Δίαιτα Harcombe: Δεν μετράει θερμίδες και σε κρατάει αδύνατη για πάντα
Enimerotiko.gr
Υγεία

Δίαιτα Harcombe: Δεν μετράει θερμίδες και σε κρατάει αδύνατη για πάντα

Δίαιτα Harcombe: Η διάσημη δίαιτα που έχει γίνει παγκόσμιο trend στο αδυνάτισμα και υπόσχεται να σε διατηρήσει αδύνατη για μια ζωή. Μετά από 20 χρόνια ερευνών, η διατροφολόγος Zoe Harcombe κατέληξε στο τι μπορεί να είναι πραγματικά αποτελεσματικό και μόνιμο, σε μια δίαιτα. Η διατροφή λοιπόν που προτείνει, αποτελείται από ένα απλό πρόγραμμα 3 βημάτων που θα σταματήσει για πάντα τις λιγούρες σου.

Δίαιτα Harcombe: Η πιο διάσημη δίαιτα

Το τελευταίο βιβλίο της Zoe Harcombe θεωρείται η βίβλος του αδυνατίσματος. Εξηγεί με τον πιο εύκολο τρόπο, πώς θα καταπολεμήσετε τους «εχθρούς» που σας εμποδίζουν να αποκτήσετε το ιδανικό βάρος, αλλά και πώς θα χάσετε κιλά γρήγορα και εύκολα.

Η δίαιτα Harcombe θεωρεί ότι το υπερβολικό βάρος οφείλεται στη φυσική εξάρτηση από το φαγητό, η οποία πρέπει να σταματήσει.

Στην εύκολη δίαιτα που προτείνει, απαγορεύει αυστηρά το μέτρημα των θερμίδων, την κατανάλωση ζάχαρης, τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες, τα υδρογονωμένα λίπη και βάζει ορισμένους εύκολους κανόνες για την εύκολη και γρήγορη απώλεια βάρους.

Δίαιτα Harcombe: 1 φάση/ Διάρκεια: 5 μέρες

Επιτρέπονται

Το Κρέας (μοσχαρίσιο, χοιρινό, κοτόπουλο, γαλοπούλα, μπέικον – όχι καπνιστό και χωρίς συντηρητικά, πρόβειο, πάπια, χήνα και γενικά όλα τα κρέατα χωρίς συντηρητικά ή άλλη επεξεργασία). Όχι λουκάνικα, όχι οτιδήποτε περιέχει πρόσθετη ζάχαρη (ελέγξτε την ετικέτα για οποιαδήποτε μορφή ζάχαρης – ότι τελειώνει σε “-όζη”).

Το Ψάρι (όλα τα φρέσκα ψάρια ή σε κονσέρβα που τα μόνο παραπάνω συστατικά της είναι λάδι ή αλάτι).Θαλασσινά όπως γαρίδες, μύδια κλπ. χωρίς όμως πρόσθετα συντηρητικά

Τα Αυγά αν δεν έχετε τροφική δυσανεξία σε αυτά.

Οι Σαλάτες/ Τα Λαχανικά: Μαρούλι, κρεμμυδάκια, αγγούρι, ντομάτες, παντζάρια, σέλινο, ελιές, καρότα, ελιές, μελιτζάνες, σπαράγγια, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, κολοκυθάκια, κουνουπίδι, λάχανο, πράσινα φασολάκια, πράσα, μπάμιες, κρεμμύδια, πιπεριές, αρακά, σκόρδο, κολοκύθια, κοκάρια, σπανάκι, βασιλικό, δυόσμο, μέντα, κόλιανδρο, κύμινο, μαϊντανό, πάπρικα, δεντρολίβανο, θυμάρι, φασκόμηλο, αλάτι

Το Φυσικό γιαούρτι εκτός αν έχετε τροφική δυσανεξία.

Το Μαύρο ρύζι μέχρι 60 γρ. τη μέρα ζυγισμένο πριν βράσει.

