Enimerotiko.gr
Υγεία

Δίαιτα με γιαούρτι και μέλι: Για γρήγορη απώλεια βάρους χωρίς πολύ κόπο – Αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής

Δίαιτα με γιαούρτι: Σας ενοχλεί το περιττό λίπος και θέλετε να το αποβάλλετε; Με αυτήν την δίαιτα θα δείτε αισθητή διαφορά στο σώμα σας.

Δίαιτα με γιαούρτι: Το πρόγραμμα της δίαιτας

Ημέρα 1η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: μια μερίδα με φαγητό της επιλογής μας
  • Για το απογευματινό σας έχετε: ένα πορτοκάλι ή ένα γκρέιπφρουτ
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 2η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 1 μερίδα με φαγητό της επιλογής μας
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 3η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 4η

  • Για το πρωινό σας έχετε: 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Δίαιτα με γιαούρτι: Ημέρα 5η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 6η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε:200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα Ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 7η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε:1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 8η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά ψιλοκομμένα καρύδια ή 1 κουταλιά σταφίδες ή 1 αποξηραμένο σύκο ή 1 αποξηραμένο δαμάσκηνο 1/4 κουταλάκι κανέλα
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Ημέρα 9η

  • Για το πρωινό σας έχετε: μια κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι
  • Για το μεσημεριανό σας έχετε: μια μερίδα με φαγητό της επιλογής μας
  • Για το απογευματινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 κουταλάκι μέλι
  • Για το βραδινό σας έχετε: 200 γραμμ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Πριν τον ύπνο 1 κούπα ρόφημα με κανέλα, μέλι και λεμόνι

Δίαιτα με γιαούρτι: Γενικοί κανόνες

  1. Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων
  2. Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό
  3. Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη δίαιτα με γυμναστική τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά

Επιτρέπεται:

  1. Ροφήματα βοτάνων
  2. Καφές
  3. Φυσικό Γλυκαντικό
  4. Φρέσκα μυρωδικά
  5. ελάχιστο ελαιόλαδο
  6. ελάχιστο αλάτι
  7. ξύδι
  8. λεμόνι

Απαγορεύετε:

  1. Αναψυκτικά
  2. Αλκοόλ
  3. Ζάχαρη

Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα. Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Enimerotiko.gr στο Google News