eikones-ntpopis-se-ptisi-pros-rodo-exalli-ilikiomeni-chastoykise-aerosynodo-kai-oypise-to-kathisma-tis-6544
22:42

Εικόνες ντpοπής σε πτήση προς Ρόδο: Έξαλλη ηλικιωμένη χαστούκισε αεροσυνοδό και ούpησε το κάθισμά της

22:42
Newsroom

Ένα πρωτοφανές περιστατικό συνέβη σε πτήση από Μάντσεστερ για Ρόδο, όταν μια ηλικιωμένη σηκώθηκε και χαστούκισε έναν αεροσυνοδό γιατί… της πήρε το τζιν τόνικ που έπινε.

Η 70χρονη συνταξιούχος εξοργίστηκε γιατί απορρίφθηκε το αίτημά της για δωρεάν σαμπάνια. Τότε λέγεται ότι παρήγγειλε ένα τζιν τόνικ, αλλά ένα μέλος του πληρώματος καμπίνας φέρεται να της πήρε το ποτό αφού γινόταν όλο και πιο επιθετική.

Advertisement

Όπως φαίνεται στο βίντεο, ένας αεροσυνοδός έσκυψε προς το μέρος της για να την ηρεμήσει. Ενώ κι ένας ακόμα συνάδελφός του, πήγε δίπλα του και αμφότεροι προσπαθούσαν να την πείσουν να κάτσει στην θέση της. Τότε εκείνη γύρισε και χαστούκισε δυο φορές τον αεροσυνοδό.

Ήθελε… δωρεάν σαμπάνια και ούρησε στα καθίσματα

Όπως είπε ο επιβάτης: «Μια γυναίκα στην πτήση ζήτησε επανειλημμένα από τις αεροσυνοδούς δωρεάν σαμπάνια. Ο αεροσυνοδός είπε στη γυναίκα ότι δεν ήταν μέρος της υπηρεσίας και στο τέλος αγόρασε ένα τζιν τόνικ. Άρχισε να γίνεται επιθετική και έτσι της πήραν το ποτό. Άρχισε να βρίζει και να έχει βίαια ξεσπάσματα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε και προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας στη μέση της πτήσης».

Advertisement

«Έχει ουρήσει σε πάνω από τρεις θέσεις και είχε επανειλημμένα εκρήξεις βίαιων επεισοδίων μέχρι που έπρεπε να κάνουμε αναγκαστική προσγείωση στο Μόναχο», συμπλήρωσε.

Advertisement

Ο επιβάτης δημοσίευσε το βίντεο στο TikTok όπου σοκαρισμένοι θεατές επέκριναν τη γυναίκα για την «απαράδεκτη» συμπεριφορά της.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Εκπρόσωπος της Jet2 δήλωσε: «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η πτήση LS819 από το Μάντσεστερ στη Ρόδο προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο του Μονάχου, ώστε να αποβιβαστεί ένας επιβάτης που ενοχλούσε. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους επιβάτες για αυτήν την απρόβλεπτη καθυστέρηση και την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε. Η υγεία και η ασφάλεια των συναδέλφων και των πελατών μας παραμένει η νούμερο ένα προτεραιότητά μας και, ως φιλική προς την οικογένεια αεροπορική εταιρεία, ακολουθούμε μια προσέγγιση μηδενικής ανοχής σε ενοχλητικές συμπεριφορές».

Advertisement