Enimerotiko.gr
Υγεία

Λεμφική Αποστράγγιση: Η γρήγορη απώλεια βάρους, χωρίς κόπο και χωρίς δίαιτα

Λεμφική αποστράγγιση, όντως είναι αυτή που επηρεάζει την κυκλοφορία της λέμφου και εμποδίζει στην απώλεια βάρους. Αν παρατηρήσετε το πρόσωπο ή το σώμα σας πρησμένο, προβλήματα στο δέρμα σας και κυτταρίτιδα τότε το λεμφικό σύστημα δεν λειτουργεί σωστά.

Μπορεί να συγκριθεί με μια αντλία που κινείται συνεχώς: αν δεν λειτουργεί και η λέμφος κυκλοφορεί πιο αργά, τότε οι τοξίνες αρχίζουν να συσσωρεύονται στο σώμα και τα εσωτερικά όργανα επηρεάζονται από το περιττό άγχος.

Για να βελτιώσετε την κυκλοφορία της λέμφου, να χάσετε βάρος και να αισθανθείτε καλύτερα, ακολουθήστε αυτούς τους απλούς κανόνες. Να είστε περισσότερο δραστήριοι, να αυξήσετε την πρόσληψη νερού, να δοκιμάστε το μασάζ λεμφικής αποστράγγισης και να κάνετε τις παρακάτω ασκήσεις.

Είναι απλές ασκήσεις που μπορούν να ενισχύσουν την κυκλοφορία των λεμφαδένων σας. Θα είναι ιδιαίτερα επωφελής για άτομα που επί του παρόντος έχουν χαμηλό επίπεδο φυσικής δραστηριότητας.

Τα πλεονεκτήματα της λεμφικής αποστράγγισης:

εμποδίζει την κατακράτηση νερού
ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
ενισχύει το νευρικό σύστημα
απώλεια βάρους
βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος

Είναι καλύτερα να αποφύγετε την λεμφική διέγερση εάν ένα άτομο:

είναι έγκυος
πάσχει από καρκίνο
έχει φλεγμονή στο σώμα
έχει θρόμβους αίματος στα πόδια
πάσχει από φλεγμονή του λεμφικού αδένα και λεμφαδενοπάθεια

6. Μασάζ της περιοχής της κλείδας

1. Ξαπλώστε στην πλάτη σας σε μια επίπεδη επιφάνεια. Περάστε τα χέρια σας πάνω από το στήθος σας, έτσι ώστε τα δάχτυλα του αριστερού χεριού να βρίσκονται κάτω από τη δεξιά κλείδα, ενώ τα δάχτυλα του δεξιού χεριού βρίσκονται κάτω από την αριστερή κλεψύδρα. Ανυψώστε τους αγκώνες σας για να ασκήσετε πίεση σε αυτή την περιοχή με τα δάχτυλά σας.

2. Εισπνεύστε όταν είστε στην αρχική θέση και εκπνεύστε όταν αρχίζετε να πιέζετε.

3. Επαναλάβετε 15-20 φορές.
5. Κύλιση πελμάτων

1. Σταθείτε ίσια με τα χέρια σας κατά μήκος του σώματός σας. Τα πόδια σας πρέπει να είναι παράλληλα μεταξύ τους. Σηκωθείτε στα δάχτυλα των ποδιών σας και κρατήστε τη στάση για ένα δευτερόλεπτο. Στη συνέχεια, επιστρέψτε στην αρχική θέση και γυρίστε πίσω στις φτέρνες σας.

2. Αναπνεύστε ως συνήθως.

3. Επαναλάβετε 20 φορές.

