Enimerotiko.gr
Lifestyle Γυναίκα

Η δίαιτα εξπρές της Σίσσυς Χρηστίδου: Το πρόγραμμα διατροφής που ακολούθησε και έχασε 6 κιλά σε 30 μέρες

Η Σίσσυ Χρηστίδου πάντοτε έδινε μια προσωπική μάχη με τα κιλά τόσο στις δύο εγκυμοσύνες της όσο και κατά περιόδους όταν διατροφικές ατασθαλίες της προσθέτουν περιττά κιλά.

Η εντυπωσιακή παρουσιάστρια αποκάλυψε τι τρώει προκειμένου να χάνει βάρος και να “γράφει” στο γυαλί. Η δίαιτα που προτείνει η Σίσσυ Χρηστίδου υπόσχεται μέσα σε ένα μήνα θεαματικά αποτελέσματα καθώς η ίδια έχασε 6 ολόκληρα κιλά.

Αυτά έτρωγε η Σίσσυ Χρηστίδου στη δίαιτά της 

Πρωινό

1 τοστ (ψωμί ολικής άλεσης ) με 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών ή γάλα 1,5% (200ml) και 3 κ.σ. βρόμη ή δημητριακά ολικής άλεσης και 10 αμύγδαλα

Ενδιάμεσα

1 φρούτο και 10 αμύγδαλα

Απογευματινό

1φρούτο και 10 αμύγδαλα

Μεσημεριανό

1η ημέρα: Μπριζόλα μοσχαρίσια 130 γρ. και σαλάτα με 1 κ.σ ελαιόλαδο

2η μέρα: Φασολάκια κοκκινιστά 1 1/2 φλιτζ. τσαγ., 60 γρ. τυρί φέτα χαμηλών λιπαρών και 1 μικρό παξιμάδι ολικής άλεσης

3η μέρα: Ομελέτα με 2 αυγά και λαχανικά και σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

4η μέρα: Πατατοσαλάτα με 2 μέτριες πατάτες βραστές και 1 τόνο σε νερό, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και λαχανικά

5η μέρα: Κοτόπουλο ψητό 130 γρ. και 3 μέτριες πατάτες φούρνου, σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

6η μέρα: Ψαρονέφρι 130 γρ. και σαλάτα με ½ αβοκάντο

7η μέρα: Ψάρι ψητό 150 γρ. και σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Βραδινό

1η μέρα: 2 φλιτζ. τσαγ. σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών

2η μέρα: 2 φλιτζ. τσαγ. σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 2 καλαμάκια κοτόπουλο

3η μέρα: 2 φλιτζ. τσαγ. σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών

4η μέρα: Σαλάτα με 60 γρ. Τυρί, 1 φέτα γαλοπούλα και 1 μικρό παξιμάδι

5η μέρα: Γιαούρτι 2% και 1 φρούτο μέτριο

6η μέρα: Κριθαρένιο παξιμάδι με ντομάτα τριμμένη, 1 κ.σ. τυρί τριμμένο και 1 κ.γ. ελαιόλαδο

7η μέρα: 2 φλιτζ. τσαγ. σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών