Enimerotiko.gr
Υγεία

Κρίση πανικού: Τα ξαφνικά συμπτώματα της οδυνηρή εμπειρίας και 6 βήματα για αποτελεσματική αντιμετώπιση της

Κρίση πανικού – Χρήσιμες πληροφορίες: Πρόκειται για ένα από τα χειρότερα συναισθήματα, που μπορεί να συναντήσει κανείς στη ζωή του. Όμως, το θετικό είναι πως εύκολα ή γρήγορα, ξεπερνιέται.

Κρίση πανικού – Χρήσιμες πληροφορίες: Ακολουθούν τα είκοσι συμπτώματα, καθώς και τα έξι βήματα για την αντιμετώπιση της κρίσης

Κρίση πανικού – Χρήσιμες πληροφορίες: Τα είκοσι συμπτώματα της κρίσης

– Ταχυπαλμία
– Εφίδρωση
– Τρέμουλο
– Εξάψεις
– Ρίγη
– Δυσκολία στην αναπνοή
– Αίσθημα πνιγμού
– Πόνος στο στήθος
– Ναυτία
– Ζάλη
– Αίσθημα λιποθυμίας
– Μούδιασμα
– Ξηροστομία
– Αιφνίδια ανάγκη να πάτε στην τουαλέτα
– Κουδούνισμα στα αυτιά σας
– Αίσθημα τρόμου ή φόβου θανάτου
– Ανακάτεμα στο στομάχι
– Αίσθημα “καψίματος” στα δάχτυλά σας
– Τουρτούρισμα, σαν να κρυώνετε
– Κλονισμός (σ.σ. όταν τρέμει όλο το σώμα σας)

Κρίση πανικού – Χρήσιμες πληροφορίες Τα έξι βήματα αντιμετώπισης της κρίσης

Μείνε εκεί που είσαι: Η κρίση μπορεί να διαρκέσει έως και μία ώρα. Καθίστε κάπου έως ότου σας περάσει.

Εστιάστε την προσοχή σας: Υπενθυμίστε στον εαυτό σας πως πρόκειται να περάσει, αυτό που νιώθετε.

Αργή βαθιά αναπνοή: Δοκιμάστε να αναπνέετε αργά και βαθιά, μετρώντας μέχρι το 3 σε κάθε εισπνοή και εκπνοή.

Προκαλέστε το φόβο σας: Υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι αυτό που φοβάστε, θα περάσει σε λίγα λεπτά.

Δημιουργική απεικόνιση: Αντί να συνεχίσετε τις αρνητικές σκέψεις, προσπαθήστε να επικεντρωθείτε σε θετικές εικόνες.

Μην «αντιστέκεστε» μια κρίση πανικού: Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης πανικού, ηρεμήστε τον εαυτό σας. αΥΤΌ ΠΟΥ σας συμβαίνει, είναι κάτι περαστικό που δεν σας απειλεί και απλά θα σας περάσει.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Enimerotiko.gr στο Google News