Enimerotiko.gr
Υγεία

Δίαιτα με γιαούρτι και μέλι: Για γρήγορη απώλεια βάρους χωρίς πολύ κόπο – Αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής

Δίαιτα με γιαούρτι: Σας ενοχλεί το περιττό λίπος και θέλετε να το αποβάλλετε; Με αυτήν την δίαιτα θα δείτε αισθητή διαφορά στο σώμα σας.

Δίαιτα με γιαούρτι: Το πρόγραμμα της δίαιτας

Ημέρα 1η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: μια μερίδα με φαγητό της επιλογής μας
  • Για το απογευματινό σας έχετε: ένα πορτοκάλι ή ένα γκρέιπφρουτ
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 2η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 1 μερίδα με φαγητό της επιλογής μας
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 3η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 4η

  • Για το πρωινό σας έχετε: 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Δίαιτα με γιαούρτι: Ημέρα 5η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 6η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε:200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 7η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε:1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 8η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 9η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: μια μερίδα με φαγητό της επιλογής μας
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Δίαιτα με γιαούρτι: Γενικοί κανόνες

  1. Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων
  2. Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό
  3. Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη δίαιτα με γυμναστική τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά

Επιτρέπεται:

  1. Ροφήματα βοτάνων
  2. Καφές
  3. Φυσικό Γλυκαντικό
  4. Φρέσκα μυρωδικά
  5. ελάχιστο ελαιόλαδο
  6. ελάχιστο αλάτι
  7. ξύδι
  8. λεμόνι

Απαγορεύετε:

  1. Αναψυκτικά
  2. Αλκοόλ
  3. Ζάχαρη

Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα. Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας