Enimerotiko.gr
Πολιτισμός

Άννα Χατζησοφιά: Ο εκνευρισμός για την κομμένη σκηνή στο Καφέ της Χαράς και το δυστύχημα του πατέρα της

Η Άννα Χατζησοφιά  γεννήθηκε στον Τύρναβο στις  28 Δεκεμβρίου 1958.  Είναι σεναριογράφος, ηθοποιός και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. Η ίδια έχει πει για την εμπλοκή της με την πολιτική: “Είμαι ενεργά στο κίνημα στο χώρο της αριστεράς από 15 χρονών.

Της: Έπη Τρίμη

Σ αυτά τα πλαίσια, συμμετείχα και στο ψηφοδέλτιο του Σύριζα, με την ίδιο τρόπο δηλαδή που μετείχα στο ΔΣ του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, στην Ένωση Ελλήνων Σεναριογράφων κλπ. Φυσικά είναι ύψιστη τιμή το να διατελέσεις μέλος της Βουλής των Ελλήνων. Ομολογώ ότι ήταν συγκλονιστική εμπειρία, βλέπεις από μέσα πόσο σημαντική είναι η Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, τις δυνατότητες της όταν ασκείται με τον τρόπο που πρέπει και τα όρια της όταν εγκλωβίζεται σε σκοπιμότητες και συμφέροντα”.

Οι τεράστιες εμπορικές επιτυχίες

Η Άννα Χατζησοφιά συνέγραψε πολλά ελληνικά σήριαλ, τα περισσότερα μαζί με τον Χάρη Ρώμα, ο οποίος πρωταγωνιστούσε σε αυτά και έγιναν μεγάλες επιτυχίες που ακόμη και σε επαναλήψεις σαρώνουν σε τηλεθέαση.Η υπογραφή της επιτυχίας αναμφίβολα φέρει το όνοματεπώνυμό της. Η Άννα Χατζησοφιά έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα έχοντας πάντοτε στο μυαλό της τις επιθυμίες του πιστού της τηλεοπτικού κοινού.Εξ αδιαιρέτου, Οι Μεν Και Οι Δεν, Ο κακός βεζύρης, Κωνσταντίνου και Ελένης, Λίφτινγκ, Το καφέ της Χαράς, Δεληγιάννειον Παρθεναγωγείον, Λόλα και πολλά ακόμη σήριαλ που έγραψαν ιστορία.

Η κομμένη σκηνή στο “καφέ της Χαράς”

Στο επεισόδιο της Παρασκευής, το κανάλι έκοψε μια σκηνή σεξουαλικής παρενόχλησης ανάμεσα στην Έφη Ρασσιά, που υποδύεται την Βάλια και τον Νίκο Ψαρρά που κάνει τον Ιάσονα. Η Άννα Χατζησοφιά αναφέρει στο facebook: «Τι έγινε παιδιά εκεί στον ΑΝΤ1. Γιατί “ξαφρίστηκαν” χθες οι σκηνές Βάλιας – Ιάσονα; Για να μην σοκαριστεί το κοινό από την ωμότητα της σεξουαλικής παρενόχλησης; Στις μέρες μας, που γίνεται ο κακός χαμούλης; Haris Romas Nikos Psarras Efie Rassia #metoo»!

Ο Χάρης Ρώμας απάντησε κάτω από την ανάρτησή της: «Είναι κρίμα να μην βλέπει η κοινωνία το θράσος του θύτη στην χυδαία προσπάθεια του να ενοχοποιήσει το θύμα του. Γιατί είναι σύνηθες ως τακτική. Κάποιους λόγους είχαμε οι δημιουργοί όταν τα γράφαμε. Και σίγουρα δεν ήταν λόγοι τηλεθέασης!».

Και η Άννα Χατζησοφιά μετά από επικοινωνία με τον σταθμό ανέφερε: «Τώρα με πήραν από το κανάλι ΑΝΤ1 και μου είπαν ότι ήταν άγριες οι σκηνές σκηνοθετικά για τις 9μμ, που βλέπουν παιδιά και απαγορεύει το ΕΣΡ τέτοια προσέγγιση. Επίσης ότι είχαν συνεννοηθεί με την παραγωγή και τον σκηνοθέτη Takis Michael και το ξαναμόνταραν εκείνοι. Δεν ξέρω γιατί εγώ και ο Haris Romas δεν είχαμε ενημερωθεί από το σκηνοθετικό»!

