Advertisement
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Alfa Romeo: Νικήτρια στο «1000 Miglia» για ακόμη μία χρονιά

14:54
Newsroom

Για ακόμη μία χρονιά ολοκληρώθηκε ο αγώνας των κλασσικών αυτοκινήτων «1000 Miglia» στην πόλη της Ρώμης με νικήτρια την Alfa Romeo. Ακόμα ένα «1000 Miglia» πέρασε στην ιστορία. Συνολικά συμμετείχαν 400 αυτοκίνητα από τα οποία τα 50 ήταν της ιταλικής Alfa Romeo. Μετά από 1.800 δύσκολα χιλιόμετρα, τα πληρώματα επέστρεψαν στη Brescia έχοντας ολοκληρώσει την κλασσική διαδρομή από τη πόλη της Λομβαρδίας στη Ρώμη και πάλι πίσω. Λίγο πριν από τα 111α γενέθλια της, η Alfa Romeo πανηγύρισε ακόμα μια νίκη στον αγώνα, αυτή τη φορά με την Alfa Romeo 6C 1750 Super Sprint του 1929 και πλήρωμα τους Vesco και Salvinelli.

Σε αυτό το ξεχωριστό μαραθώνιο, νίκη βεβαίως μπορεί να θεωρηθεί ακόμα και ο τερματισμός, με τα αυτοκίνητα και τους ανθρώπους να ακολουθούν εξαντλητικούς ρυθμούς.

Advertisement

Λιγότερο απολαυστική ήταν η διαδρομή στους δρόμους της Ρώμης, που παρά της προσπάθειες της αστυνομίας, το κομβόι αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με την κίνηση, κάτι λογικό αν σκεφτεί κανείς το πόσος κόσμος ήθελε να δει από κοντά τα αυτοκίνητα. Δεν είναι άλλωστε σύνηθες φαινόμενο να βλέπει κανείς στη Villa Borghese την 6C 1500 Super Sport (1928), την 1900 Sport Spider (1954), την 2000 Sportiva (1954) και την 1900 Sport Spider (1956), δίπλα στα σύγχρονα μοντέλα της μάρκας.

Οι συμμετοχές της Alfa Romeo που ξεχώρισαν

Tα 4 αυτοκίνητα από τη συλλογή της Alfa Romeo που συμμετείχαν, δηλαδή η 6C 1500 Super Sport (1928), η 1900 Sport Spider (1954), η 2000 Sportiva (1954) και η 1900 Sport Spider (1956), κατάφεραν να ολοκληρώσουν την προσπάθεια κάνοντας υπερήφανα τα πληρώματα τους, αλλά και τις σύγχρονες Alfa Romeo Giulia και Stelvio που τα συνόδευαν σε αυτή την προσπάθεια.

Advertisement

Η σύγχρονη Giulia GTAm που συνόδευε τα κλασσικά αυτοκίνητα αποτελεί και η ίδια μια νοητή γέφυρα μεταξύ της κλασσικής Giulia “Gran Turismo Allegerita” που εξέλιξε η Autodelta τo 1965 και της νέας εποχής, όπου ένας κινητήρας Bi-Turbo V6 απόδοσης 540 ίππων, βάζει «φωτιά» στην άσφαλτο. Τα φαρδύτερα μετατρόχια, τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και το εσωτερικό με αναφορές σε αγωνιστικές κατασκευές, συνδυάζονται άψογα με τα αναβαθμισμένα μηχανικά μέρη, αλλά και το Bi-Turbo V6 κινητήριο σύνολο. Με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο στην κατηγορία της, η Giulia GTA ακολούθησε τη διαδρομή έως τη Ρώμη αποτελώντας μια απόλαυση για τους θεατές και βέβαια το πλήρωμα της.

Advertisement

Φέτος, ο επικεφαλής του τμήματος Heritage, σχεδιαστής αυτοκινήτων, Roberto Giolito, συμμετείχε και ο ίδιος στον αγώνα με μια 1900 Sport Spider.

Advertisement
TAGS:
Advertisement