Λεμφική αποστράγγιση : Ασκήσεις και μασάζ για το σώμα σας

4. Μασάζ της περιοχής του ηλιακού πλέγματος

1. Σταθείτε ή καθίστε με την πλάτη σας ευθεία. Κρατήστε τους αντίχειρες και τα δάχτυλα των δύο χεριών μαζί. Εισπνεύστε και τοποθετήστε τα δάχτυλα στο σημείο κάτω από τις νευρώσεις σας στην περιοχή του ηλιακού πλέγματος. Γύρτε την πλάτη σας και πιέστε αυτό το σημείο. Κρατήστε αυτή τη στάση για ένα δευτερόλεπτο, στη συνέχεια ισιώστε την πλάτη σας.

2. Εισπνεύστε όταν ισιώσετε την πλάτη σας και εκπνέετε όταν πιέζετε.

3. Επαναλάβετε 15-20 φορές.
3. «Ιαπωνική δόνηση»

1. Ξαπλώστε στην πλάτη σας σε μια επίπεδη επιφάνεια. Σηκώστε τα χέρια σας και λυγίστε ελαφρά τα πόδια σας. Κουνήστε τα ταυτόχρονα προσπαθώντας να χαλαρώσετε τα άκρα σας.

2. Αναπνεύστε ως συνήθως.

3. Επαναλάβετε για 1-3 λεπτά.
2. «Ο βάτραχος»

1. Καθίστε σε μια επίπεδη επιφάνεια, λυγίστε τα πόδια σας και κάντε τα πόδια σας να αγγίζουν το ένα το άλλο. Βάλτε τα χέρια σας στα γόνατά σας και σπρώξτε τα γρήγορα αλλά με μέτρια ένταση για να κάνετε τα γόνατά σας να κουνιούνται κάθετα.

2. Αναπνεύστε ως συνήθως.

3. Επαναλάβετε 30 φορές.
1. Κοιλιακοί

1. Ξαπλώστε στην πλάτη σας σε μια επίπεδη επιφάνεια με τα πόδια σας ίσια. Λυγίστε τα πόδια σας, φέρτε τα πιο κοντά στο στήθος σας και επιστρέψτε στην αρχική θέση. Θα πρέπει να εκτελέσετε αυτή την άσκηση γρήγορα, αλλά να αισθάνεστε άνετα καθώς η αναπνοή σας πρέπει να είναι σταθερή.

2. Εισπνεύστε όταν είστε στην αρχική θέση και εκπνέετε όταν κάνετε έναν κοιλιακό.

3. Επαναλάβετε 20 φορές.

Λεμφικό μασάζ για το πρόσωπό σας

Όλες αυτές οι ασκήσεις επηρεάζουν ολόκληρο το σώμα, αλλά αν θέλετε να απαλλαγείτε από ένα πρησμένο πρόσωπο το πρωί, δοκιμάστε αυτό το μασάζ προσώπου.

1. Χτυπήστε ελαφρά το δέρμα σας με τα δάχτυλά σας από το μέσον του μετώπου σας μέχρι τους κροτάφους. Επαναλάβετε 10 φορές.

2. Μετακινήστε τα δάχτυλά σας γύρω από την περιοχή κάτω από τα μάτια σας από τη μύτη προς τους κροτάφους. Επαναλάβετε 10 φορές.

3. Ασκήστε με τα δάχτυλά σας με ελαφριά πίεση:

από το σημείο πάνω από το άνω χείλος στα πλάγια του προσώπου
από τις γωνίες των χειλιών μέχρι τα πλάγια του προσώπου
από τη μέση του πηγουνιού μέχρι τα πλάγια. Επαναλάβετε όλες τις κινήσεις 10 φορές.
Στο τέλος, πιέστε τα δάχτυλά σας από το πάνω μέρος του μετώπου προς τα κάτω στο στήθος μέσω ολόκληρου του προσώπου και του λαιμού για να κατευθύνετε την εκροή των λεμφαδένων.

Προσπαθήστε να επαναλάβετε αυτό το σετ κάθε μέρα για να παραμείνετε σε καλή κατάσταση.

Αυτές ήταν μερικές ασκήσεις για λεμφική αποστράγγιση. Συμβουλευτείτε τον γιατρό και τον γυμναστή σας για άλλες ενέργειες.