Ο Νίκος Ψαρράς ο ένας εκ των δυο πρωταγωνιστών της κομμένης σκηνής ρωτήθηκε για το συγκεκριμένο θέμα και απάντησε στην εκπομπή, Καλύτερα δε γίνεται: «Απορώ, εγώ δεν το ήξερα η Άννα με ενημέρωσε. Κόπηκαν κάποιες φράσεις, δεν υπήρχε κάτι για να κοπεί, βέβαια οι ιθύνοντες του καναλιού ξέρουν καλύτερα»!

Το τροχαίο που κόστισε τη ζωή του πατέρα της

«Το καλοκαίρι του 1982 ένα αυτοκίνητο μπήκε με τις μπάντες στον κεντρικό δρόμο του Τυρνάβου. Ήταν Αύγουστος επτά το πρωί περίπου. Πάνω στο πεζοδρόμιο μπροστά από το σπίτι στέκονταν ένας άντρας 70 χρονών, και πέντε νεαροί, ένας εξ αυτών 17 και ο άλλος 19 ετών. Περίμεναν τον γιο του εβδομηντάχρονου να περάσει να τους φορτώσει στο αγροτικό για να πάνε στο χτήμα να κόψουν αχλάδια. Ναι ο εβδομηντάχρονος δούλευε σαν δεκαοχτάρης, δεν κάπνισε βλέπετε και ποτέ του, και λίγοι μάντευαν την ηλικία του. Μία δεκαετία την έκρυβε χαλαρά. Η γυναίκα του περίμενε μέσα στο σπίτι. Δεν ήταν πολύ καλά, είχε δει και ένα χαζό όνειρο το βράδυ, είχε κόψει, λέει, κάποιος την ακακία που υψώνονταν στην αυλή και αυτή ολοφύρονταν μέσα στον ύπνο της «πάει όλη η ομορφιά του σπιτιού μας». Ξαφνικά άκουσε έναν ορυμαγδό ακολουθούμενο από στριγκλιές, βογγητά και φωνές. Δεν ήθελε να βγει έξω αλλά βγήκε. Όσο να διασχίσει την αυλή είδε γείτονες να τρέχουν, «να το εξήγησε το όνειρο» σκέφτηκε. Κάτω στο δρόμο σώματα, δύο παιδιά, οι πιο νεαροί αιμόφυρτοι και μερικά μέτρα πιο πέρα ο άντρας της σωριασμένος στο πεζοδρόμιο. Δεν μπορούσε να καταλάβει τι είχε προξενήσει την τραγωδία, δεν υπήρχε προφανής αιτία. Ένας γείτονας τα είχε δει όλα πεντακάθαρα. Ένα αυτοκίνητο κατέβηκε τον κεντρικό με χίλια κάνοντας ζικ-ζακ αφού, είπε ο άνθρωπος «σκέφτηκα ότι ήταν μεθυσμένος». Ώσπου να ολοκληρώσει την σκέψη το αυτοκίνητο είχε καβαλήσει το πεζοδρόμιο, είχε προξενήσει τον όλεθρο και είχε εξαφανιστεί.

Εκτός από τον 70χρονο που εξέπνευσε καθ οδόν για το νοσοκομείο, άφησε τον 19χρονο με σπασμένη σπονδυλική στήλη και τον 17με τα ένα πόδι κοντύτερο από το άλλο. Ο οδηγός δούλευε εργάτης στην Πτολεμαΐδα. Μετά τη δουλειά πήγε στην ταβέρνα τα έτσουξε μέχρι τις δύο μετά τα μεσάνυχτα, πήγε σπίτι έκανε ένα ντους, έψησε κι έναν καφέ να συνέλθει και άυπνος και πιωμένος πήρε τον δρόμο για Λάρισα, όπως είπε όταν παραδόθηκε. Κατάφερε να περάσει τις στροφές του Σαραντάπορου και της Ελασσόνας και μετά μπαίνοντας στην ισιάδα μάλλον τον πήρε ο ύπνος γιατί δεν κατάλαβε πως συνέβη το δυστύχημα. Κατάλαβε βέβαια το μέγεθος αυτού που είχε συμβεί για αυτό και γκάζωσε και παραδόθηκε όταν εξέπνευσε η προθεσμία για το αυτόφωρο. Ο εβδομηντάχρονος ήταν ο πατέρας μου και το αυτοκίνητο ήταν Skoda ή Lada, θα σας γελάσω έχουν περάσει και χρόνια για να θυμάμαι αυτή την ασήμαντη λεπτομέρεια.», έγραψε η Άννα Χατζησοφιά το 2017 επ’ αφορμή του τροχαίου που σημειώθηκε στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας και τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Enimerotiko.gr στο Google News