες και καταπραΰνει τον πόνο. Αφαιρέστε την πάστα μετά από 25-30 λεπτά.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Enimerotiko.gr στο Google News