Enimerotiko.gr
Υγεία

Πώς να επιλέξετε το ιδανικό μαξιλάρι για τον τέλειο ύπνο με βάση τον τρόπο που κοιμάστε

ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ

Τα πρώτα μαξιλάρια που δημιουργήθηκαν ήταν υπερβολικά σκληρά και κυριολεκτικά κατασκευασμένα από πέτρα. Ευτυχώς, σήμερα είναι πολύ πιο μαλακά και μας βοηθούν να πέσουμε σε βαθύτερο ύπνο. Ωστόσο, πριν πάμε να διαλέξουμε ένα νέο μαξιλάρι, ιδανικό για τις ανάγκες μας, πρέπει να εξοικειωθούμε με τις στάσεις ύπνου και τα υλικά του μαξιλαριού, καθώς και  με τον λόγο που  πρέπει έχουμε μια ευθύγραμμη σπονδυλική στήλη.

Εδώ, γνωρίζουμε τη σημασία του καλού ύπνου και για αυτόν τον λόγο, θέλουμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το ιδανικό για εσάς μαξιλάρι .

Στάσεις ύπνου

Μπορείτε να επιλέξετε το ιδανικό για εσάς μαξιλάρι καλύτερα αφού πρώτα προσδιορίσετε την στάση ύπνου σας. Υπάρχουν 3 βασικές στάσεις ύπνου:

  • Μπρούμυτα
  • Ανάσκελα
  • Στο πλάι

Εάν κοιμάστε μπρούμυτα:

Μπορεί να κοιμηθείτε χωρίς καθόλου μαξιλάρι ή με ένα μαλακό μαξιλάρι που δεν πιέζει υπερβολικά το λαιμό και τη σπονδυλική σας στήλη. Αυτή είναι η πιο αγχωτική στάση ύπνου που υπάρχει. Οι ειδικοί προτείνουν αν μπορεί ή είστε πρόθυμοι, να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας να κοιμάται σε άλλη στάση.

  • Διαλέξτε ένα μαξιλάρι με φυσικό γέμισμα, όπως για παράδειγμα πούπουλα.
  • Προσπαθήστε να επιλέξετε ένα μαλακό και όχι πολύ φουσκωτό μαξιλάρι.
  • Συμβουλή: Εάν τοποθετήσετε ένα μαξιλάρι κάτω από το στομάχι και τη λεκάνη, μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε τον πόνο στην πλάτη.

Εάν κοιμάστε ανάσκελα:

Το καλύτερο μαξιλάρι για όσους κοιμούνται ανάσκελα είναι αυτό που υποστηρίζει το λαιμό και το κεφάλι σας,  χωρίς όμως να το σπρώχνει  προς τα εμπρός. Πρέπει να σας βοηθήσει να διατηρήσετε μια φυσική θέση ύπνου.

  • Διαλέξτε ένα μαξιλάρι με τεχνητές ίνες ή μαλλί.
  • Προσπαθήστε να επιλέξετε ένα μαξιλάρι μεσαίου πάχους. Όχι πολύ γεμάτο ή πολύ επίπεδο.

Εάν κοιμάστε στο πλάι:

Για αυτήν τη στάση, είναι σημαντικό το μαξιλάρι να υποστηρίζει το κεφάλι σας, έχοντας επαρκές ύψος για την βέλτιστη ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης. Εάν είναι απαραίτητο, θα πρέπει επίσης να κοιτάξετε μαξιλάρια με επιπλέον στήριξη στο λαιμό.

  • Διαλέξτε ένα σταθερό μαξιλάρι. Αυτά που είναι φτιαγμένα από αφρώδες υλικό αποτελούν καλή επιλογή.
  • Προσπαθήστε να επιλέξετε ένα φουσκωμένο μαξιλάρι για να μειώσετε την πίεση από τους ώμους σας.
  • Συμβουλή: Αναζητήστε ένα μαξιλάρι που είναι τόσο παχύ όσο  και η απόσταση μεταξύ του αυτιού και του εξωτερικού μέρους του ώμου σας.

Γέμιση μαξιλαριού

Υπάρχουν 2 είδη γεμίσματος μαξιλαριών, τα συνθετικά και φυσικά. Τα φυσικά γεμίσματα είναι γενικά καλά για άτομα με αλλεργίες και συνήθως διαρκούν περισσότερο, περίπου 7 έως 10 χρόνια. Αντίθετα τα συνθετικά γεμίσματα, διαρκούν μόνο από 6 μήνες έως 2 χρόνια. Επίσης, συσσωρεύουν υλικά που επιδεινώνουν τις αλλεργίες.

Συνθετικά γεμίσματα :

  • Γέμισμα με πολυεστέρα – Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για μαλακά όσο και για σταθερά μαξιλάρια.
  • Είναι μια λεπτή ίνα που όμως δεν συνθλίβεται εύκολα.
  • Αφροί – Είναι γενικά πολύ ευέλικτοι και εύκαμπτοι. Δεν συνιστάται να τα πλένετε και συχνά βρίσκονται σε ανατομικά μαξιλάρια.
  • Τεχνητές ίνες- Κατασκευάζονται 50/50 από πολυεστέρα και τεχνητές ίνες , κάνουν τα μαξιλάρια να φαίνονται φουσκωμένα και πιο άνετα, ενώ παρέχουν υποστήριξη.

Φυσικά γεμίσματα

  • Μαλλί – Είναι μια παχιά και φυσική ίνα που είναι υποαλλεργική, πράγμα που σημαίνει ότι είναι ιδανική για αλλεργικούς. .
  • Πούπουλα και φτερά – Είναι ιδανικά για να δώσουν μια μαλακότερη αίσθηση στο μαξιλάρι, παρέχοντας παράλληλα υποστήριξη. Είναι πολύ εύπλαστα, καθώς και εύκολα στο πλύσιμο.
  • Φαγόπυρο – Χρησιμοποιείται σε σταθερά μαξιλάρια , με μαλακή επιφάνεια . Ιδανικό για όσους θέλουν να ανακουφισθούν από τον πόνο στον αυχένα.

Ευθύγραμμη σπονδυλική στήλη

Τώρα που γνωρίζετε με τι είδος μαξιλάρι θα πρέπει να κοιμάστε, είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε γιατί τα μαξιλάρια έχουν μεγάλη σημασία. Οι μαλακοί ιστοί της σπονδυλικής στήλη πρέπει να χαλαρώσουν, γιατί κυριολεκτικά δεν σταματούν ποτέ να λειτουργούν. Πράγμα απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του οργανισμού.
Η σπονδυλική στήλη μπορεί να θεωρηθεί η γέφυρα που συνδέει μεταξύ τους τον εγκεφάλου με το κεντρικό νευρικού  σύστημα, οπότε πρέπει να την φροντίζετε και, όταν αυτοί οι ιστοί ξεκουράζονται σωστά, συμβάλλουν σε έναν βαθύτερο και πιο ξεκούραστο ύπνο.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Enimerotiko.gr στο Google News