Enimerotiko.gr
Οδηγίες

Ύπνος σε 2 λεπτά: Η εγγυημένη στρατιωτική τεχνική για να νικήσεις την αϋπνία

Έξυπνο κόλπο του στρατού: Αναρωτιέστε πώς μπορείτε να κοιμηθείτε εύκολα και γρήγορα; Υπάρχει τρόπος και σας τον προσφέρει, ο στρατός. Πρόκειται για μία μέθοδο, η οποία αποτελείται από έξι βήματα και η οποία θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε μέσα σε 120”. Αναλυτικότερα:

Έξυπνο κόλπο του στρατού: Τα έξι βήματα της μεθόδου για να σας πάρει, ο ύπνος

– Προσαρμοστείτε στον χώρο που έχετε διαθέσιμο: Ας είναι άβολος όπως πχ ένα κάθισμα σε αεροπλάνο. Αρκεί να μπορείτε να απλώσετε τα πόδια σας. Οι πιλότοι μάθαιναν να κοιμούνται σε μια καρέκλα. Γι’ αυτό και στη συνέχεια οι αεροπορικές έφτιαξαν την business class.

– Σκεφτείτε ότι το πρόσωπό σας είναι το επίκεντρο των συναισθημάτων σας: Κλείστε τα μάτια σας και αναπνεύστε αργά και βαθιά. Στη συνέχεια χαλαρώστε και τους 43 μυς του προσώπου σας. Εκπνέετε όσο νοιώθετε να χαλαρώνουν τα μάγουλα, το στόμα, η γλώσσα και το σαγόνι σας. Χαλαρώστε εντελώς τους 6 μύες που βρίσκονται στα βλέφαρά σας – σαν να ήσαστε νεκροί. Όταν το πρόσωπο χαλαρώνει δίνεται το σήμα στο υπόλοιπο σώμα ότι πρέπει να ηρεμήσει.

Έξυπνο κόλπο του στρατού: Κι άλλα βήματα της μεθόδου για να σας πάρει, ο ύπνος

– Αφήστε τους ώμους σας να πέσουν: Χαλαρώστε το πίσω μέρος του λαιμού και αναπνεύστε βαθιά. Μετά εκπνεύστε αργά, βγάζοντας όλη την ένταση. Σειρά έχουν τα μπράτσα σας. Ξεκινήστε με το χέρι που γράφετε. Σφίξτε αρχικά το μπράτσο και μετά αφήστε το να χαλαρώσει. Μετά τον βραχίονα και στο τέλος την παλάμη και τα δάχτυλα.
Συνεχίστε με την άλλη πλευρά.

– Επόμενο βήμα τα πόδια: Δώστε πρώτα εντολή στον δεξιό μηρό σας να βυθιστεί, όπως ένα νεκρό βάρος. Στη συνέχεια, κάντε το ίδιο στους μυς της δεξιάς γάμπας σας. Στη συνέχεια, κάντε το ίδιο για τον αστράγαλο και το κάτω μέρος του ποδιού σας. Νιώστε τους μύες να ατονούν, σαν να βυθίζεται το πόδι σας στο έδαφος. Συνεχίστε και με την αριστερή πλευρά.

Έξυπνο κόλπο του στρατού: Τα υπόλοιπα βήματα της μεθόδου για να σας πάρει, ο ύπνος

– Καθαρίστε το μυαλό σας από κάθε σκέψη: Μην σκέφτεστε τίποτα, όπως τι πήγε στραβά στη μέρα σας ή σε πόση ώρα πρέπει να ξυπνήσετε.

– Κρατήστε το μυαλό σας σε ακινησία, διατηρώντας στο μυαλό σας μια στατική εικόνα: Φανταστείτε για παράδειγμα ότι είστε ξαπλωμένος σε έναν απαλό καναπέ σε ένα σκοτεινό δωμάτιο. Σκεφτείτε αυτή την εικόνα για 10». Αν δεν δουλέψει, πείτε «μη σκέφτεσαι» ξανά και ξανά για τουλάχιστον 10». Όταν θα έχετε χαλαρώσει σωματικά και το μυαλό σας είναι άδειο για τουλάχιστον 10» τότε θα μπορέσει να σας πάρει ο ύπνος.