Το Νερό άφθονο, τα τσάγια από αποξηραμένα βότανα

Απαγορεύονται

Όλα όσα δεν είναι στη λίστα, ιδιαίτερα η ζάχαρη, τα ζυμαρικά (μαύρα ή άσπρα), το ξύδι, τα μανιτάρια, τα φασόλια, η καφεΐνη, οι χυμοί, το αλκοόλ.

Μαγειρεύουμε σε νερό, με λάδι, με βούτυρο, ψητά, στον ατμό, στο γκριλ.

Δίαιτα Harcombe: 2η φάση (απώλεια βάρους)/ Διάρκεια: Μέχρι να χάσετε τα κιλά που θέλετε

Επιτρέπονται

Λίπος/πρωτεΐνες – κρέας, ψάρι, αυγά, τυρί, γάλα, γαλακτοκομικά και φυσικό γιαούρτι (όχι επεξεργασμένα, όχι αν έχετε δυσανεξία σε κάποιο).

Υδατάνθρακες – όλα τα φρούτα, όλες οι σαλάτες, όλα τα λαχανικά, πατάτες με τη φλούδα, μαύρο ρύζι, μακαρόνια μαύρα, ψωμί μαύρο (χωρίς ζάχαρη ή μέλι), φακές, φασόλια.

Λίπος: ελαιόλαδο, ηλιέλαιο, άλλα φυτικά έλαια, βούτυρο. Προσοχή: όχι μαργαρίνη, όχι επεξεργασμένα/υδρογονωμένα λίπη!

Επιτρέπεται καφές χωρίς καφεΐνη, τσάγια από αποξηραμένα βότανα χωρίς ζάχαρη ή μέλι και 1 ποτηράκι κρασί μια στο τόσο.

Απαγορεύονται

Ζάχαρη (και ό,τι τελειώνει σε “-όζη”), κέικ, μπισκότα, γλυκά, επεξεργασμένα τρόφιμα, χυμοί, “χαμηλών θερμίδων” προϊόντα, άσπρο ρύζι, άσπρο ψωμί, άσπρα μακαρόνια, χυμοί (αντί για χυμό φάτε το φρούτο), πατάτες χωρίς φλούδα, πατατάκια, τηγανιτές πατάτες.

Κανόνας 1ος: Απαγορεύονται οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες.
Κανόνας 2ος: Μην τρώτε ό,τι προκαλεί candida (π.χ. μανιτάρια, ζάχαρη, μαγιές, ξύδι), υπογλυκαιμία (π.χ. μπανάνες ή άλλα τροπικά φρούτα) ή τροφική δυσανεξία.
Κανόνας 3ος: Μην τρώτε λίπος και υδατάνθρακες στο ίδιο γεύμα, φάτε ξεχωριστά αφού περάσουν 4 ώρες. Θυμηθείτε ότι το κρέας περιέχει λίπος.

Δίαιτα Harcombe: 3η φάση – Διατροφή για μια ζωή

  • Μπορείτε να φάτε σχεδόν τα πάντα. Αποφύγετε τη ζάχαρη και τα υδρογονωμένα λίπη. Προσπαθήστε να ακολουθείτε τους 3 κανόνες. Αν “κλέψετε”:
  • Μην κλέψετε πολύ. Π.χ. αν φάτε ένα γλυκό μη φάτε επεξεργασμένους υδατάνθρακες στο υπόλοιπο γεύμα.
  • Μην κλέβετε συχνά. Π.χ. φάτε μία σοκολάτα το απόγευμα αλλά όχι κατά τη διάρκεια όλης της μέρας και όχι κάθε μέρα.
  • Να είστε σε εγρήγορση.

Όπως προφανώς θα καταλάβετε, πέρα από τον καλό και κακό συνδυασμό των τροφίμων, η δίαιτα Harcombe μας μαθαίνει πως πρέπει να τρώμε στην καθημερινότητά μας και τι πρέπει να προσέχουμε για να διατηρούμε ένα σταθερό βάρος και χαμηλό ποσοστό λίπους στο σώμα μας.


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα