Enimerotiko.gr
Υγεία

Ο νόστιμος ξηρός καρπός που μειώνει το σάκχαρο στο αίμα και κάνει καλό στην καρδιά

Τα αμύγδαλα είναι ένας ξηρός καρπός που όχι μόνο δεν παχαίνει, εάν καταναλώνεται με μέτρο, αλλά έχει πολύτιμη διατροφική αξία και καλά λιπαρά, με αποτέλεσμα να επιβάλλεται σε άτομα με διαβήτη και προβλήματα στο σάκχαρο.

Οι ξηροί καρποί είναι μία παρεξηγημένη τροφή, επειδή περιέχουν κατά κανόνα αρκετές θερμίδες, με αποτέλεσμα ν’ αποκλείονται από τις εύκολες δίαιτες που εστιάζουν μόνο στην απώλεια κιλών.

Τα αμύγδαλα είναι μια εξαιρετική πηγή πολλών βιταμινών και ανόργανων συστατικών, συμπεριλαμβανομένων της βιταμίνης Ε, καθώς, επίσης, αποτελούν μια καλή πηγή πρωτεϊνών, ινών, ριβοφλαβίνης και ασβεστίου.

Στην πραγματικότητα “τα αμύγδαλα είναι από τις καλύτερες πηγές πρωτεϊνών απ’ όλους τους καρπούς με κέλυφος”, λέει ο O’Shea Kochenbach, διαιτολόγος στη Βοστόνη των ΗΠΑ.

Αμύγδαλα: Γιατί είναι επωφελή για τα άτομα με πρόβλημα στο σάκχαρο

Είναι θρεπτικά για τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά έχουν μοναδικά οφέλη για τους πάσχοντες από διαβήτη. “Έρευνες έχουν δείξει ότι μπορούν να περιορίσουν την αύξηση της γλυκόζης (σακχάρου) στο αίμα και των επιπέδων ινσουλίνης μετά τα γεύματα”, λέει ο Kochenbach.

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Metabolism, έδειξε ότι η κατανάλωση περίπου 45 γραμμαρίων αμυγδάλων ρίχνει τις τιμές της ινσουλίνης και της γλυκόζης.

Αμύγδαλα: Μειώνουν τις πιθανότητες για διαβήτη τύπου 2

Είναι πλούσια σε μαγνήσιο και πειραματικές μελέτες έχουν δείξει ότι η πρόσληψη μαγνησίου μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ενός ατόμου να αναπτύξει διαβήτη τύπου 2.

Αμύγδαλα: Κάνουν καλό στην καρδιά

Μπορεί να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου. Αυτό είναι σημαντικό για τα άτομα με διαβήτη, διότι, σύμφωνα με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Καρδιάς, τα άτομα με διαβήτη διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου.

“Είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, το οποίο είναι το ίδιο είδος λίπους με εκείνο στο ελαιόλαδο, το οποίο είναι γνωστό για τα οφέλη του στην υγεία της καρδιάς. Μια μερίδα περιέχει περίπου 13 γραμμάρια ακόρεστου λίπους και μόνο 1 γραμμάριο κορεσμένου λίπους”, λέει ο Kochenbach.

Καλό είναι να καταναλώνετε καθημερινά περίπου 23 αμύγδαλα που περιέχουν 161 θερμίδες, 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και 3 γραμμάρια διαιτητικών ινών.